Onko enää miehiä jotka tahtoisivat tutustua rauhassa?
Vai ovatko he kaikki jo varattuja kultakimpaleita?
Kommentit (92)
Tietääkseni ei ole, valitettavasti.
Sitä että voisi viettää aikaa yhdessä ja tutustua ilman että olisi olettamusta että viimeistään kolmansilla treffeillä sänkyyn. Tiedän olen vanhanaikainen tai vähintäänkin outo. Ap
Olispa. Mut kaikkii haluu pilluu heti. :(
Ette huomioi ollenkaan sellaisia miehiä, oma vika senkin sika.
Miten oikein löytäisin nämä mystiset olennot jotka eivät vain sen yhden asian perässä juokse? Ap
En tiedä, mutta enenevässä määrin on näitä "pitäkää tunkkinne"-miehiä.
Samaa surkuttelen minäkin. Olen kai sitten niin vanhanaikainen nuorivanha pieru, etten vain istu tähän nykyajan treffailukulttuuriin. Aika, jossa minä hyppään tapailemani miehen kanssa sänkyyn mitataan kuukausissa. Mutta kaikille tämä tuntuu olevan liian pitkä aika/ovat vain pillun perässä, joten yksin olen jäänyt.
Jäädään sitten vanhaksipiiaksi.
t. 22v
On meitä.
Mutta ongelmaksi koituu myös teidän naisten perusoletukset, siitä että KIINNOSTUNUT mies aina tekee fyysisiä liikkeitä viimeistään kolmansilla treffeillä.
Ja jos et halailua/kädestäpitämisiä kummepaa tee, alkaa se naisellinen ylianalysointi ja lopputuloksena voi sitten olla ihan mitä tahansa.
"ei se sitä, ei se tätä, onko se homo, mitä se haluaa?"..... Jne tätä listaa voisi jatkaa loputtomiin asti.
Ja VAIKKA kertoisit ajatuksistasi ja treffailuperiaatteistasi suoraan, ei se nainen sitä lähes koskaan usko.
Olen seurustellut vain kerran. Tällöin tutustuin mieheen vuoden ajan ennen edes ensimmäistä suudelmaa. Parin vuoden suhde siitä poiki. Kenties katson maailmaa turhan ruusuisesti kun toivon löytäväni jonkun joka tahtoisi tutustua sisimpään ennen ulkokuorta. Ap
Vierailija kirjoitti:
On meitä.
Mutta ongelmaksi koituu myös teidän naisten perusoletukset, siitä että KIINNOSTUNUT mies aina tekee fyysisiä liikkeitä viimeistään kolmansilla treffeillä.
Ei. Vaan ongelmaksi koituu kahden täysin erilaisen ajatusmaailman yhteentörmääminen. Se joka olettaa kolmansien treffien automaattisesti tarkoittavan petipuuhia, ihmettelee jos mitään ei tapahdukaan ja ottaa sen kiinnostamattomuuden merkkinä. Parempi jättää juttu tähän.
Kun sitten taas se hitaasti ottava ihmettelee, miksi tämä ihminen tahtoo jo nyt, kolmansilla treffeillä, sänkyyn. Taisi ollakin vain seksin perässä eikä tosissaan ollenkaan. Parempi jättää juttu tähän.
Onhan niitä ei teille vain kelpaa. Pitää olla supliikki mies, jännämies, joka on verkostoitunut. Ei kelpaa se kotona viihtyvä urheilija mies teille. Pitää päässä aina näyttäytymään.
Vierailija kirjoitti:
Täis ois yks.
M23
Nyt ap tilaisuutesi on koittanut. Tartuppa kiinni siitä.
Sängyssähän sitä parhaiten tutustuu.
Sellaiset miehet leimataan täällä uliulimiehiksi joten voivat olla aika hiljakseen.
Taitaa jäädä kaverisuhteeksi tuollainen jos ei hormonit hyrrää alusta lähtien. Vähintäänkin flirttailu pitäisi olla kuviossa mukana. T.Mies
Vierailija kirjoitti:
Samaa surkuttelen minäkin. Olen kai sitten niin vanhanaikainen nuorivanha pieru, etten vain istu tähän nykyajan treffailukulttuuriin. Aika, jossa minä hyppään tapailemani miehen kanssa sänkyyn mitataan kuukausissa. Mutta kaikille tämä tuntuu olevan liian pitkä aika/ovat vain pillun perässä, joten yksin olen jäänyt.
Jäädään sitten vanhaksipiiaksi.
t. 22v
Vaihdetaanko sähköposteja? Kysyy nuori mies. Olen itsekkin samaan tapaan vanhanaikainen.
Vierailija kirjoitti:
Miten oikein löytäisin nämä mystiset olennot jotka eivät vain sen yhden asian perässä juokse? Ap
Ne ovat niitä kilttimiehiä. Yäk! naisten mielestä todellisuudessa...
Mitä tarkoitat rauhassa tutustumisella?