Kuinka vanhana rintasi alkoivat roikkua?
Kommentit (47)
Ei ole alkanut. B kuppi, 2 lasta ja ikää 48-v
12-vuotiaana, ja mulla on e-kuppi (ja en ole lihava, mulla on vaan jättirinnat).
Mun rinnan malli on sellainen, että se on riippunut aina. Ihan a-kuppisenakin. Oli sellaiset ketunnenät, nykyään enemmänkin pisaranmalliset. Ja mun rinnat ovat olleet kauniit silti aina. Nykyään on d-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
50 kg sitten. En ole mitannut kokoa. M45
Ihana. Tuollaista miestä tahtoisin halata. :) N50
Ei vielä 70 vuotiaanakaan. C-kuppi. Tämäkin on kyllä geeneistä kiinni. Äitini on yli 90 vuotias ja hänelläkin kauniit rinnat.
60 v ja D-kupit. Eivät kai roiku vielä kun lyijykynä ei pysy alla. En ole imettänyt (lapsia).
Noin kuusikymppisenä, c-kuppi. Eivät tosin vielä (63v.) kovin pahasti.
En ole imettänyt enkä käyttänyt rintaliivejä kuin harvoin.
Ekan lapsen jälkeen 17v. E kuppi
N. 31
Heti kun kasvoivat...15-16v roikkuivat jo. Silloin en ollut lihava. Nyt olen ja tissit on pysynet saman kokoisina....sopivat muuhun kroppaan paremin.
Nuo teidän x-kuppi ei kerro mitään rinnan koosta ilman ympärystä.
Mullakin heti ku alkoivat kasvaa, eli yläkouluiässä. Olin normaalipainoinen, kuppikoko oli jotain 75B-C luokkaa.
En ole huomannut mitään isoa muutosta. 24v, 70c.
Ei roiku 75B, molemmat lapset imetetty lähes vuoden. Hyvät geenit
N41
Luulen, että 20+-vuotiaana, D-kuppisena. Paino ja mieliala sahannut eestaas. Ex-miehenikin huomasi sen ja katsoi asiakseen kertoa mulle asiasta, haikaillen parempien rintojen perään. Nyt oon 44 v. ja mulla on L-kuppi. Heitän rintaliivit roskiin, kun ne eivät enää nosta rintoja ylös ja irti keskivartalon nahasta. Äidilläni oli paremmat rinnat kuin mulla 60-vuotiaana, C-kupit ja kiinteät. Perin lihomistaipumukseni isältä ja isän siskolla oli isot rinnat. :-/.
Itselläni kasvoivat suoraan alaspäin. Ovat siis roikkuneet aina. Rinnat alkoivat kasvaa noin 10 vuotiaana.
En ole lihava, mutta rintani ovat todella isot.
N21
Aina ne ketunnokat on roikkunu. Tissit kasvo 14-16v kokoon 70c ja tässä ollaan vieläkin. Ihan helvetin rumat mutta onneksi ne tosiaan on vaan tissit. :D
Vierailija kirjoitti:
Nuo teidän x-kuppi ei kerro mitään rinnan koosta ilman ympärystä.
Tämä! Ihmeellistä, ettei tätä tajuta.
50 kg sitten. En ole mitannut kokoa. M45