Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten ujous hämmentää David Hasselhoffia – "Halataan!”

Vierailija
02.09.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001253085.html

...– Suomalaisethan ovat erittäin lahjakasta kansaa – mikä on hauskaa, koska te olette niin ujoja. Teitä on mahdotonta saada näyttämään tunteita. Esimerkiksi viime vuonna show’n jälkeen yleisö taputti seisaallaan, mutta suomalaiset tuottajat sanoivat vain, että hyvin meni. Olin että miten niin hyvin, sehän oli loistavaa! He sanoivat, että juu, loistavaa oli. Sanoin, että kaikkihan oli mieletöntä! Tämä oli täysosuma! Mutta tuottajat sanoivat vain, että juu, tiedetään. Ettekö te jumankauta voi keskustella kanssani?

– Halataan! Herätkää, David sanoo.
...

Hasselhoffia huvittaa se, että hän saa Suomessa käydessään usein kävellä rauhassa ilman, että kukaan tulee juttelemaan:

– Rakastan käydä täällä myös siksi, että suomalaiset eivät uskalla tulla moikkaamaan! Kun he näkevät minut ja pyydän heitä luokseni, he kyllä tulevat. Mutta pystyn kävelemään kaupungilla ilman, että kukaan tulee juttelemaan", David nauraa.

Juu, Suomessa ei saa lasten kuullen huutaa eikä koskea toisia!

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siksi, että Suomessa saa kulkea verraten vapaasti ilman, että kukaan on tunkemassa iholle, tai hölise jotain ylitse vuotavan ällön imelää ovat asioita, joista minä pidän. - Jos joku koskee asian, että tällä tavoin suomalaiset osoittavat olevansa impivaaralaisia juntteja, niin olen oikein mielelläni juntti. Mutta toki saatan halata tai "antaa" ranskalaisen suudelman, mutta arvostan ja kunnioitan myös tilaa, tai paremmin sekä omaa että toisen reviiriä ja sitä, että osatanaan toisinaan olla hiljaa.      

Vierailija
2/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on. Mikään ei täällä tunnu miltään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ritari Ässä!

Vierailija
4/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri siksi, että Suomessa saa kulkea verraten vapaasti ilman, että kukaan on tunkemassa iholle, tai hölise jotain ylitse vuotavan ällön imelää ovat asioita, joista minä pidän. - Jos joku koskee asian, että tällä tavoin suomalaiset osoittavat olevansa impivaaralaisia juntteja, niin olen oikein mielelläni juntti. Mutta toki saatan halata tai "antaa" ranskalaisen suudelman, mutta arvostan ja kunnioitan myös tilaa, tai paremmin sekä omaa että toisen reviiriä ja sitä, että osatanaan toisinaan olla hiljaa.      

Tämä. Juuri tämä on se asia, mistä kaikkein eniten Suomessa pidän.

Vierailija
5/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks se tossa itsekin sano, että hänestä on hauskaa kun kukaan ei uskalla sanoa hänelle mitään? Nauttisi nyt suomalaisten estoisuudesta kun sitä vielä riittää.

Vierailija
6/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. minä lähes 50 oleva mies menen väkisin halaamaan illalla 20 vosuja. Ritari 'ässä sanoi näin.

Vierailija
7/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää että kuinka alhaalle toi vajonnu kun jossain suomen talentissa tuomaroi.

Vierailija
8/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää olla enemmän ritari ässiä älkääkä marise.

Vierailija
9/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasselhoff ei tajua suomalaisesta kulttuurista mitään, se että hänet jätetään rauhaan johtuu siitä että me kunnioitamme toisten yksityisyyttä ja jätämme heidät yleensä rauhaan. Ja toinen juttu, suomalaiset eivät vaikutu jonkun kuuluisuudesta, se ei ole mikään iso juttu monille.

Vierailija
10/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kuuluisuus ei ole iso juttu. Paitsi jos on RITARI ÄSSÄ!

