Onko enää miehiä jotka tahtoisivat tutustua rauhassa?
Vai ovatko he kaikki jo varattuja kultakimpaleita?
Kommentit (92)
Itse koen asian niin, mutta jos sinä tai tilastot ovat eri mieltä kanssani niin olkoon sitten niin. Oletan että ensitapaamisilla on vain tarkoitus tuoda omat hyvät puolet esiin ja jättää ne ei niin imartelevat varjoon. Tahtoisin tietää ne huonotkin puolet toisessa ja että toinen tietäisi minun omani niin että olisi jotain tuntumaa kannattaako tähän ihmiseen tosiaan luottaa ja rakastua. Että hylkääkö heti kun epämieluisia asioita tulee ilmi tai jaksaako itse toisen ikävempiä puolia. Ehkä mietin liikaa ja ihan turhia joidenkin mielestä, mutta niin vain ajattelen.. ap
Vierailija kirjoitti:
Olispa. Mut kaikkii haluu pilluu heti. :(
En haluaisi kuulostaa ikävältä tai tylyltä mutta, miesten teepussit eivät pyhästähengestä tyhjene. . Ne tarvii aromipesää. .eivätkä odottele sitten kovin kauan tai monia treffejä. .
Elämä on liian lyhyt siihen odotteluun.
Kannattaa heti alussa kertoa että seksiä on vain kerran vuodessa marraskuussa .
Läheisyys on miehelle tärkeämpää kuin naiselle.
Hei Ap.Tässähän minä, tutustumassa kaikessa rauhassa (6kk).
Pari tuttua ovat tehneet jo vakiintumispäätöksen.
Kuvittele olevasi soneran asiakaspalvelun jonossa niin saat käsitykse missä me ollaan
Vierailija kirjoitti:
Oletan että ensitapaamisilla on vain tarkoitus tuoda omat hyvät puolet esiin ja jättää ne ei niin imartelevat varjoon. Tahtoisin tietää ne huonotkin puolet toisessa ja että toinen tietäisi minun omani niin että olisi jotain tuntumaa kannattaako tähän ihmiseen tosiaan luottaa ja rakastua. Että hylkääkö heti kun epämieluisia asioita tulee ilmi tai jaksaako itse toisen ikävempiä puolia.
Tuskinpa kukaan on tästä kanssasi eri mieltä. Lähinnä joitakuita kummastuttaa, miksi tarvitset tähän kuukausia aikaa. Seksin pihtaaminen on myös sikäli huono keino tähän, että jotkut miehet (etenkin ne "kiltit ja kunnolliset") sanovat mitä tahansa ja myötäilevät kaikkia huonoja puolisiasi saadakseen seksiä ja läheisyyttä.
Naisena sinun kannattaa myös aktiivisesti kelpuuttaa miehiä jo ensimmäisillä treffeillä. Ovatko he aitoja ja läsnä vai pelkkiä paskanpuhujia? Onko teillä yhteistä? Onko hänellä arvoja ja periaatteita? Tietääkö hän, mitä haluaa elämältä ja ihmissuhteilta?
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse vain tahdon oman seksielämäni kuuluvan parisuhteeseen ja harva kestävä parisuhde on muodostunut parin päivän/viikon tuntemisella.
Melkein kaikki kestävät parisuhteet 1950-luvun jälkeen ovat muodostuneet niin, että seksiä on harrastettu muutaman päivän tai muutaman viikon tuntemisen jälkeen.
(Korjaa, jos ymmärsin väärin, mitä yrität tuossa sanoa.)
Olen ollut 15v aviossa. Olimme mieheni kanssa toisillemme ensimmäiset, joiden kanssa seurusteltiin ja seksi tuli kuvioihin häiden jälkeen.
Jäi aikaa muulle tutustumiselle, eikä suhde lähtenyt sivuraiteelle liian aikaisin alkaneen seksuaalisen kanssakäymisen vuoksi.
Seksi on herkkä ja helposti haavoittuva alue.
Loistavasti olemme ehtineet ja yhtään ei harmita ja kaduta, ettei seksiä ollut ennen avioitumista. Muuta läheisyyttä ja hellyyttä oli :)
hanska kirjoitti:
Naisena sinun kannattaa myös aktiivisesti kelpuuttaa miehiä jo ensimmäisillä treffeillä. Ovatko he aitoja ja läsnä vai pelkkiä paskanpuhujia? Onko teillä yhteistä? Onko hänellä arvoja ja periaatteita? Tietääkö hän, mitä haluaa elämältä ja ihmissuhteilta?
Kelpuuttaa miten? Mihin? Sänkyyn? Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ilmaista miehelle se sanallisesti, että periaatteisiin kuuluu se, että on oltava seurustelusuhteessa tms., ennenkuin hyppää miehen kanssa sänkyyn. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta, jaksaa hän odottaa.
Jokainen maarittaa itse omat saantonsa, mutta voin nain 32-vuotiaana sinkkumiehena todeta vastapalloon, etta alan vain seurustelemaan = vakavaan parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa jonka voisin kuvitella vaimonani. Parisuhteen erottaa muista sosiaalisista suhteista seksuualinen vetovoima toista suhteen osapuolta kohtaan, muuten puhutaan ystavyyssuhteesta. Miten voisin edes kuvitella parisuhdetta jonkun kanssa jos en saa selvyttaa miten yhteensopivat olemme sangyssa? Olen myos oppinut etta se tosiasiallinen ihastuminen kahden ihmisen valilla tapahtuu orgasmin jalkeen hikisena, toista kainalossa pidellen ja pussaten, endorfiineissa.
