Uudet Ensitrefft-alttarilla parit: miehet astetta menestyneempiä kuin naiset
Hyvä, että ammattilaiset tietävät ja myöntävät tosiasiat. Jotta pareja voi muodostua, täytyy miesten olla koulutetumpia ja tienata enemmän. Kyllä, huomasin että yksi nainen on opettaja mutta hänelle varmaan paritetaankin joko se finanssimies tai tuotantotaloutta opiskellut menestyjä.
Näin se vain menee eikä siinä ole mitään väärää!
Kommentit (8)
Kimmon koulutusta ei mainittu, kerrottiin vaan että työskentelee lentokentällä. Kaksi naisista on käynyt ammattikorkean ja yksi yliopiston.
Ei yhtään ammattikoulun käynyttä (Kimmo?), eikä yli 40-vuotiasta.
Kimmolla lienee ammattikoulutus, muuten olisi mainittu. Ei mitään vikaa siinä mutta epäilen että Kimmo ja hänen parinsa eroavat nopeiten. Finanssimiehen liitto kestää.
Säälittävää mennä tuollaiseen ohjelmaan, epätoivo, julkisuustyrkkyys vai mikä syynä?
Niin, eihän tämä ole valitettavaa kuin menestyville naisille, joista kaikille ei riitä itseään menestyneempää miestä ja menestymättömille miehille, joista kukaan ei ole kiinnostunut, edes työttämät naiset.
Naiset olivat ulkonäön puolesta vähän paremman tasoisia kuin miehet, eli voi olla että osa suhteista kaatuu jo naaman näkemiseen, eikä ammatti- tai koulutuspuoli riitä tasoittamaan tilannetta.
Olivat kyllä taviksia kaikki ja kaikin tavoin, että sinänsä varmaan ihan sympaattinen ohjelma tulossa.
Maajussille morsian on parempi, eikös sekin ala syyskuussa.
Minulle ei olisi mitään haittaa että mies olisi koulutetumpi tai tienaisi enemmän, mutta parisuhde on muodostunut vailitettavasti jo... mitä pitäisi tehdä minä en voi koulutustani vähentää enkä kyllä haluaisi luopua ansioistanikaan sen takia että mies tienaisi minua enemmän.