Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koekaniini tänne myös! KOitan omaa intuitiotani mutta hieman eri tavalla kuin tuo aiempi...

Vierailija
04.03.2006 |

eli en lähde arvailemaan ulkoisia juttuja niinkään vaan sisäisiä asioita...jos uskallat kertoa itsestäsi hieman enemmän. Eli kerro itsestäsi niin paljon kuin uskallat, niin minä jatkan :)

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en asu suurkaupungissa. kuulun kirkkoon. pidän ystäviini yhteyttä monella eri tavalla.

Vierailija
22/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tosi vahvasti intuitiivinen mutten aisti susta juuri mitään " suurta" . Onko sulla elämässä nyt kaikki sellaisessa vaiheessa, elät seesteistä elämää? JOtain pieniä (taloudellisia?) murheita, muttei mitään suurempaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suuret muutokset on takana nyt vaan eletään lapsiperheen arkea, tylsää ja tasapaksua mutta mukavaa. Taloudellisia huolia ei ole, no ehkä se ettei ole työpaikkaa odottamassa. Ei siis mitään suurta aistittavissakaan!

Vierailija
24/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemassa, niin koitan uudestaan....ap

Vierailija
25/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin tietää mitä tulevaisuus tuo? eläke, opiskelu, kuolema....

Vierailija
26/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat vielä käsittelemättömiä pahoja asioita, jotka vaivaavat minua vielä aika ajoin. Mitä näet niistä? Vaikuttavatko vielä elämääni jotenkin?

Toinen juttu, mikä miua kiinnostaa, liittyy työhöni. Minä en ole koskaan kyennyt säilyttämään yhtään työpaikkaa, kiitos luonteenlaatuni. Mitä näet tähän?

Vierailija
27/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä että olen äiti, en mikään kauhean pitkä, aika pyöreäkin taidan olla.

Vierailija:

en asu suurkaupungissa. kuulun kirkkoon. pidän ystäviini yhteyttä monella eri tavalla.

Vierailija
28/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" 41-v, sairastellut nyt useamman vuoden välillä vakavastikkin

haluaisin tietää mitä tulevaisuus tuo? eläke, opiskelu, kuolema...."

Oletko yksinäinen? Aistin suurta yksinolon tunnetta, vaikket ehkä fyysisesti olekaan yksin. Haluat kiihkeästi löytää jotain uutta tarkoitusta, suurta tunnetta. Näen pitkän matkan /matkoja ja näistä matkoista löytyy jokin suuri sisältö elämääsi.Matka voi tarkoittaa pelkkää kokemusta...en osaa sanoa. Mutta näen auringon, joka ovi olla fyysinen aurinko tai sitten parempia päiviä. Auringonpaistetta elämääsi.

ap

Vierailija
29/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kaipaa niinkään ulkoista kuvailua, enemmänkin elämänsisällön kuvailua. Kerro enemmän, syvempiä asioita niin koitan uudelleen :)

Vierailija
30/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan aika keskellä tätä Suomen maata...

Vierailija
31/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähinnäsydäntä on lapset ja eläimet... työpaikkaa ei ole tiedossa, eikä oma ammatti kiinnosta pätkääkään... opiskeluitakin olen miettinyt, mutta ei oikein tunnu intoa löytyvän... Perheessä pulmia, miten tästä sitten selvitään, sitä ei vielä tiedä varmaan kukaan...

Vierailija
32/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoinen seitsemän ja kuopus 4kk. Aikomuksena olisi aloittaa ensi syksynä opiskelut. Kannattaisiko odottaa siihen että vauva kasvaisi isommaksi. Pelkään, että jos lykkään niin kestää pitkään kun olisi taas mahdollista opiskella, ilman että koko elämää tarvitsee muuttaa sen asian vuoksi.

Vierailija
33/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

annoit toivoa paranemisen hyvästä jatkumisesta.

41-v

Vierailija
34/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hyvin ihmis- ja lapsirakas, pidän sekä kaupungin elämästä että maaseudun rauhasta. en ole perinteisen uskonnollinen, mutta uskon omalla tavallani kyllä. joko nyt?? :)

Vierailija
35/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkoisesti asiat hyvin, mutta muutoksen vaatimus on olemassa. Miehen tilanne huolestuttaa; hän tarvitsee muutosta vielä minua enemmän. Kestääkö miehen terveys ahdistuksen, entä kestääkö avioliittomme?

Vierailija
36/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitte joutua odottamaan välillä kun mulla on kotitöitä tässä kesken ja teen niitä samalla...

vastaan nyt sinulle 8

Vierailija
37/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Minä olen nainen, jonka menneisyydestä löytyy ties mitä mörköä.

Nämä ovat vielä käsittelemättömiä pahoja asioita, jotka vaivaavat minua vielä aika ajoin. Mitä näet niistä? Vaikuttavatko vielä elämääni jotenkin?

Toinen juttu, mikä miua kiinnostaa, liittyy työhöni. Minä en ole koskaan kyennyt säilyttämään yhtään työpaikkaa, kiitos luonteenlaatuni. Mitä näet tähän?"

TUohon ensimmäiseen...onko nämä möröt aiheutuneet omista toimistasi, ajattelemattomuudestasi?Vai jonkun ulkopuolisen uhan aiheuttamia? Jälkimmäinen tuntuu todemmalta...näen uhkaavan hahmon, en tiedä onko mies vai nainen koska näen vain pitkän varjon. TUo varjo voi olla pelkkä uhan kuvaus vaikkei uhka olisikaan ihminen.

Olet ailahtelevainen luonne?Koetko että olisit välttänyt menneisyyden asiat jos olisit käyttäytynyt toisin, toiminut toisin? Syyllistätkö itseäsi jostain? Koen että on anteeksiantamattomia asioita, joko sinua kohtaan tai muita kohtaan. Anteeksianto tai hyväksyntä.

TYöhön liittyen näen, että olet aivan väärällä alalla ollut tähän asti (aloja on useita?). Ehkä joltain kursseilta voisit löytää vastauksen.

ap

Vierailija
38/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tunteellinen ja herkkä, mutta samalla erittäin vahvaluonteinen 2 ihanan lapsen äiti. Mitä näet tulevaisuuteeni tämän vuoden mittaisen raskaan ja vaikean ajan jälkeen. Jatkuuko epäonni vai saammeko lopultakin auringonpaistetta elämäämme?

Vierailija
39/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pahoillani...en näe yhtään mitään vaikka kuinka yritän! Voithan vielä kertoa jotain mutta en voi luvata että osaan mitään sanoa. Noista kahdesta aiemmasta sain heti sen tunteen, sen intuition mutta sinun kohdalla en :( eli en saa sinuun yhteyttä.

ap

Vierailija
40/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä elämässäni on menossa joitain muutoksia. Asumme omakotitalossa mutta kaupunkialueella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä