MUITA PAREJA, JOTKA EIVÄT PETÄ VAIKKA TYRKYTETTÄISIIN?
elionko muita, jotka eivät petä, joille mikään tilanne ei tee varasta?
täällä nainen 25v ja mies 25v, jotka ehdottoman uskollisia toisilleen. 2 lasta, yhdessä 5 v.
muita?
Kommentit (42)
no minä vein mieheltä jalat alta ;-)
oikeasti jos niin kävisi miehelleni, tai että minä tapaisin jonkun, on siis selvästi sovittu että asiasta puhutaan. arvostamme toisiamme ja toisen rakkautta niin paljon että selän takana ei tule mitään tapahtumaan.
että pettämään ei lähdetä vaan ensin erotaan, ollaan suoraselkäisiä asian suhteen, rehellisiä toiselle.
Joku kirjoittaja täällä mainitsikin jo, että ap:n mielestä itsensä rupsahtamaan päästävä naistyyppi olisi enemmän petettävää materiaalia, mikä on tietysti täyttä kukkua, todellinen rakkaus on kyllä jossain muualla kuin ulkonäössä.
Itse olen todella tarkka ulkonäköasioista ja pidän itseni hoikkana ja seuraan muotia jne. mutta ei minulla ole mitään takeita siitä etteikö mieheni pettäisi minua jos joku äärimmäinen tilanne tulisi. Tietysti toivon ettei sitä tee, mutta toisesta ihmisestä ei voi koskaan olla 100% varma, ymmärtäkää se.
En halua pelotella, mutta luin hiljattain brittiläisestä naistenlehdestä tutkimuksesta, jonka mukaan ne miehet jotka ovat kovia todistelemaan kuinka he eivät IKINÄ vilkaisisikaan muita naisia, ja jotka ovat kovin mustasukkaisia omasta puolisostaan, ovat juuri niitä jotka todennäköisimmin pettävät. Todistelu juontuu huonosta omastatunnosta ja tiedosta siitä, että jos itsekin tuntee vetoa muihin niin miksei puolisokin.
Henkilö, jota on petetty monen monta kertaa, ja joka ei tiedä mitään tosirakkaudesta ja toimivasta parisuhteesta.
jos minua tarkoitat, olen parin viikon päästä 33, mieheni vuoden vanhempi.
eivät kaikki todellakaan petä.
miksi satuttaa ihmistä ketä rakastat?
loukata lastesi isää/äitiä?
kaikki ihmiset eivät ole kiinnostuneet yhden illan jutuista, kuten mieheni. itse ihmettelin kun kesti liki kk ennen kuin me ensi kerran menimme sänkyyn. (muuten kuin nukkumaan, muutimme suoraan yhteen tavattuamme..)
seksi ei ole kaikki kaikessa. perhe, terveet lapset, rakas kumppani joka rakastaa sinua vaikka haahuilet silmänaluset mustina tukka pystyssä valvotun yön jälkeen, tuo kupin kahvia ja halaa.
yhteistä ponnistelua elämässä eteenpäin. tunne siitä että olemme " me, vastaan kaikki muut, meidän PERHE."
meillä riidellään, sovitaan, mökötetään, kiukutellaan, nauretaan ja itketään. yhdessä.
ollaan ehkä vanhanaikaisia, mutta me emme petä.
hauskaa viikonloppua kaikille.
t. 11
Meidän elämä on samanlaista ja uskon aivan täydellisesti ettei meistä kumpikaan tule koskaan pettämään.
olemme mieheni kanssa toisillemme täysin uskollisia. meille syntyy pian ensimmäinen käärö ja mieheni ihan haltioissaa. minä 26 ja mieheni 37 (kuuro).
takia että olemme uskollisia ja uskomme siihen, että pettäminen on muoti juttu, mutta me ei olla tässä asiassa muodikkaita, niin pidä vain lapsellisena! :)
ja sanoin, että monet miethet sanoo, että kun oma vaimo ei enään huolehdi itsestään yms, MUTTA SANOIN MYÖS ETTÄ SE EI MISSÄÄN TAPAUKSESSA SAISI OLLA SYY!!
olemme miehen kanssa päättäneet jo aikojen alussa, että jos rakastuu toiseen, niin erotaan ja sitten aloitetaan uusi suhde. eli emme petä.
terkuin, ap.
KIVA HUOMATA, ETTÄ ON SENTÄÄN MUITAKIN TÄYSIN TOISILLE USKOLLISA PAREJA!!
JA MINÄ KÄYTIN SANAA, MITEN MIEHENI SANOO KÄNNISISTÄ NAISITA, KETKÄ TULEVAT JUTTELEMAAN, ÄMMÄT, EN ITSE SITÄ SANAA KÄYTÄ MUISTA NAISISTA. MIEHENI VAIN EI OIKEIN TYKKÄÄ KATSELA NAISTA UMPI HURRISSA, KUN EI JUO KOSKAAN ITSE. ON ABSOLUTISTI.
nämä todistelut että TIEDÄN VARMASTI että mieheni ei minua petä!!!
Kukaan ei oikeasti voi puhua kuin omasta puolestaan jos siitäkään.
Luulin kauan että mieheni on minulle se oikea. Olimme olleet yhdssä 10 vuotta ja meillä meni hyvin. Mies huomioi minua ja kaikki oli niiiiiiin ihanaa. Ihmettelimme miten joku toiseen sitoutunut voi pettää ja että me emme koskaan pettäisi toisiamme. Lupasimme heti ilmoittaa jos tällaisia tuntemuksia tulee vaikka olimmekin 100% varmoja että näin ei käy koska olemme sitoutuneet toisiimme ja rakastamme ja kunnioitamme ym ym ym......
Sitten kävi niin että vaihdoin työpaikkaa ja pikku hiljaa ihastuin työtoveriini. yritin estellä tunteitani mutta eräässä kesätapahtumassa hieman alkoholia juoneena kontrollini petti ja petin miestäni!
Tapahtui siis se mitä en koskaan kuvitellutkaan tekeväni. Olin niin pettynyt itseeni ja tunsin olevani täysi paska. Tuntui kuin koko maailma olisi räjähtänyt. Ja tämän tapahtuneen jälkeen en tuntenut mitään vetoa enää työkaveriini. Tajusin vain entistä selvemmin kuinka paljon miestäni rakastin.
Tästä on nyt viisi vuotta ja olen päässyt asian yli. Miehelleni en pystynyt asiaa kertomaan koska en ollut valmis menettämään kaikkea ihanaa mitä meillä oli. Vasta nyt pystyn sanomaan että enää en koskaan pettäisi miestäni. Vasta nyt koska kerran sorruin ja olen jo kokenut se tuskan mitä sitä seuraa. Vasta nyt vaikka ennen tätä petostakin olin varma että en koskaan petä!
Ja tämän takia en voi sanoa että olen varma että miehenikään ei petä, vaikka hänen periaatteenaan onkin että ei petä. Jos omat periaatteeni horjuivat, niin miksi ei joskus miehenkin.
Olen sitä mieltä että ihminen on heikko ja koskaan ei kannata sanoa ei koskaan!
Jos mies on absolutisti, joka menee baariin arvostelemaan juhlivia naisia " kännisiksi ämmiksi" niin en voi kuvitella kuka nainen ap:ta lukuunottamatta moista timotamikkosta huolisi.
kuule monia miehiä viedään ja kovaa.
ja varmasti, anteeksi vain ottaisi monikin, on urheilija, joka tekee tota sivutyökseen...
mutta sehän ei ollut tässä asian ydin, vaan se, että onko muita jotka eivät petä?
Eli jos ap:n mies ei haukkuisi näitä ukkomiehille jalkojaan levitteleviä ämmiä, vaan pettäisi vaimoaan näiden kanssa - kaikki olisi ok? Mies olisi ok?
Mutta kun nämä ämmät ei hänelle kelpaakaan, vaan oma vaimo... Niin miehessä on jotain pahasti vialla..?
Tsiisus.
Miksi hän puhuu epäkunnioittavasti niistä naisista? Vai oletko mukana kun naiset häntä lähtentelevät?
Kyllä se suurinta osaa miehistä imartelee jos naiset osoittavat kiinnostusta. Vaikka ei aikoisikaan pettää eikä petä niin silti se imartelee että on kiinnostava myös muiden kuin oman vaimon silmissä.
Kyllä itsekkin voin naisena sanoa että pidän siitä jos miehet kehuvat ja flirttailevat, vaikka olenkin uskollinen miehelleni.
ja kun naiset tulevat jutteleen, flirttaan niin miestäni ei kiinnosta ja lähtee paikalta pois.
mieheni vaan kummastelee, että siellä esim mies jää baariin ja vaimo lähtee jo kotiin tai eri baariin niin kyllä naiset tyrkyttää itseään ja moni mies lähtee matkaan/tanssiin lähennellen/pussailee yms. että ei ne aina ole nämä känniset miehet, vaan känniset naiset, jotak houkuttelevat miehiä mukaan. niin tyhmältä kun se kuulostaakin! tottakai miehen pitäisi varattuna kiletäytyä, mutta alkoholi alkoholi...
Vierailija:
kuule monia miehiä viedään ja kovaa.ja varmasti, anteeksi vain ottaisi monikin, on urheilija, joka tekee tota sivutyökseen...
mutta sehän ei ollut tässä asian ydin, vaan se, että onko muita jotka eivät petä?
Juuri poket ovat kovia pettäjiä.
Eräskin mies, josta ei_iki_maailmassa olisi voinut uskoa, oli JOKA ilta pokannut panon baarista. Siis nämä poke-keikat olivat ulkopaikkakunnalla ja oli joutunut yöpymään poissa kotoa.
ja ihan tulee mies kiltisti kotiin oman vaimon viereen keikan jälkeen :)
ettei pettämistä hyväksytä,vaan se on sitten kerrasta poikki.Mieheni sanoi rajaksi,että jo pussailu on pettämistä.
tietenkään en voi mieheni puolesta100% varmasti sanoa,mutta eihän suhteessa voi elää jos ei luota!
-onnellinen ja luotettava
Luotan mieheeni, mutta silti voin puhua vain omasta puolestani. Ja sanonkin etten halua pettää.
Mutta kun en omista kristallipalloa niin varmaa vastausta en voi antaa. Toiveiden mukaan olemme loppuelämämme yhdessä. Mutta kun niitä vastamäkiäkin tulee, erillaisia elämän tilanteita ja kriisejä. Toivon että osaamme jatkossa keskustella asioista ja selvittää parisuhteen ongelmia ilman muita osapuolia.