Onko enää miehiä jotka tahtoisivat tutustua rauhassa?
Vai ovatko he kaikki jo varattuja kultakimpaleita?
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On vikaa kyllä minussakin. Viihdyn siellä kotona aivan liian hyvin. Liikunnasta pidän joten ulkona tulee lenkkeiltyä, mutta tuskimpa kukaan punaposkista puuskuttajaa pysäyttää lenkkiseuraksi kutsuakseen. Kirjastossa on myös mukava viettää aikaa ja etsiä uusia kirjalöytöjä, mutta sinne varmaan kukaan ihmissuhteita solmimaan mene. Sama homma leffassa käymisen kanssa. Hiljaa istutaan ja jo katsekontaktin ottaminen on ahdisteluun verrattavissa olevaa.. Taidan olla kerrassaan toivoton tapaus mitä tulee uusiin ihmisiin tutumisessa. Ap
Ap, olet outo. Valitat yksinäisyyttäsi, mutta täällä on ainakin yksi joka on pyytänyt ottamaan yhteyttä. Mutta sinua ei kiinnosta, MIKSI?
Missä? Ap
No vaikka kommentti 25, jossa pyydettiin ulos.
Naiset itse sanovat tälläkin palstalla, että jos mies ottaa pihtaajanaisen, niin turha ihmetellä että se pihtaa sitten suhteessakin. Sori jos ollaan vaan uskottu teidän puheita.
Oon vielkin täällä ap. Jos sua kiinnostaa vaikka vaihtaa sähköposteja.
M23, joka pyys ulos.
Vierailija kirjoitti:
Täis ois yks.
M23
Oletko yhä tässä? :) ap
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä kaverisuhteeksi tuollainen jos ei hormonit hyrrää alusta lähtien. Vähintäänkin flirttailu pitäisi olla kuviossa mukana. T.Mies
Samaa mieltä. On paljon helpompi pitää yllä kemiaa, kun mukana on fyysinen elementti. Ihmiset ovat keskimäärin niin vastaanottavaisia kosketukselle. Vaikka älyllinen yhteys olisi kuinka vahva, ilman sitä voi olla vaikeaa.
Haha anteeksi, laitoitkin äsken viestiä. Puhelimella palstailu onkin näköjään astetta haastavempi tehtävä tälle neidille. Kyllä kiinnostaisi :) ap
Kyllä niitäkin löytyy. Esim. minä olin mieheni kanssa ensin puoli vuotta vain kaveri (liikuttiin paljon yhdessä, ja tutustuttiin siis), ennen kun hän alkoi kertomaan, että hänellä on tunteita minua kohtaan. Ja siitäkin meni kuukausia ennen kuin minä aloin lämpiämään romanttisessa mielessä. Seksiä harrastettiin vasta siis tunnettuamme jotain 7-8 kuukautta. Ja hän siis ehdotti sitten seurustelua, paljon ennen seksiä.
Ainiin, ja lisättäköön vielä, että hän oli varmaankin sellainen mitä monet kutsuisi jännämieheksi. Kaupungin tavoitelluin poikamies, naiset juoksi perässä (kirjaimellisesti), ja hänellä oli jatkuvasti useita seksikumppaneita. Oli aika hassua ja huvittavaa kuunnella kun hän lemppasi kaikki vanhat vakipanot :)
Luulen, että tuollaisille kuin sinä, ap, olisi hyvä ensin luoda vain kaverisuhde moneen (sinkku)mieheen, ja sitten jos sinua alkaa jossain vaiheessa kiinnostaa, niin sitten voit ehdottaa syvempää tutustumista. Ja siinä vaiheessa myös tiedät minkälainen mies on, hakeeko hän vain seksiä, vain oikeaa suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa jäädä kaverisuhteeksi tuollainen jos ei hormonit hyrrää alusta lähtien. Vähintäänkin flirttailu pitäisi olla kuviossa mukana. T.Mies
Täysin samaa mieltä. Kuulostaa todella oudolta tuollainen että olisi molemmat toisistaan kiinnostuneita ja jopa moneen KUUKAUTEEN mitään ei tapahtuisi. Johan siinä pää hajoaisi. En käsitä.
