Kuinka nopeasti työtodistus pitää saada?
sain työtodistuksen, jossa on virheelliset työnkestopäivämäärät ja jopa vuosi oli väärin. Kirjallisesta pyynnöstä huolimatta en ole saanut uutta todistusta, eikä esimies ole vastannut viestiin mitenkään.
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. 6 vuoteen ei ole kuulunut. Eipä ole ollut tarvettakaan. Tätä olematonta edellisessäkin oli työtehtävät väärin, notta sama vaikka kirjottelet ite ja laitat firman logot siihen.
Enpä viitti väärentää, tarvitsen tuon paperin, koska olen menossa uuteen paikkaan ja haluavat siellä tietää, missä olen edeltävät kuukauteni viettänyt (tuhlannut). Mutta kun jopa vuosiluku on väärin... Ap
Virheellisten päivämäärien korjaaminen on helppo juttu. Ota yhteyttä suoraan HR-puolelle, jos asia ei edennyt esimiehen kautta.
Vierailija kirjoitti:
Virheellisten päivämäärien korjaaminen on helppo juttu. Ota yhteyttä suoraan HR-puolelle, jos asia ei edennyt esimiehen kautta.
Täytyy ottaa. Jouduin työsuhteen aikana kiusaamisen kohteeksi ja tämä on kai sitten eräs kiusaamisen muoto vielä työsuhteen jälkeen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. 6 vuoteen ei ole kuulunut. Eipä ole ollut tarvettakaan. Tätä olematonta edellisessäkin oli työtehtävät väärin, notta sama vaikka kirjottelet ite ja laitat firman logot siihen.
Enpä viitti väärentää, tarvitsen tuon paperin, koska olen menossa uuteen paikkaan ja haluavat siellä tietää, missä olen edeltävät kuukauteni viettänyt (tuhlannut). Mutta kun jopa vuosiluku on väärin... Ap
Ei se ole väärennös, jos se on totuus. Tätä olen mieltä.
Poliisi kuulustelu: Olette siis VÄÄRENTÄNEET TOTUUDEN tähän paperiin.
Niin, kyllä olen.
15 minuuttia, sen jälkeen saat laillisesti vetää hr:n narttuja turpaan.
Vierailija kirjoitti:
15 minuuttia, sen jälkeen saat laillisesti vetää hr:n narttuja turpaan.
Jännä juttu miten lähes firmassa kuin firmassa ne katkeriksi ämmät löytyvät juuri hr:sta.