Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö teidän lähisukulaiset sitä että ilmoittavat ostaneensa matkaliput ja tulevansa silloin ja silloin?

Vierailija
02.09.2016 |

Ärsyttävää että kytätään meidän loma-aikoja ja varaillaan matkoja tänne eikä yhtään tiedustella mitä olemme itse ajatelleet tekevämme lomallamme?

Se on kuitenkin niin lyhyt aika vain, enköhän itse sukulaiset kutsuisi kylään jos heidän kanssaan harvat lomapäiväni haluaisin viettää?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. En avaisi ovea tuollaisille lomanpilaajille 

Vierailija
2/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta turhankin usein tulee lauantaina aamulla soitto, että tuodaan lapset meille leikkimään, kun itsellä on menoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska me ei välttämättä olla kotona ja tietävät sen.

Vierailija
4/18 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan uskaltaisi. Tietävät vallan hyvin ettei tänne tulla pelkästään ilmoittamalla. En ikinä antaisi itseäni pompotella tuolla tavalla.

Vierailija
5/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille aina yritetään. Huvittavinta on että sekä minun että ex.n sukulaiset.

Minun serkkuni voi tunkea lapsiaan minulle ja jos lapset ovat ex.llä, tunkee sinne vaikka olemme eronneet vuosia sitten.

Ex on vielä mennyt uudestaan naimisiin ja heillä on omakin lapsi.

Itse olen niin köyhä, kun lapset ovat isällään, minulla on niin paljon tekemistä, aina.

Sanon suoraan saan näistä käsitöistä 200 e rahaa. En voi tehdä töitä jos lapsesi ovat täällä. Maksatko minulle saman summan ? Ja tähän aina jää.

Kaikki ympäripyöreät mitä teet lauantaina, tiedän jo mitä vastaan.

Usein tulee myös näitä me tullaan la Helsinkiin, nähdäänkö. Kerron omasta päästäni aikataulun ja nähdään usein Stockan kellon alla ja pyöritään kaupungilla 2 h ja jos on kivempaa, siitä eteenpäin.

Voin jotain majoittaa meillekin, mutta kun itse nukun olohuoneessa, harvoin meille ängetään.

Jos jotain rikotaan, pitää kieltää x kertaa, sanon seuraavaa kertaa kysyessä viime kerta meni niin huonosti, ei kiitos.

Autan, jos osataan käyttäytyä jne, muuten en.

Vierailija
6/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ovat tehneet sitä, että ovat olleet jo meillä, kun olen tullut töistä. Mies erehtyi antamaan miehen veljelle meidän vara-avaimen, mikä mahdollisti tämän. Veljen mukana oli kerran puoli sukua. 

Vierailija
7/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, aina soittavat ensin ja kysyvät sopiiko tulla käymään. Näin myös toisin päin.

Vierailija
8/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ollaan piedetty välit sukulaisiin viileän asiallisina.

Vierailija
9/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttävää että kytätään meidän loma-aikoja ja varaillaan matkoja tänne eikä yhtään tiedustella mitä olemme itse ajatelleet tekevämme lomallamme?

Se on kuitenkin niin lyhyt aika vain, enköhän itse sukulaiset kutsuisi kylään jos heidän kanssaan harvat lomapäiväni haluaisin viettää?

Sinun ei tarvitse suostua siihen eikä kertoa loma-aikojasi, sukua tai ei. Sukulaisuus EI oikeuta moisiin temppuihin. Älä ole kynnysmatto, laita stoppi tuolle heti. Ja jos muutat, älä kerro  uutta osoitetta vaan laita se salaiseksi.

Vierailija
10/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun ei tarvitse suostua siihen eikä kertoa loma-aikojasi, sukua tai ei. Sukulaisuus EI oikeuta moisiin temppuihin. Älä ole kynnysmatto, laita stoppi tuolle heti. Ja jos muutat, älä kerro  uutta osoitetta vaan laita se salaiseksi.

No koulujen loma-aikoja ei voi oikein peitellä.

Vierailija
11/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista! Meillä ei koskaan ole ollut yövieraita, kukaan ei ole moista kysynyt.

Vierailija
12/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koulujen loma-aikoja ei voi oikein peitellä.

Asut siis ulkomailla.

Vierailija
13/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, eikä pelkästään lomalla, vaan myös viikonloppuisin. Nytkin eilen olin ylitöissä, enkä ollut puhelimen ääressä, poika oli soittanut isälleen ja kertonut tuovansa lapset viikonlopuksi hoitoon, kun heillä on menoa, vaikka meillä oli ihan omat viikonlopun suunnitelmat ja mies on vielä sunnuntain töissä ja kaikki jää mun harteille. Ja taas kaikki suunnitelmat meni uusiksi.

Vierailija
14/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eikä pelkästään lomalla, vaan myös viikonloppuisin. Nytkin eilen olin ylitöissä, enkä ollut puhelimen ääressä, poika oli soittanut isälleen ja kertonut tuovansa lapset viikonlopuksi hoitoon, kun heillä on menoa, vaikka meillä oli ihan omat viikonlopun suunnitelmat ja mies on vielä sunnuntain töissä ja kaikki jää mun harteille. Ja taas kaikki suunnitelmat meni uusiksi.

Ja mies ei sitten omalle pojalle osaa sanoa ei?

Vierailija
15/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun appivanhemmat on vain oven takana, millon vain. Jopa 5.30 sunnuntaiaamuna.

Miehen siskot alkaa aina soitella vihjailupuheluja kuinka heidän lapsensa niin haluaisi Helsinkiin lomalla. Niin, ilmainen majoitus, autokuskaus ja opas on toki mukavaa.

Vierailija
16/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapauttavaa lukea muidenkin kommentteja! Sattuisiko löytymään entistä kynnysmattoa joka siis yhtäkkiä alkoikin kieltää kaikki tällaiset suunnitelmat? Miten suku reagoi?

Vierailija
17/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lsukulaiseni oli kutsumassa itseään ja uutta ystäväänsä meille pk-seudulle yökylään keskellä viikkoa. Oli  pakko ilmoittaa että silloin sopii tulla, kun minä kutsun, koska  meillä on ihan tarpeeksi hektistä arkena ilman vieraitakin joten haluan  nukkua arkiyöt kunnolla enkä halua passata ketään työpäivän päätteeksi. Eikä minulla ollut lomaa samaan aikaan kuin heillä.

Kummasti  ei ole kuulunut sen jälkeen mitään heistä. Eikä tarvitsekaan, tämä ei ole mikään maalaisten lomakoti.

Vierailija
18/18 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tapahtunut tuollaista. Äiti saattaa sanoa että on tällä suunnalla käymässä ja kysyä haluanko tavata. Älkää ihmiset alistuko siihen, että muut suunnittelevat elämäänne puolestanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi