Kuinka vanhana rintasi alkoivat roikkua?
Kommentit (47)
Teininä oli terhakat c-kupit, eivät vaan lopettaneet kasvuaan ja taisivat roikkua jo parikymppisenä, kun olivat kokoa e-g. Aina olen ollut hoikka paitsi viimeiset pari vuotta, kun sairaus on lihottanut.
N25
Vierailija kirjoitti:
Ei roiku 75B, molemmat lapset imetetty lähes vuoden. Hyvät geenit
N41
ei noin pienet muutenkaan roiku.
Olen 27 eikä mulle ole vielä edes kasvanut tissejä. T. Hädin tuskin AA-kuppi
29-vuotiaana, sen jälkeen, kun laihduin yli 35 kiloa.
Heti kun kasvoivat näin isoiksi 14 vuotiaana. Koko on siis 70 g.
18-vuotiaana imetyksen myötä. Silloin oli A/75-kuppi, nyt C/85 monta kymmentä vuotta myöhemmin.
Mun roikku ennenkuin ne edes kasvoi, sukuvika. Sen verran usein ollut suvun naisten kanssa saunassa...
Nanao kirjoitti:
Aina ne ketunnokat on roikkunu. Tissit kasvo 14-16v kokoon 70c ja tässä ollaan vieläkin. Ihan helvetin rumat mutta onneksi ne tosiaan on vaan tissit. :D
Ketunnokathan pitäisi olla kiihottavat törötissit eikä riippuvat rukkaset,nyt tytöt kuvia kehiin riippareistanne.
Rintojen riippuminen ei ole iästä kiinni, vaan geeneistä ja eikä riipu, vaikka ole 60v. ja kuppikoko C.
Ja ensimmäiset harmaat tulivat vähän yli kolmikymppisenä, ja niihinkin vaikuttavat geenit.
Sitä odotellessa:) Kiinteät ja napakat eikä yhtään riippuvat B:t. 4 lasta
n56v
M kirjoitti:
Nanao kirjoitti:
Aina ne ketunnokat on roikkunu. Tissit kasvo 14-16v kokoon 70c ja tässä ollaan vieläkin. Ihan helvetin rumat mutta onneksi ne tosiaan on vaan tissit. :D
Ketunnokathan pitäisi olla kiihottavat törötissit eikä riippuvat rukkaset,nyt tytöt kuvia kehiin riippareistanne.
Ketunnokkatissit kiihottavat???? Ketähän? Eiole mitään niin epäkiihottavaa kun ko. tissit. Ennemmin vedän käteen. T. m31
En osaa sanoa ihan tarkkaa päivämäärää, kun G-kuppisiin maan vetovoima on vaikuttanut aina. Toisaalta, noista ei missään vaiheessa tule ajokoirankorvia eikä yllä napaan saakka.
N55
13 vuotinaa, C-kuppi.
Se on sitten paskapuhetta että rinnat pysyisivät paremmin kuosissa ilman rintaliivejä. Itse ainakin kuvittelen hankkineeni riippurinnat tuolloin 12-13 vuotiaana kun en suostunut aloittamaan rintaliivien käyttöä vaikka olisi ollut tarvetta.
N. 20v. Silloin oli 75DD.
Raskaus oli 30v. Eli ei johtunut imetyksestä.
Ekan mammografian jälkeen. Saakeli litisti tissit linttaan.
Imetyksen jälkeen 25 v. alkoivat jonkun verran riippumaan. Eivät onneksi "tyhjentyneet", niin kuin monilla käy imetyksen jälkeen.
Vähän riipparit ollu aina, mutta ipanat veti potin kotiin. 75C oli aikaisemmin, raskaus ja imetys turvotti 75G ja nyt kahden lapsen jälkeen jotain ceen ja been väliltä. Tissiliivit päällä ok mutta ilman aika järkyt. Ehkä joskus olen niin rikas että saan ostettua täytettä..
Ikää on 25.
Jäin yhksi, jos löydän jostain edes yhdenillanjuttuja niin taidan antaa vaan takaapäin, perse on sentään vielä kuosissa :"D
Eikä pelkoa että enempää lapsia tekisin, steri ja kumi pitää huolen 👌👍
Ei roiku vieläkään. Ikää 48v, lapsia viisi, imetystä yhteensä noin 7 vuotta.
Kuppikoko ennen lapsia oli AA, "oikean käyttönsä" mukana kasvoivat pysyvästi B-kokoon. Hitsin tyytyväinen :D
Mikä rintsikkakoko?