Seurustelusuhde tarkoittaa eri ihmisille tietysti eri asioita. Olen taalta saanut lukea miten ensimmaisesta tapaamisesta lahtien jotkut olettavat olevansa suurinpiirtein seurustelusuhteessa jos toinen tapaaminen on sovittu tai suunnitelmissa.
Toivon etta loydat miehen joka on samanlainen kuin sina. Jos olet ulkoisesti kaunis, pahimmassa tapauksessa joudut pelimiehen ansaan. Pelimiehella on rosteri, ja rosterissa naisilla on eri maturiteetit. Han saa seksia muilta naisilta, ja hanella on aikaa odottaa etta sina paaset sille tasolle hanen kanssaan etta olet itse valmis heittamaan pikkarit nurkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ilmaista miehelle se sanallisesti, että periaatteisiin kuuluu se, että on oltava seurustelusuhteessa tms., ennenkuin hyppää miehen kanssa sänkyyn. Jos mies on oikeasti kiinnostunut sinusta, jaksaa hän odottaa.
Jokainen maarittaa itse omat saantonsa, mutta voin nain 32-vuotiaana sinkkumiehena todeta vastapalloon, etta alan vain seurustelemaan = vakavaan parisuhteeseen sellaisen ihmisen kanssa jonka voisin kuvitella vaimonani. Parisuhteen erottaa muista sosiaalisista suhteista seksuualinen vetovoima toista suhteen osapuolta kohtaan, muuten puhutaan ystavyyssuhteesta. Miten voisin edes kuvitella parisuhdetta jonkun kanssa jos en saa selvyttaa miten yhteensopivat olemme sangyssa? Olen myos oppinut etta se tosiasiallinen ihastuminen kahden ihmisen valilla tapahtuu orgasmin jalkeen hikisena, toista kainalossa pidellen ja pussaten, endorfiineissa.
Seurustelusuhde tarkoittaa eri ihmisille tietysti eri asioita. Olen taalta saanut lukea miten ensimmaisesta tapaamisesta lahtien jotkut olettavat olevansa suurinpiirtein seurustelusuhteessa jos toinen tapaaminen on sovittu tai suunnitelmissa.
Toivon etta loydat miehen joka on samanlainen kuin sina. Jos olet ulkoisesti kaunis, pahimmassa tapauksessa joudut pelimiehen ansaan. Pelimiehella on rosteri, ja rosterissa naisilla on eri maturiteetit. Han saa seksia muilta naisilta, ja hanella on aikaa odottaa etta sina paaset sille tasolle hanen kanssaan etta olet itse valmis heittamaan pikkarit nurkkaan.
Hah. Osuva kappale tuo viimeinen. Mietinkin, miksi eräs mies jaksoi tapailla mua kuukausitolkulla vaikka seksiä eI ollut ja minä olin suhteessa (siksI ei seksiä, muuten uskomattoman intohimoista ja olin tosi ihastunut, en vain pystynyt ylittämään sitä viimeistä rajaa). No, miehellähän oli muitakin kierroksessa, siksi ei kai kiirettä! :)
itselläni nämä naiset, jotka haluavat tutustua ensin kunnolla katoavat muutamien treffien jälkeen. aikamoista valehtelua. Ne joiden kanssa on ollut seksiä ensitreffeillä ovat ainoat kerrat kun on ollut pidempää parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en ymmärrä miten joku voi lähes tuntematta hypätä toisen kanssa sänkyyn, mutta se etten itse pysty moiseen ei tee minusta parempaa eikä huonompaa ihmistä. Keskustelun aloitus oli lähinnä toive löytää toisia samanhenkisiä ihmisiä. En osaa sanoa milloin on tutustunut riittävästi. Tuskin siihen mitään erityistä aikarajaa on? Sitten kun molemmista tuntuu siltä. En tiedä kuvittelenko, mutta tuntuu että teen jotenkin väärin kun en ole heti valmus seksiin. En minä ketään odotteluun pakottamassa ole. Ihan vapaaehtoistahan se on haluaako joku minuun tutustua pidemmän aikaa ennen mahdollista suhdetta ja seksiä niin miten se tuntuu heitä ärsyttävän jotka eivät odottamiseen ole halukkaita? Ei heidän tarvitse. Ap
Kun ihminen tutustuu toiseen ihmiseen romanttisessa mielessä, niin ensivaikutelma tulee yleensä kovin nopeasti, eikä se helposti muutu pitkään aikaan. Varsinainen ihastumisvaihe on yleensä noin kolmen vuoden mittainen. Tuo kuukausien mittainen tapailu ei mielestäni siis sovi lainkaan tähän yhtälöön. Kyllä ihmiseen tutustuu riittävästi jo vähintään viikoissa jos aktiivisesti tapaillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Osuva kappale tuo viimeinen. Mietinkin, miksi eräs mies jaksoi tapailla mua kuukausitolkulla vaikka seksiä eI ollut ja minä olin suhteessa (siksI ei seksiä, muuten uskomattoman intohimoista ja olin tosi ihastunut, en vain pystynyt ylittämään sitä viimeistä rajaa). No, miehellähän oli muitakin kierroksessa, siksi ei kai kiirettä! :)
Turha varmaan moralisoida tuota miestä jos oli muita kierroksessa, kun itse olit parisuhteessa. En kyllä ymmärrä miksi tasokas pelimies viitsisi vaivautua odottamaan noin pitkään, kun nopeampia tarjokkaita on vaikka millä mitalla.
Olet vapaa toteuttamaan seksuaalisuuttasi miten haluat, kunhan se ei aiheuta muille vahinkoa. Kuitenkin "kunnon miehistä" puhuminen silloin, kun tarkoitat seksistä pidättyviä miehiä, on slut shamingia, ja siitä sinulle huomautettiin jo aikaisemmin.