Vierailija
11/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Pohjoismaissa on menty tässä aivan liian pitkälle. Viime lentokoneessa oli taas mukavaa höpöttää jonkun randomin skotin kanssa ja tänään keskustassa raitiovaunupysäkillä kahden amerikkalaisen turistin kanssa. Paljon mukavampaa tuo on kuin istua hiljaa lentokoneessa tai raitiovaunupysäkillä.

Vierailija
12/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon jotenkin kuvitellut että Hasselhoffi viihtyy Suomessa just tän rauhan takia.. Että saa kulkea rauhassa..

Vierailija
13/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasselhoff on tottunut siihen, että kaikki on niin kovasti vaikuttuneet hänestä, mutta kun ei suomalaiset ole sellaisia ihmisiä, me tykätään kohdella kaikkia tasavertaisesti arkisissa tilanteissa varsinkin. Hän ei vain tajua sitä, hänelle se on outoa kun kaikkien pitäisi olla automaattisesti rähmällään hänen edessä.

Vierailija
14/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasselhoff on Ritariässän aikojensa jälkeen saanut kuuluisuutta muunmuassa kampanjoimalla kiihkeästi vessapaperin ylikäyttöä vastaan. "Yksi pala riittää". Muistaakseni Davidin silloin teini-ikäiset pojat olivat innolla mukana kampanjassa. 

En nyt mitenkään vihjaa vessapaperissa pihistelyn ja halaamisinnon vähyyden liityvän toisiinsa mitenkään. Kunhan mainitsin  :)

Vierailija
15/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö kyllä sä olisit ihan rähmälläsi jos ritari ässän näkisit.

Vierailija
16/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset jättävät kaikki rauhaan, koska vihaavat ihmisiä. So simple. Ihanaa tässä on se, että yleensä olemme tässä demokraattisia ja jätämme yhtälailla rauhaan tavikset kuin julkkiksetkin. Julkkiksista voi lisäksi katsoa läpi halveksuva katse silmissään for extra pleasure.

Vierailija
17/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hasselhoff on Ritariässän aikojensa jälkeen saanut kuuluisuutta muunmuassa kampanjoimalla kiihkeästi vessapaperin ylikäyttöä vastaan. "Yksi pala riittää". Muistaakseni Davidin silloin teini-ikäiset pojat olivat innolla mukana kampanjassa. 

En nyt mitenkään vihjaa vessapaperissa pihistelyn ja halaamisinnon vähyyden liityvän toisiinsa mitenkään. Kunhan mainitsin  :)

Ollaan siis katkeria myös suomalaisen vessapaperiteollisuuden puolesta.

Vierailija
18/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hasselhoff kärsii eksä tiiä kuka mä oon traumasta, juu tiedetään mutta meitä ei kiinnosta. Ei aikuiset täällä käyttäydy kuin fanipojat ja tytöt, kannattaa mennä johonkin muuhun maahan, jos sitä haluaa.

Vierailija
19/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi mennä juttelemaan Hasselhoffille?

Taisi ukko kuvitella, että täällä "perähikiällä" on varmaankin kova tähti. Nyt sitten hädissään höpöttelee ristiriitaisia juttujaan.

Vierailija
20/36 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hasselhoff ei tajua suomalaisesta kulttuurista mitään, se että hänet jätetään rauhaan johtuu siitä että me kunnioitamme toisten yksityisyyttä ja jätämme heidät yleensä rauhaan. Ja toinen juttu, suomalaiset eivät vaikutu jonkun kuuluisuudesta, se ei ole mikään iso juttu monille.

Tajuaahan se, justhan se tossa ilmaisee havaintonsa, en mä kokenu tota ollenkaan negatiivisesti.

Ja saihan Billy Gibbons (!) soitella Aleksanterinkadulla katusoittajan kitaralla ilman mitään ryntäystä.

Ja ei Amerikoissakaan jokaisessa osavaltiossa ole kaikki Great and Wonderful and Fantastic!

Hasselhoff vaan kertoili vaikutelmiaan suomalaisista ja hyväntuulisesti. Mistä tämä marina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi