Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on olla lihava nainen?

Vierailija
02.09.2016 |

Voisko joku kertoa?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavaa.

Vierailija
2/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kui ni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosi lihava. Olen sinut itseni kanssa, mutta usein saan kuulla muilta kommentteja ulkonäöstäni.En ole kasvoiltanikaan mikään kaunotar. En ole seurustellut koskaan. Olen 36-vuotias. Ainoat miehet jotka ovat joskus osoittaneet kiinnostusta, ovat olleet afrikkalaisia. Seksiin olen kelvannut heille, mutta se jää aina siihen.

Vierailija
4/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaista on olla typerä?

Vierailija
5/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa, ärsyttävää, masentavaa ja kivuliasta. Olo on epäviehättävä 24/7.

Vierailija
6/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaista on olla typerä?

En tiedä. Kerro toki.

Vierailija
7/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ainakin nolohtavaa ihan arkipäivän tilanteissa. 

Istuin puolitutun tosi lihavan naisen viereen bussissa ja hän pyyteli anteeksi tilanviemistään. Siinä sellainen konkreettinen esimerkki. 

Vierailija
8/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullei oo ku 20 kg ylipainoa, että olen siellä lihavuuden rajalla vasta, mutta... Vertaan nyt siihen, kun olen ollut hoikemmassa kunnossa:

- Hameen kanssa pakko käyttää sukkahousuja tai jotain pitkiä mekkoja, koska muuten reisiläskit hinkkaa yhteen ja aiheuttaa ihottumaa. D:

- Vaikea löytää itselleen hyvännäköisiä vaatteita, kun kaikki on suunniteltu pitkille laiheliineille. (Olen läskiyden lisäksi vielä pätkäkin, hyi minua.)

- Kävellessä ja juostessa väsyy helpommin.

- Ei tule talvella kylmä niin helposti. :D

- Kellukkeet aina mukana, ei pelkoa hukkumisesta.

- Voi juoda alkoholia huolettomammin; kun elopainoa on enemmän, ei tule niin helposti känniin.

- Pinnalliset idiootit eivät niin helposti tunge elämääsi.

- Miehet suhtautuvat sinuun enempi henkilönä kuin seksiobjektina, vaikka vientiä kyllä silti riittää. ;)

- Voi heittää itsestään hauskaa läskiläppää. :D

Lisään vielä, kun minulla on itseäni tukevammassa kunnossa olevia kavereita:

- Terveydelliset ongelmat, esim. nivelvaivat

- Ei pysty seksiä harrastaessa olemaan päällä (omat pikku läskini eivät onneksi vielä tässä haittaa)

Kaikenkaikkiaan.. En vaihtaisi alipainoon ihan äkkiä. Lähemmäs normaalipainoisuutta toki pyrin kaiken aikaa liikkumalla ja pyrkimällä maltillisesti parempiin elintapoihin. Mutta jossain määrin pakko sanoa, että läskeillä on hauskempaa! XD

Vierailija
9/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tosi lihava. Olen sinut itseni kanssa, mutta usein saan kuulla muilta kommentteja ulkonäöstäni.En ole kasvoiltanikaan mikään kaunotar. En ole seurustellut koskaan. Olen 36-vuotias. Ainoat miehet jotka ovat joskus osoittaneet kiinnostusta, ovat olleet afrikkalaisia. Seksiin olen kelvannut heille, mutta se jää aina siihen.

Jos oisit mies niin kelpaisit kyllä mulle muuhunkin kuin seksiin. <3

(Tai jos mä oisin mies. ;D Tai jos me oltais lesboja.)

Mut hyvä tyyppi varmasti olet.

Vierailija
10/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuntemani 160 kg kieppeillä oleva mies joskus sanoi, että vessaan meno vastaa kuntosalikäyntiä, kun pitää punnertaa 160 kg penkistä. :D

Vierailija
11/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskittelyn kuunteleminen ei ole kivaa. Miehiltä kuulee joskus viihteellä aika kamalaa puhetta. Olen siis lihavampi kuin ne naiset, joihin suhtaudutaan ihmismäisesti helpon seksin toivossa. Joskus myös tuntuu, että lihavaa pidetään jotenkin tyhmempänä, ihan kuin ylipainoinen ei voisi olla älykäs. Ja kyllä, lihavuus syö itsetuntoa, vaikka kuinka yrittäisi teeskennellä että on sinut itsensä kanssa.

Vierailija
12/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos oisit mies niin kelpaisit kyllä mulle muuhunkin kuin seksiin. <3

(Tai jos mä oisin mies. ;D Tai jos me oltais lesboja.)

Mut hyvä tyyppi varmasti olet.[/quote

Mistä päättelet lainaamasi kirjoittajan olevan varmasti hyvä tyyppi? Vai oliko tuo vain tyhjänpäiväistä lässytystä?

Vierailija
13/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallista:))

Vierailija
14/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Voi juoda alkoholia huolettomammin; kun elopainoa on enemmän, ei tule niin helposti känniin.

Ei lihominen juurikaan vaikuta alkoholin suhteen, koska alkoholi on vesiliukoista. Lihominen lisää lähinnä rasvan määrää kehossa, ei veden määrää niinkään. Juuri siksi mies kestää enemmän alkoholia kuin samanpainoinen nainen, koska miehen kehossa on enemmän vettä.

Vierailija
15/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätöntä. Niin hullulta kun se kuulostaakin.

Vierailija
16/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasittavaa, ärsyttävää, masentavaa ja kivuliasta. Olo on epäviehättävä 24/7.

Juuri näin. Kaikki on raskasta ja v*tuttaa 24/7.

161/82

Vierailija
17/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaa syytä.

Vierailija
18/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lihominen juurikaan vaikuta alkoholin suhteen, koska alkoholi on vesiliukoista. Lihominen lisää lähinnä rasvan määrää kehossa, ei veden määrää niinkään. Juuri siksi mies kestää enemmän alkoholia kuin samanpainoinen nainen, koska miehen kehossa on enemmän vettä.

Kyllähän ihmisen kehon sisältämä absoluuttinen vesimäärä lisääntyy kun ihminen lihoo.

Vierailija
19/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselta, et sut sivuutetaan .. Jos oon naisystävieni kanssa ulkona, niille puhutaan mulle ei vaikka samassa seurueessa juteltaisi. Jotkut miehet sanoo töykeästi, haluten minut pois. Viimeksi olin baaritiskille jonottamassa, heitin jonkun puolihauskan kommentin edessäni keskusteleville miehille. Ne katsoi päästä varpaisiin halveksivasti tuhahtaen, toinen sanoi "voi jumalauta just..".

Sellaiselta se tuntuu, etten oo mitään. Olen typerä sen lisäksi että olen lihava. Olen ollut se hoikkakin. Elämä oli erilaista.

Vierailija
20/39 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkymätöntä on aika hyvä kuvaus usein. Toisaalta välillä tuntuu että joku olisi liimannut selkään valtavan kyltin "olen heikko, laiska ja tyhmä" ja tekisi mieli huutaa että se ei ole totta. Ja vaikka olen lihava niin olen muutakin, se ei ole identiteettini ydin. Oikeasti reilu lihavuus myös ihan konkreettisesti rajoittaa elämää, viime talvena en uskaltanut istua pulkkaan lasten kanssa kun pelkäsin että reunat rasahtaa nolosti rikki, samoin kiikut on ahtaita - tänä kesänä -25kg mahduin jo niin että pelasin kiikkupolttista, illalla sit suihkuun mennessä sisäisesti itkeskelin ulkoreisiin ruhjoutuneita mustelmia. Ensi kesänä ei enää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä