Ihan älytöntä tää ihmissuhteiden kilpailuttaminen!!! Tapaat hyvän tyypin, mutta
Johan se on toisella forumilla onlinena! Ei helkatti...kerrankin tuntu, että no nyt natsaa eikä tarvii roikkuu deittisivuilla nii paskan marjat 😂😉😂 mitä muutakaan se sieltä etsii kun uutta ja parempaa seuraa!!!
Miehet. Upotkaa.
Kommentit (15)
Etkö säkin roikkunu siellä vai mistä tiedät et se on online?
Ihmiset kilpailuttavat sähköäkin. Eikö parisuhde kuitenkin ole vieläkin tärkeämpi kuin sähkö?
Niin naisetkin tekee, joten kirjoita mielummin: Ihmiset.Upotkaa.
Miksi pitäisi ottaa ensimmäinen joka vastaan tulee?
Sulle natsas, se ajattelee vielä saavansa jonkun nätimmän ja nuoremman.
Vierailija kirjoitti:
Etkö säkin roikkunu siellä vai mistä tiedät et se on online?
Tuntosarvet nousi koholle ja tiesin että on yhdellä deittisivustolla, tein profiilin ja kävin kurkkaamassa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi ottaa ensimmäinen joka vastaan tulee?
No siinäpä etsi aina vaan parempaa, kun oot kolunnu kaikki jäät yksin.ap
Tuossa on yksi syy, miksi olen jättäytynyt leikistä pois ihan vapaaehtoisesti. Enää ei ihastuta ja rakastuta ilmeisesti siten, että jatko on kummallekin selvä ja muita ei enää yritetä.
Ikisinkku n33
Vierailija kirjoitti:
Sulle natsas, se ajattelee vielä saavansa jonkun nätimmän ja nuoremman.
Silloin pitää osata sanoa tapaamisen jälkeen, että meillä ei oikein natsaa niin jätetään tähän. Hyvää jatkoa.
Sinä löysit elämäsi rakkauden, mutta silti roikut itsekin samaan aikaan toisella deittisivustolla?
Jepjep. Koitit samanlaista avausta jo viime viikolla.
Niin siis mitä "kilpailuttamista" tuossa on? Olet tainnut ymmärtää termin vähän väärin...
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on yksi syy, miksi olen jättäytynyt leikistä pois ihan vapaaehtoisesti. Enää ei ihastuta ja rakastuta ilmeisesti siten, että jatko on kummallekin selvä ja muita ei enää yritetä.
Ikisinkku n33
Nyyh nyyh, toivottavasti jäät yksin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikisinkku n33
Nyyh nyyh, toivottavasti jäät yksin!
Ohis, kaiva hiekka pillustasi ja painu nukkumaan.
Ja on siis livenä nähty ja natsas jne.. ap