lapsen kaverilla tehdään hienoja ruokia, itku tuli silmään kun hänen tullessa kotiin ei kelvannut mun ruoka. ..
Eli lapseni, 10v tyttö oli kaverilla yötä ja tuli äsken kotiin. Olin laittanut lauantain kunniaksi uunimakkaraa ja makaronia, ja hän sanoi, ettei syö, koska söi jo kaverillaan fokatsiaa ja rapukarpatsiaa! En ole edes kuullut koko ruuista, ja tulee masennus kun hän saa siellä vaikka mitä herkkuja. Kerran olimme siellä päivällisellä, ja siellä tarjottiin kantarellikeittoa (mies ei pitänyt, häntä oksettaa sienet) sitten siikaa kermakastikkeessa tai vastaavassa ja jälkkärinä oli vielä jotain värikkäitä marenkeja :/ alkoi kaduttaa, että viikkoa paria aikaisemmin tarjosimme heille jätskiä ja makkaraa + perunoita. Olenkohan kauhean huono äiti ,kun en tarjoa lapselle tuollaista gurmeeta - meillä kun pidetään tällaisesta peruksedta.
Kommentit (45)
Provo ja kehno sellainen. Tukehdu lerssiisi.
Ovatko vanhempansa kenties ravintola alalla? Itse olen aina syönyt perussafkaa ja ihan terve olen. Ei ruuan tarvi mitään erikoista olla.
Jos sun ipanasi olisi himassa tottunut vain perunaan ja makkaraan, niin se ei uskaltaisi rapuruokiin koskea tikullakaan. Sulla ei riitä taito/mielikuvitus väsätä hyvää provoa.
Work it bitch!
Makkaraa arkena ja makkaraa juhlissa. Jes.
Ei kai kukaan tuollaista paskaa lapsilleen syötä, paitsi äärimmäisessä hädässä? Makkara ja makarooni??
Tilaa vaikka joku ruokalehti ja ala opetella. Lapsen tulevaisuudellekin helpompaa
tarjoat sitten sikinnakits ja visansips seuraavalla kerralla, niin puntit on tasan
No ei kai se nyt syö jos on jo syönyt?
Jos lauantain kunniaksi laitat niinkin hienoa kuin makkaraa ja makaronia niin kieltämättä kiinnostaa mitä te sitten arkena syötte. Makaronia ketsupilla?
Perusruoka on hyvää. Sellastahan kouluruokakin on. Tuskin nälkään kuolee.
Onhan se kieltämättä outoa kun teillä ei osata tehdä kaunista ja ravitsevaa ruokaa. En minäkään haluaisi syödä teillä säännöllisesti jos ruokanne ovat noin huonoja. Olkaa iloisia että tyttönne on fiksumpi kuin te vanhemmat. Laajentakaa tekin vanhemmat mukuaistianne, ja opetelkaa ruoanlaittoa. Ja mies vaihtoon koska hänhän se vasta juntti on.
Ymmärrän lastasi, sääliksi käy häntä.
Tällä viikolla on syöty hernekeittoa, lihapullia ja makaroonia , nakkeja + nuudelia ja eilen käytiin hesessä. Ja tyttö on aina ollut erikoinen, se syö aina kotona jotai salaattia kun ei muka tykkää perusruuasta. Ja miten niin makkara on huono lauantaina, kaikki muut pitää paitsi tyttö
Vierailija kirjoitti:
Tällä viikolla on syöty hernekeittoa, lihapullia ja makaroonia , nakkeja + nuudelia ja eilen käytiin hesessä. Ja tyttö on aina ollut erikoinen, se syö aina kotona jotai salaattia kun ei muka tykkää perusruuasta. Ja miten niin makkara on huono lauantaina, kaikki muut pitää paitsi tyttö
Näen sieluni silmin teidän punkeroperheen ihmettelemässä sotkuisen kämpän keskellä että miksi nakit ja nuudeli aka kunnon ruoka ei kelpaa teinille ja miksi aina pitäisi olla jotain hienouksia kuten salaattia.
Missäpäin Porvoota muuten asutte?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmin teidän punkeroperheen ihmettelemässä sotkuisen kämpän keskellä että miksi nakit ja nuudeli aka kunnon ruoka ei kelpaa teinille ja miksi aina pitäisi olla jotain hienouksia kuten salaattia.
Missäpäin Porvoota muuten asutte?[/
quote] mieskin sanoo aina että salaatti on pupuille, ja eihän siinä edes ole kuin vettä? Tyttö kuolee vielä nälkään, kun moisia syö. Ja emme asu Porvoossa vaan somerossa miksi kaikki aina kysyy asuko porvoosa
Miks mun kommemtti poistu, kai nyt saasanoa että on somerosta eikä porvoosta. Ja salaatossa on vaan vettä.
:D etkä tiedämitä on foccaci? Se on leipää urpo