Koekaniini tänne myös! KOitan omaa intuitiotani mutta hieman eri tavalla kuin tuo aiempi...
eli en lähde arvailemaan ulkoisia juttuja niinkään vaan sisäisiä asioita...jos uskallat kertoa itsestäsi hieman enemmän. Eli kerro itsestäsi niin paljon kuin uskallat, niin minä jatkan :)
Kommentit (49)
Vierailija:
olen pahoillani...en näe yhtään mitään vaikka kuinka yritän! Voithan vielä kertoa jotain mutta en voi luvata että osaan mitään sanoa. Noista kahdesta aiemmasta sain heti sen tunteen, sen intuition mutta sinun kohdalla en :( eli en saa sinuun yhteyttä.
ap
Vierailija:
TUohon ensimmäiseen...onko nämä möröt aiheutuneet omista toimistasi, ajattelemattomuudestasi?Vai jonkun ulkopuolisen uhan aiheuttamia? Jälkimmäinen tuntuu todemmalta...näen uhkaavan hahmon, en tiedä onko mies vai nainen koska näen vain pitkän varjon. TUo varjo voi olla pelkkä uhan kuvaus vaikkei uhka olisikaan ihminen.
Olet ailahtelevainen luonne?Koetko että olisit välttänyt menneisyyden asiat jos olisit käyttäytynyt toisin, toiminut toisin? Syyllistätkö itseäsi jostain? Koen että on anteeksiantamattomia asioita, joko sinua kohtaan tai muita kohtaan. Anteeksianto tai hyväksyntä.
TYöhön liittyen näen, että olet aivan väärällä alalla ollut tähän asti (aloja on useita?). Ehkä joltain kursseilta voisit löytää vastauksen.
ap
Molemmista osittain, ovat aiheutuneet. Pitkä varjo voi olla eräs ihminen menneisyydestä, jota ei enää ole, mutta se heittää kuitenkin vielä elämääni varjon.
Tärkein osa tulkinnassasi oli tuo anteeksiantamus. En ole antanut anteeksi, ja ehkä siksi, että vihaan niin paljon, tuo varjo on edelleen elämässäni vaikka mitään konkreettista ei enää ole.
Työstä en osaa sanoa. Kerrassaan mitään.
Kiitos ajastasi:)
Kuulostaa kuitenkin ihan positiiviselta. Meitä on neljä, joten olemmeko sitten nuo, joilla on se yhteinen side, jota ei saisi pilata. Tuo näkemäsi vahva mies taitaa olla joka tapauksessa mieheni. Aika näyttää, miten muu pitää paikkansa :)
JOku, jolla on jotain tunne-asioita/tunne-elämän ongelmai, kerro itsestäsi niin yritän nähdä jotain!
ap
Olisi mukava kuulla jos sinä saat minusta jotain irti.
Olen 24v. Olen avoliitossa mieheni kanssa ja meillä on kaksi pientä lasta sekä koiria. Perhe ja eläimet ovat elämässäni tärkeimmällä sijalla. Olen kotiäiti, eikä minulla ole työpaikkaa. Mietin usein uuden koulutuksen hankkimista, mutta minulla on vaikeuksia löytää omaa alaani. En keksi mitään, mikä kiinnostaisi tarpeeksi tai missä olisin hyvä. Olen aina ollut keskinkertainen kaikessa mitä teen.
Lapsuuteni oli onneton, alkoholisti isä ja narsisti äiti. Minua vaivaa myös tunne siitä, että joku on tehnyt minulle lapsena pahaa, mutta mitään tarkkoja muistikuvia ei ole.
Parisuhde toimii näennäisesti hyvin, mutta selvittämättömät asiat ja luottamuksen puute syövät minua sisältä. Mietin eroa päivittäin, mutta en uskalla tehdä ratkaisua.
Näetkö mitään minusta? Erityisesti haluaisin kuulla lapsuudestani ja parisuhteestamme.
Olen 26v tänä vuonna täyttävä yhden lapsen äiti. Mieheni on juuri saanut uuden työpaikan,jossa ehkä (?) ylenemismahdollisuus tulevaisuudessa. Taloudellinen tilanteemme on ihan retuperällä ja minulla sydän jatkuvasti huolesta sairas.
Pojallamme on myös sairaus josta ei ole vielä varmuutta onko ohimenevä vai tuleeko kroonistumaan.
Minulla on paljon huolia,eikä ketään kuka niitä kuuntelisi.
" Jospa minäkin kokeilen...
Olen tunteellinen ja herkkä, mutta samalla erittäin vahvaluonteinen 2 ihanan lapsen äiti. Mitä näet tulevaisuuteeni tämän vuoden mittaisen raskaan ja vaikean ajan jälkeen. Jatkuuko epäonni vai saammeko lopultakin auringonpaistetta elämäämme?"
Näen ison, uuden kodin. Puhdasta valkoista, vihreää kesää, ihmisiä. Onni on tässä talossa, mutta pinnan alla kuplii jotain. On liikaa ihmisiä samassa sopassa, mielipiteitä ihmisiltä joille asiat eivät kuulu...näen kolme/neljä ihmistä joilla on yhteinen side, joita ei ulkopuolisen (sukulaisen?) tulisi pilata. Ei välttämättä ole tahallista. Näen vanhemman (nais?) ihmisen joka voi olla jokin haitta/hankaluus liittyen tähän? Näen vahvan miehen, joka ei usko omiin vahvuuksiinsa ja siihen, että vaikeudet voidaan voittaa. Hän haluaa sitä kyllä.
ap