Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko enää miehiä jotka tahtoisivat tutustua rauhassa?

Vierailija
02.09.2016 |

Vai ovatko he kaikki jo varattuja kultakimpaleita?

Kommentit (92)

Vierailija
21/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa yleistämistä taas kerran. Kyllä minä esimerkiksi enemmän kuin mielelläni ottaisin sen kotona viihtyvän urheilijan vaikka heti. En vain tiedä missä ihmeessä voisin kohdata samat arvot omaavia miehiä? Olen myös hieman ujo niin se tekee alotteiden tekemisestä haastavaa. Olen tähän mennessä tutustunut vain toisiin ujoihin ja itse olen aina ollut se joka on aloitteen leffaan/kirjastoon/kahville yms. tehnyt. Ap

Vierailija
22/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä.

Mutta ongelmaksi koituu myös teidän naisten perusoletukset, siitä että KIINNOSTUNUT mies aina tekee fyysisiä liikkeitä viimeistään kolmansilla treffeillä.

Ei. Vaan ongelmaksi koituu kahden täysin erilaisen ajatusmaailman yhteentörmääminen. Se joka olettaa kolmansien treffien automaattisesti tarkoittavan petipuuhia, ihmettelee jos mitään ei tapahdukaan ja ottaa sen kiinnostamattomuuden merkkinä. Parempi jättää juttu tähän.

Kun sitten taas se hitaasti ottava ihmettelee, miksi tämä ihminen tahtoo jo nyt, kolmansilla treffeillä, sänkyyn. Taisi ollakin vain seksin perässä eikä tosissaan ollenkaan. Parempi jättää juttu tähän.

Olisikin puhtaasti näin, niin sopisi toivoa enemmän.

Kyllä tässä on tullut vastaan, myös näitä hitaasti hyvä tulee ajatusmaailman jakavia naisiakin.

Ja jostain syystä on ilmoille silti tupsahdellut, noita epävarmoja "haluaako se minua" lausahduksia sun muuta vastaavaa.

Kyllä se perusolettama "kiinnostunut mies toimii", on hyvin vahvana lähes jokaisen naisen takaraivossa.

Toki tämä oletus perustuu henkilökohtaiseen kokemukseen, joten tiedä sitten onko tuo otanta tarpeeksi laaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
24/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa yleistämistä taas kerran. Kyllä minä esimerkiksi enemmän kuin mielelläni ottaisin sen kotona viihtyvän urheilijan vaikka heti. En vain tiedä missä ihmeessä voisin kohdata samat arvot omaavia miehiä? Olen myös hieman ujo niin se tekee alotteiden tekemisestä haastavaa. Olen tähän mennessä tutustunut vain toisiin ujoihin ja itse olen aina ollut se joka on aloitteen leffaan/kirjastoon/kahville yms. tehnyt. Ap

Haluatko lähteä ulos kanssani?

M23

Vierailija
25/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksei niitä suuria tunteita toista kohtaan muka voisi olla ilman heti vällyjen alle hyppäämistä? Miksei vain voisi tutustua toiseen ja nauttia ihastumisesta ja pikkuhiljaa edetä läheisemmäksi? Ap

Vierailija
26/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on!

Tottakai toivon intohimoista rakkaussuhdetta, jossa seksi on tärkeä osa. Haaveilen yhteisistä illoista kotona oman rakkaan kanssa hyvää ruokaa laittaen ja tunnelmoiden. Sopivaa naisystävää on vain mahdotonta löytää.

Kun sitten tapailen naisia, niin olen päättänyt yhden tärkeän asian. En tee sitä, että puhun naiselle kauniita asioita, makaan hänen kanssaan ja sitten jätän. Miksikö? Koska minulla on useita naisia myös ystävinä ja kun lohdutin kerran yhtä, joka oli kokenut tämän, niin päätin että en tahdo olla sellainen mies.

Heh, yksi sanoi minulle, että ei tällä minun meiningillä hommista tule mitään. Nähtävästi ei. No, huomenna treffit... Aattelin olla huomaavainen ja ystävällinen. En ole todennäköisesti suhdemielessä treffikumppanistani kiinnostunut.

Vierailija
27/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi sellainen. Upea 26-vuotias nuorimies, joka ei ole mikään hätäilijä. Ujo, hiljainen kotona viihtyjä. Siis omassa kodissaan, meillä se on vaan töissä. Voi kun löytäisikin sinut jostain, mutta sinä et oo sen töissä etkä kodissa. Ehkä kaupan kassajonossa sitten...

Vierailija
28/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Rauha-tädin kanssa illalla treffeillä ja ennen treffejämme huomasin lukea leipäjonon rivien välistä etten ole se penaalin terävin kynä ja ne aamuiset tippipurkkinaamojen herättämät tunteet eskaloutui sitte päin deittini naamaa. Huomautin hänelle että hän voisi nyt vaihtaa vaikka nimensä, sillä ei käyttäydy nyt kovin rauhallisesti ja kysyin samaan hengenvetoon et mite ois terapia, et varmaa vanhemmista nyt kumpuu ja pahasti ja sit viel siihen samaan hengen vetoon tajusin etten pääse luomaan syvempää yhteyttä rauhaan, vaikka penikseni oli tilanteessa täysin toimintavalmis, mutta Rauha juoksi pimppi vaatteidensa peitossa karkuun. Nooh, ei tienny se tyttö millaisen kengännauhan menetti. Tai ehkä se oliki tarralenkkari tyyppiä. Nooh, ihan jees vasemman käden sormet/oikean käden sormet kokemus summasummarum

Vierailija
29/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On meitä.

Mutta ongelmaksi koituu myös teidän naisten perusoletukset, siitä että KIINNOSTUNUT mies aina tekee fyysisiä liikkeitä viimeistään kolmansilla treffeillä.

Ei. Vaan ongelmaksi koituu kahden täysin erilaisen ajatusmaailman yhteentörmääminen. Se joka olettaa kolmansien treffien automaattisesti tarkoittavan petipuuhia, ihmettelee jos mitään ei tapahdukaan ja ottaa sen kiinnostamattomuuden merkkinä. Parempi jättää juttu tähän.

Kun sitten taas se hitaasti ottava ihmettelee, miksi tämä ihminen tahtoo jo nyt, kolmansilla treffeillä, sänkyyn. Taisi ollakin vain seksin perässä eikä tosissaan ollenkaan. Parempi jättää juttu tähän.

Olisikin puhtaasti näin, niin sopisi toivoa enemmän.

Kyllä tässä on tullut vastaan, myös näitä hitaasti hyvä tulee ajatusmaailman jakavia naisiakin.

Ja jostain syystä on ilmoille silti tupsahdellut, noita epävarmoja "haluaako se minua" lausahduksia sun muuta vastaavaa.

Kyllä se perusolettama "kiinnostunut mies toimii", on hyvin vahvana lähes jokaisen naisen takaraivossa.

Toki tämä oletus perustuu henkilökohtaiseen kokemukseen, joten tiedä sitten onko tuo otanta tarpeeksi laaja.

Mutta juuri siksihän hitaankin ajatusmaailman jakavat epäröivät tämän suhteen. Koska nykyaikana se on perusolettama, että sänkyyn hypätään heti kun mahdollista. Sitä toitotetaan sekä median, että toisten ihmisten toimesta niin keskustelupalstoilla kuin naamatusten. Siitä tulee epävarma olo - etenkin jos ei treffailusta hirveästi kokemusta ole - kun normina tuntuu olevan se, että jos seksiä ei harrasteta parin viikon sisään, ei toista kiinnosta. Tämä on tätä nykypäivän treffailua.

Vierailija
30/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä saatanan syystä, että pillunpihtaaja on pihtaaja vatakin, enkä minä rakastu yhteenkään naiseen, ennen kuin on naitu. Mikä tässä nyt on niin helvetin vaikeaa tajuta?

Vierailija
31/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vikaa kyllä minussakin. Viihdyn siellä kotona aivan liian hyvin. Liikunnasta pidän joten ulkona tulee lenkkeiltyä, mutta tuskimpa kukaan punaposkista puuskuttajaa pysäyttää lenkkiseuraksi kutsuakseen. Kirjastossa on myös mukava viettää aikaa ja etsiä uusia kirjalöytöjä, mutta sinne varmaan kukaan ihmissuhteita solmimaan mene. Sama homma leffassa käymisen kanssa. Hiljaa istutaan ja jo katsekontaktin ottaminen on ahdisteluun verrattavissa olevaa.. Taidan olla kerrassaan toivoton tapaus mitä tulee uusiin ihmisiin tutumisessa. Ap

Vierailija
32/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallisesti ja kiltisti tutustuvat miehet eivät herätä naisen haluja ja kiinnostusta. Naiset suosivat parinvalinnassaan eri tyyppisiä miehiä.

Vierailija
33/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisia ne on. Itse olen sellainen että mua alkaa seksi kiinnostaa vasta sitten kun tunnen toisen kunnolla ja luotan. Ei sovi nykymaailmaan

-yli kolmikymppinen sinkkunainen

Vierailija
34/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa seksissä on? Tauskillakin oli kolme naista päivässä!

Vierailija
35/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se pillu varsinainen aarre, kun sitä noin kovin täytyy pihdata.

Vierailija
36/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vikaa kyllä minussakin. Viihdyn siellä kotona aivan liian hyvin. Liikunnasta pidän joten ulkona tulee lenkkeiltyä, mutta tuskimpa kukaan punaposkista puuskuttajaa pysäyttää lenkkiseuraksi kutsuakseen. Kirjastossa on myös mukava viettää aikaa ja etsiä uusia kirjalöytöjä, mutta sinne varmaan kukaan ihmissuhteita solmimaan mene. Sama homma leffassa käymisen kanssa. Hiljaa istutaan ja jo katsekontaktin ottaminen on ahdisteluun verrattavissa olevaa.. Taidan olla kerrassaan toivoton tapaus mitä tulee uusiin ihmisiin tutumisessa. Ap

Ap, olet outo. Valitat yksinäisyyttäsi, mutta täällä on ainakin yksi joka on pyytänyt ottamaan yhteyttä. Mutta sinua ei kiinnosta, MIKSI?

Vierailija
37/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista. Syynä naisten nirsous.

Vierailija
38/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seksissä ole yhtään mitään vikaa kun sitä saa harrastaa rakastamansa ihmisen kanssa johon pystyy luottamaan täysin :) Tämä siis vain puhtaasti minun mielipiteeni. Ap

Vierailija
39/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, olet outo. Valitat yksinäisyyttäsi, mutta täällä on ainakin yksi joka on pyytänyt ottamaan yhteyttä. Mutta sinua ei kiinnosta, MIKSI?

Missä? Ap

Vierailija
40/92 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten oikein löytäisin nämä mystiset olennot jotka eivät vain sen yhden asian perässä juokse? Ap

Mun mielestä taas naiset jotka harrastavat seksiä ennen avioliittoa ovat vain yhden asian perässä. Miksei sitä voi odottaa sitä oikeaa, jos kerran avioliitto on kuitenkin se tavoite nro 1? Ilmeisesti munan saaminen on vaan niin tärkeää, ihan sama vaikka sillä vain pilattaisiin tutustumista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi