Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka vanhana rintasi alkoivat roikkua?

Vierailija
03.09.2016 |

Ja kuinka isot rintasi ovat?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on roikkuneet ihan aina. Joskus 17-vuotiaana kuppikoko oli 70 e ja kyllä roikkuivat sillloinkin ja valahtivat kainaloon makuuasennossa. Nyt 35-vuotiaana, kahden lapsen imetyksen jälkeen, roikkuvat edelleen ihan samalla tavalla.

Eipä asia mua haittaa. Ne on vaan tissit.

Vierailija
42/47 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan vielä. Ikä 44v ja koko 75G. Masteopaattiset rinnat, kiinteät mutta ajoittain tosi kipeät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että 20+-vuotiaana, D-kuppisena. Paino ja mieliala sahannut eestaas. Ex-miehenikin huomasi sen ja katsoi asiakseen kertoa mulle asiasta, haikaillen parempien rintojen perään. Nyt oon 44 v. ja mulla on L-kuppi. Heitän rintaliivit roskiin, kun ne eivät enää nosta rintoja ylös ja irti keskivartalon nahasta. Äidilläni oli paremmat rinnat kuin mulla 60-vuotiaana, C-kupit ja kiinteät. Perin lihomistaipumukseni isältä ja isän siskolla oli isot rinnat. :-/.

Niin, kuppikoko on 85L. Rintojeni takia en onneksi ole siroa tekoa, vaan harteikas ja lanteikas (ei ole selkä- eikä niskakipuja), nykyään myös lihava, mitä en nuorena ollut. Olen saanut toiselta poikaystävältä myös kehuja "isot, ihanat rinnat" ja myös muilta miehiltä. Pienirintaisten on turha tätä alapeukuttaa, mielessäni on yhä ex-mieheni haikailut ei-riippuvien rintojen perään. Todella harvassa lienee L-kupin rinnat, jotka eivät roikkuisi (siis ilman silikonia). Painonvaihtelu ei ole hyvästä rinnoille, mutta masennusjaksoja on ollut ja niiden myötä lihomisia ja laihtumisia.

Vierailija
44/47 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät riipu vielä  ainakaan nyt, 41 vuotiaana. 75B / 70C (vaihtelee eri valmistajilla), ei lapsia.

Vierailija
45/47 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus alle kolmikymppisenä, jo ennen lapsia. 75F. Olihan ne kauniimmat nuorempana, mutta ei tuo nyt mikään ongelma ole, rintsikoillahan ne saa hinattua kohdalleen.

Vierailija
46/47 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v, B-kuppi, ei lapsiakaan vielä :(

Vierailija
47/47 |
07.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ovat roikkuneet, ovat sen malliset.

Laskeutuvat pisarat, joiden alla kyllä pysyy useampikin lyijykynä.

Tykkään näistä enkä ole koskaan tajunnut, miksi rinnat eivät saisi roikkua?

Minusta se vähän niinku kuuluu asiaan ja pidän hieman roikkuvia pisaroita tosi kauniina.

Itselläni nää on sopivan pehmeät, mutta jotain kiinteyttäkin löytyy, sillä eivät valahda kainaloon makoillessa.

Hyvältä näyttävät.

Kokoa en tarkalleen tiedä, sillä en ole käyttänyt vuosiin kupillisia rintsikoita.

Kuljen kokonaan ilman tai pidän tuettomia ja toppaamattomia "liivejä" tai urheiluliivejä.

Teininä oli joku 70E.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi