Talkkia minigrip-pusseissa turvatarkastukseen?
Oletteko koskaan vieneet, kuinka mahtavat suhtautua? Olen menossa etelään lomalle ja reiteni hankautuvat pilalle kuumassa ilmanalassa ilman talkkia.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vaseliinipurkin ja käsidesinkin voi viedä käsimatkatavaroissa nykyään.
Kannattaa käyttää Finavian sivuilla olevaa sovellusta, josta voi tarkastaa.
+ iso kumidildo.
Lentokentän apteekissa, joka on siis turvatarkastuksen jälkeen, myydään talkkia. Ostaa siitä purkin, niin ei tarvii sekoilla pussien kanssa.
Miksi se talkki ylipäätään pitäisi siirtää alkuperäisestä purkista johonkin muovipussiin?
Porvoolainen matkustaja?
Mä laitoin oreganoa pieniin minigrip-pusseihin, kun ne lentokentän työskentelevät koirat on niin huippuja. Ei toiminut, ei näkynyt hännänpäätäkään matkan aikana millään lentoasemalla.
Pelkästään nesteitä ei saa viedä sisään koneeseen. T: Juuri Canarialta kotiin
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään nesteitä ei saa viedä sisään koneeseen. T: Juuri Canarialta kotiin
Kyllä tietttyjä nesteitäkin voi viedä koneeseen - älä yleistä.
Laita tällaiset alushousut?
Vierailija kirjoitti:
Laita tällaiset alushousut?
Noihin lahkeisiin saa piilotettua enemmän minigrip-pusseja vai?
Vierailija kirjoitti:
Oletteko koskaan vieneet, kuinka mahtavat suhtautua? Olen menossa etelään lomalle ja reiteni hankautuvat pilalle kuumassa ilmanalassa ilman talkkia.
Osta vasta perillä talkkia?
Kai te nyt ymmärrätte millaisesta "talkista" on kyse....
Jonkun jonnen huumeet jääneet tulliin ja täällä purkaa mieltään käräjiä odotetellessaan:)
Ihmettelen miten nykyäänkin joku vielä ihmettelee, mitä saa ja mitä ei saa viedä lentokoneeseen. Nyrkkisääntö - kaiken minkä voi purematta niellä, on jätettävä ruumaan. Toimii aina.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ollut pesujauhetta pussissa, eivät reagoineet.
Minä taasen jouduin arielin kanssa tarkistukseen, oli matkalaukussa, useampi lento takana, loppukohteessa sitten tentattiin...
Kuka poisti mun Ariel-kommentin?!! Jouduin siis matkalaukussa olevan pesujauheen takia tarkastukseen, nekin kuulkaa läpivalaistaan. Halusimpa vaan bikineitä pestä käytön jälkeen!! Enkä luota yhtään siihen -osta perillä- neuvoon, olen kuule sellaisissa paikoissa ollut et varmaan koko loman olisin sitä etsinyt! Sama koskee talkkia ja jopa hammastahnaa. Lomalla on muutakin tekemistä.
Laita ruumaan.
Minulla oli pyykkipulveria minigrip-pussissa ja roskiin päätyi. Liian epämääräinen pussukka.
Avaamaton ja paketti, jossa ei ole tuoteselostetta, on herkästi epäilyttävä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka poisti mun Ariel-kommentin?!! Jouduin siis matkalaukussa olevan pesujauheen takia tarkastukseen, nekin kuulkaa läpivalaistaan. Halusimpa vaan bikineitä pestä käytön jälkeen!! Enkä luota yhtään siihen -osta perillä- neuvoon, olen kuule sellaisissa paikoissa ollut et varmaan koko loman olisin sitä etsinyt! Sama koskee talkkia ja jopa hammastahnaa. Lomalla on muutakin tekemistä.
Minulta viesti 36 ja tosiaan kävi samoin. En tarkastukseen joutunut, siis ruumistani ei tarkastettu, mutta laukun piti avata ja ne käpälöi kaiken ja minigri heitettiin pois.
Sekota vähän kokaiinia sinne talkin joukkoon niin on lentokentällä mukavampaa, suosittelen myös niistämään paljon että nenä punottaa.
Ei luulisi olevan ongelmaa. Parasta aikaa tuhansia kiloja huumeita matkustaa maasta toiseen.
Käyttääkö joku ylipainoinen oikeasti talkkia pitkin kehoaan?
Vaseliinipurkin ja käsidesinkin voi viedä käsimatkatavaroissa nykyään.
Kannattaa käyttää Finavian sivuilla olevaa sovellusta, josta voi tarkastaa.