Harry Potter ja kirottu lapsi.
Ostin sen tänään kun sai ennakkotilaajsn edun. Kirja itse tulee marraskuussa. Onko mielipiteitä kyseisestä kirjasta?
Kommentit (5)
Näin noita Prismassa myynnissä. Innostuin kovasti, että tällainen päässyt koviin kansiin ja lueskelin sitä vähän matkaa kaupassa, en kauheasti innostunut muodosta, missä se on kirjoitettu. Saas nähä, tuleeko suomeksi, ehkä silloin voisin vaivautua lukemaan. Enkuksi vaikutti vähän turhan raskaalta, vaikka oikeat Potterit olenkin lukenut suomen lisäksi myös englanniksi...
Luin sen englanniksi ja tykkäsin, oikein oiva lisä Potter-maailmaan ja oli kiva "tavata" taas tutut hahmot. Jotkut ihmiset olivat kuulemma ihmeissään siitä että kirja tosiaan on käsikirjoituksen muodossa, mutta ei tuo minua haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Sain tänään kirjastosta, olen about viitisenkymmentä sivua lukenut ja ihan jees tähän mennessä.
M22
Ajatteletko kommenttisi olevan oleellisempi kun mainitset ikäsi ja sukupuolesi? Kuha tuli mieleen.
Tykkäsin kovasti.
Vähän tosin harmitti, että Ron "kehittynyt" vässykäksi.
Sain tänään kirjastosta, olen about viitisenkymmentä sivua lukenut ja ihan jees tähän mennessä.
M22