Minulla on sanottu olevan ennustamisen lahja! Haluaisin myös kokeilla...
En kylläkään voi mennä vannomaan toimisiko tämä netin kautta...
Ella
Kommentit (95)
Näen sinulla sairauden kyllä,en kuitenkaan mitään vakavaa. Myöhemmällä iällä näen sinut hoivattavana.
Avioliitossasi on ongelmia,lähinnä käytännön asioissa. Näkisin kuitenkin sinulla onnellisuutta.
Ella
Vierailija:
luin vastauksesi aivan ällistyneenä. Olet aivan oikeassa. Kärsin erittäin huonosta itsetunnosta ja paniikkihäiriöstä joka haittaa elämääni. Jos vielä voin kysyä, niin pääsenkö koskaan eroon näistä asioista koska tällä hetkellä ne vaivaavat minua todella paljon ja rajoittavat elämääni.
Nämä asiat ovat osa sinua ja niistä et pääse pois. Näen kuitenkin sinun pyrkivän siihen kovasti ja sanoisinkin,että jättäisit ajatukset välillä " narikkaan" ja antaisit näiden asioiden enemminkin vahvistaa.
Näen tulevaisuudessasi myös vahvistavia elementtejä,ehkä ystävän ja jonkun kurssin...?
Ella
Minulla on krooninen sairaus. Nyt voin hyvin. Liittyykö hoivattavana olo ko. sairauteen vai mihin?
Vierailija:
Mitä näet suhteessa miehiin? Kestääkö oma suhde vai onko toivoa, että pitkään kestänyt suhde toiseen mieheen toisi onnen?
Tummemman miehen kanssa tulevaisuudessa sinulla on lapsi.
Ota tilaa suhteessasi äläkä tee mitään vain miellyttääksesi miestäsi.
Ella
Olen juuri saanut työpaikan(äitiysloman sijaisuus), haluaisin tietää jatkuuko minulla työt tällä alalla vai joudunko palaamaan oikeaan ammattiini. Tykkään todella paljon uudesta työstäni, ainoastaan palkka on turhan pieni.
t.sh
Vierailija:
Olen juuri saanut työpaikan(äitiysloman sijaisuus), haluaisin tietää jatkuuko minulla työt tällä alalla vai joudunko palaamaan oikeaan ammattiini. Tykkään todella paljon uudesta työstäni, ainoastaan palkka on turhan pieni.t.sh
Näen lahjakkuutta kommunikaation alalla,joko kirjoittaminen/puhuminen/tmv...?
Ympäristöllesi tulee vaikeutena päättämättömyytesi.
Näkisin tehtävänäsi jonkinlaisen tiedonvälittämisen....?
Ella
Olen 32-vuotias kahden lapsen naimisissa oleva nainen ja horoskooppimerkiltäni rapu. Avioliittoni on ollut koetuksella, näetkö sille mitään tulevaisuutta? Myös työ- ja asumiskuviomme tulevat tämän vuoden aikana muuttumaan. Käykö niiden kanssa hyvin vai onko muutosajatukset turhia?
Valitettavasti en näe sukupuolta.
Näen kuitenkin jonkinlaisen ongelman vauvan synnyttyä...?
Se ei ole vakavaa,mutta säikäyttää sinut hetkeksi.
Ella
Menen naimisiin lähiaikoina. Tuleeko liittoni kestämään?
Vierailija:
Olen 32-vuotias kahden lapsen naimisissa oleva nainen ja horoskooppimerkiltäni rapu. Avioliittoni on ollut koetuksella, näetkö sille mitään tulevaisuutta? Myös työ- ja asumiskuviomme tulevat tämän vuoden aikana muuttumaan. Käykö niiden kanssa hyvin vai onko muutosajatukset turhia?
Näen asumiskysymyksessä jotain häikkää,joko juuri nyt päällä olevaa tai tulevaa.
Työkuvoissa näen jatkuvuutta.
Asuminen tulee parantumaan kuluvan vuoden aikana dramaattisesti.
Avioliitossa sinun täytyy oppia kunnioittamaan omia tuntemuksiasi ja sanomaan ääneen pohjimmaisetkin tunteesi.
Haudot liikaa asioita ja tahdot ehkä kostaa jotain kaukaista...?
Ella
Vierailija:
Vierailija:
saanko toisen lapsen?Ennenkuin olet valmis toiselle lapselle,sinun täytyy käsitellä asioita pois sydämestäsi!!
Ella
jonkin sortin kriisi parisuhteessa meneillään jota selvitellään ja yhdessä halutaan jatkaa, toinen lapsikin joskus saisi tulla...kunhan tosiaan saamme parisuhteen pari solmua auki ;)
Olet rakastunut ennemmin kuin miehesi on tiennyt mitä on tulossa...?
Aloitat avioliiton liian suurin odotuksian,tarvitset enemmän realismia.
Paluu arkeen koettelee teitä ja tarvitsekin jotain arjesta pakenemista miehesi kanssa. Tätä miehesi ei kuitenkaan tule tietämään,ellet kerro hänelle.
Ella
palaan ehkä myöhemmin,jos kiinnostusta riittää!
Ella
Olen itseasiassa harkinnut opiskelemaan lähtöä, jotta saisin täyden pätevyyden nykyiseen työhöni. Ja silloin työni olisi tiedottamista, kirjoittamista ja juuri sitä kommunikaatiota asiakkaiden kanssa! Olen yllättynyt!
t.sh
Olen juuri saanut tietää odottavani esikoista. Elämäni on ollut aikamoista matalalentoa jo yli 10 vuotta ja kaipaan koko ajan jotain uutta aktiviteettia. Mieheni on samankaltainen. Pystynkö löytämään tasapainon äitinä ja toisaalta oman " yliaktiivisuuteni" suhteen? Syntyykö vauva terveenä? Miten vauva-arki lähtee käyntiin?
Kiitos!
Miltä mahdollisuuteni töissä näyttävät? Olenko oikean ihmisen kanssa naimisissa?
28v,härkä ja 4 lasta nyt olen yh,löydänkö ikinä sitä oikeaa? lisää lapsia? haluaisin kovasti.rahatilanne?menenkö naimisiin?
Vierailija:
Olen juuri saanut tietää odottavani esikoista. Elämäni on ollut aikamoista matalalentoa jo yli 10 vuotta ja kaipaan koko ajan jotain uutta aktiviteettia. Mieheni on samankaltainen. Pystynkö löytämään tasapainon äitinä ja toisaalta oman " yliaktiivisuuteni" suhteen? Syntyykö vauva terveenä? Miten vauva-arki lähtee käyntiin?Kiitos!
Sinä kapinoit tuota ajatusta vastaan ja voin lohduttaa sinua,että äitinä löydät oman tiesi.
Et kulje valtavirtojen mukana.
Löydät samankaltaista seuraa jostain pienestä ryhmästä...?
Vauvalla on kaikki hyvin.
Äitinä sinulla on jo nyt liian varmat asenteet,varaudu siihen,että kaikki luulemasi romuttuu. Vauvasi on vahva persoona alusta lähtien.
Tarvitset paljon kannustusta kumppaniltasi ja sinun tulee valmistaa hänet vanhemmuuteen,hän luulee sitä vain osa-alueeksi elämässään,eikä ymmärrä kuinka paljon elämänne tulee muuttumaan.
Ella
kiitoksia vastauksestasi! sain vähän ajateltavaa...