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. On paljon helpompi pitää yllä kemiaa, kun mukana on fyysinen elementti. Ihmiset ovat keskimäärin niin vastaanottavaisia kosketukselle. Vaikka älyllinen yhteys olisi kuinka vahva, ilman sitä voi olla vaikeaa.
Mutta eihän kosketus mitenkään kiellettyä ole? Onko olemassa vain seksiä tai ei mitään? Entä halailu? Kädestä pitäminen? Suukot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täis ois yks.
M23
Olen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse sanovat tälläkin palstalla, että jos mies ottaa pihtaajanaisen, niin turha ihmetellä että se pihtaa sitten suhteessakin. Sori jos ollaan vaan uskottu teidän puheita.
Tätähän joka nainen laulaa yhdestä suusta, kun kysyy eikö löydy naisia, jotka eivät ole panneet puolen kylän miesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täis ois yks.
M23
Olen.
Kuinka voisin olla sinuun yhteydessä? Sähköposti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täis ois yks.
M23
Olen.
Kuinka voisin olla sinuun yhteydessä? Sähköposti?
On. Minut voi sellaiseksi laskea jos nyt ensin laskee minut edes mieheksi. Varattu en ole, enkä varsinkaan ole kultakimpale, mutta minulla kuitenkin on penis ja kivekset, ja haluan tutustua ensin kunnolla ennen kuin edetään mihinkään suuntaan.
Terveisin Naispelko23
Nyt menee aiheen vierestä, mutta tässä ketjussa oli huvittava esimerkki miesten logiikasta...
Nainen valittaa, ettei löydä miestä joka tahtoisi tutustua kunnolla ihmisenä, ja että miehiä tuntuu kiinnostavan vain seksi.
Tähän vastataan, että ei pidä paikkaansa ja esimerkkinä käytetään viestiä, jossa joku yhdellä lauseella kysyy tahtoisitko ap lähteä kahville ja kertoo olevansa 23v. mies. Eli ei kerro itsestään yhtään mitään muuta (ei edes paikkakuntaa!) kuin ikänsä ja sen, että hänellä on penis...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On meitä.
Mutta ongelmaksi koituu myös teidän naisten perusoletukset, siitä että KIINNOSTUNUT mies aina tekee fyysisiä liikkeitä viimeistään kolmansilla treffeillä.
Ei. Vaan ongelmaksi koituu kahden täysin erilaisen ajatusmaailman yhteentörmääminen. Se joka olettaa kolmansien treffien automaattisesti tarkoittavan petipuuhia, ihmettelee jos mitään ei tapahdukaan ja ottaa sen kiinnostamattomuuden merkkinä. Parempi jättää juttu tähän.
Kun sitten taas se hitaasti ottava ihmettelee, miksi tämä ihminen tahtoo jo nyt, kolmansilla treffeillä, sänkyyn. Taisi ollakin vain seksin perässä eikä tosissaan ollenkaan. Parempi jättää juttu tähän.
Tuohan on sitä lainaamasi kirjoittajan pilkkaamaa "naisellista ylianalysointia". Ei ihmisiä saa nähdä yksilöinä eikä saa yrittää ymmärtää erilaisia ajatelutapoja. Se on typerää ylianalysointia, kun kaikki ihmiset kerran ovat täsmälleen samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Täis ois yks.
M23
No hyvä. Onhan sinulla iso pippeli?
ap
En ymmärrä miten hidas tutustuminen ja seksi liittyvät toisiinsa?
Olisit muotoillut otsikon mielummin, että onko enää miehiä, jotka eivät halua seksiä?
Parisuhteen yksi suuri osa-alue on seksi, ja seksuaalinen yhteensopivuus on syytä selvittää aika nopeasti.
Onhan meitä, jotka haluaa tutustua siis todeeeellla pitkään ;)
Ja kun miehet eivät rakastu ennen kuin saavat, niin tilanne on mahdoton.