Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on sanottu olevan ennustamisen lahja! Haluaisin myös kokeilla...

Vierailija
04.03.2006 |

En kylläkään voi mennä vannomaan toimisiko tämä netin kautta...

Ella

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miltä mahdollisuuteni töissä näyttävät? Olenko oikean ihmisen kanssa naimisissa?

Sinulla on kyky vakuuttaa ihmiset osaamisestasi,käytä tuota kykyä enemmän!!

Sinulla on vielä paljon luovuutta piilossa,opettele tuntemaan vahvuutesi.

Elämääsi tyytymättömänä kaadat liikaa tyytymättömyyttäsi puolisosi niskaan. Luovuutesi vahvistaminen vahvistaa myös liittoasi ja tunnet itsesi tarpeelliseksi.

Ella

Vierailija
62/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihanaa jos mullekkin vielä vastaisit. Harvemmin olen paikalla jos joku tahtoo ennustella.. mutta nyt oisin. Olen 28v vesimies nainen ja tahtoisin tietää miltä rakkauselämäni näyttää? Entä saanko toteutettua unelmani jonka tuonne kesään olen ajatellut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

28v,härkä ja 4 lasta nyt olen yh,löydänkö ikinä sitä oikeaa? lisää lapsia? haluaisin kovasti.rahatilanne?menenkö naimisiin?

Olet itsepäinen ihminen ja kunnioitat perinteisiä arvoja. Tulevan kumppanisi löydät jostain mikä liittyy estetiikkaan...?

tarvitset miehen joka ei keskity sanoihin vaan enemminkin osoittaa tunteensa tekoina.

Sinun täytyy olla varovainen kumppanisi valinnassa,koska eteesi tulee ehdokkaita useampiakin,mutta vain yksi sellainen jolla ei ole salattavaa.

Sosiaalisuutesi näyttäisi jäävän rahan jalkoihin,sinun täytyy valita kumpi on tärkeämpää.

Naimisiin menoa en näe ainakaan lähitulevaisuudessa.

Ella

Vierailija
64/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olisi ihanaa jos mullekkin vielä vastaisit. Harvemmin olen paikalla jos joku tahtoo ennustella.. mutta nyt oisin. Olen 28v vesimies nainen ja tahtoisin tietää miltä rakkauselämäni näyttää? Entä saanko toteutettua unelmani jonka tuonne kesään olen ajatellut?

Rakennat itsellesi liikaa rajoituksia,tällaiset liitot eivät onnistu pitkällä tähtäimellä.

Kaipaat turvallista ja kannustavaa kumppania.

Menettämisen pelko saa sinut epävarmaksi,sen pelon voit unohtaa.

Kesällä näyt vapauttavan elämääsi kahleista,onnea siihen!

Ella

Vierailija
65/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran palautetta, että olen nyt yh eikä näköpiirissä ole ketään. Mutta tottahan kaipaan turvallista ja kannustavaa ihmistä vierelleni :) Kesällä olisi haaveissa ottaa koko perheen iloksi koira, mutta se on vielä ihan haaveen tasolla ja unelmana vain ;)

Kiitos sinulle ja pirteää kevään jatkoa :)

Vierailija:

Vierailija:

Rakennat itsellesi liikaa rajoituksia,tällaiset liitot eivät onnistu pitkällä tähtäimellä.

Kaipaat turvallista ja kannustavaa kumppania.

Menettämisen pelko saa sinut epävarmaksi,sen pelon voit unohtaa.

Kesällä näyt vapauttavan elämääsi kahleista,onnea siihen!

Ella

Vierailija
66/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

25v,yhden pojan äiti. Huolenaiheena lähinnä rahan puute ja tuleva työelämä?

Horoskooppi jousimies.

Vierailija
67/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias jousimies-nainen. Meillä on 2 lasta ja nyt haluaisin ryhtyä yksityisyrittäjäksi tai kirjailijaksi. Tuleekohan mistään mun yrityksistä mitään?

Olen myös nousevalta merkiltä rapu ja kuu on kaksosissa.

Vierailija
68/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 33v. kauris, jolla kolme poikaa ja ihan onnellinen perhe-elämä ja parisuhde. Mitä näet meille jatkossa?

Kiitos jos vastaat.

Vierailija
69/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 34v,rapu. Onko tapaamani mies minulle se oikea?

Vierailija
70/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkampa vielä hetken nyt illalla,joten tässä:

Vierailija:

25v,yhden pojan äiti. Huolenaiheena lähinnä rahan puute ja tuleva työelämä?

Horoskooppi jousimies.

Näen sinulle toivotun toisen raskauden ja ehkä pojan...?

Raha-asiat pysyvät solmussa vielä jonin aikaa,kunnes helpottaa,saattaa kuitenkin mennä useampi vuosi.

Tuleva työsi ja siinä eteneminen liittyvät tuohon helpotukseen.

Ella

Vierailija
71/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 36-vuotias jousimies-nainen. Meillä on 2 lasta ja nyt haluaisin ryhtyä yksityisyrittäjäksi tai kirjailijaksi. Tuleekohan mistään mun yrityksistä mitään?

Olen myös nousevalta merkiltä rapu ja kuu on kaksosissa.

Olet hieman levoton ihminen ja näen epävarmuutta omassa päätöksenteossasi.

Olet karismaattinen ja näkisin tulevan työsi jotenkin liittyvän siihen...?

tarvitset jatkuvasti uusia haasteita ja tulet niitä myös löytämään,positiivisessa mielessä!

Ella

Vierailija
72/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 28 v., vaalea nainen. Tuleeko isäni ja äitini vaikeaan tilanteeseen muutosta - parempaan tai huonompaan? Osaatko kertoa...

Vierailija
73/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Täällä 33v. kauris, jolla kolme poikaa ja ihan onnellinen perhe-elämä ja parisuhde. Mitä näet meille jatkossa?

Kiitos jos vastaat.

Olet käytännöllinen ja rakentava ihminen. Jotain mekaanisuutta näen arjessasi,tarvisit hieman ravistelua sillä saralla (joko perhe-elämä tai romantiikka...??)

Olet valmis tekemään töitä perheesi onnellisuuden hyväksi ja aivan kuin olisit lupunut jostain sen vuoksi...??

Olet myös todella aistillinen ja seksuaalisesti herkkä ihminen.

Nauttiaksesi seksistä sinun tulisi olla virkeä,henkisesti ja fyysisesti,jotain häikkää nimittäin näen tällä alueella.

Ella

Vierailija
74/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjääkö mieheni vaativassa urassaan? saako isäni elämänsä kuntoon? oppiiko mieheni hellittämään, eli oppiiko olemaan paikoillaan perheensä, meidän vuoksi? menemmekö naimisiin ja saammeko vielä lapsia?

Vierailija
75/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 34v,rapu. Onko tapaamani mies minulle se oikea?

Sinun täytyy oppia sanomaan ääneen kun tunnet itsesi loukatuksi.

Kysymys on jostain väärinkäsityksestä...? En tiedä liittyykö tämä mieheen vai johonkin ihan muuhun ihmiseen.

Olet haavoittuva ja sinun tulee olla tarkkana,että valitullasi on sinuun emotionaalista vetovoimaa,sitten kaikki tulee onnistumaan!

Ella

Vierailija
76/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen 28 v., vaalea nainen. Tuleeko isäni ja äitini vaikeaan tilanteeseen muutosta - parempaan tai huonompaan? Osaatko kertoa...

Valitettavasti näen lähitulevaisuudessa sinulla surua,sitä en osaa sanoa mistä se johtuu?

Joku läheisesi on vierelläsi koko ajan,tukeudu häneen!

Ella

Vierailija
77/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Valitettavasti näen lähitulevaisuudessa sinulla surua,sitä en osaa sanoa mistä se johtuu?

Joku läheisesi on vierelläsi koko ajan,tukeudu häneen!

Ella

Vierailija
78/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pärjääkö mieheni vaativassa urassaan? saako isäni elämänsä kuntoon? oppiiko mieheni hellittämään, eli oppiiko olemaan paikoillaan perheensä, meidän vuoksi? menemmekö naimisiin ja saammeko vielä lapsia?

Näen tulevaisuudessa,aika lähellä,teille yllätyksen. Yllätys on positiivinen.

Sinun täytyy kertoa miehellesi,että haluat hänen uskaltavan kertoa mistä pitää ja mistä ei liittyen työhön.

Isästäsi en valitettavasti näe mitään.

Ella

Vierailija
79/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En valitettavasti näe enempää kuin mitä tuossa jo sanoin.

Ella

Vierailija
80/95 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ella

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän