Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka lähtee koekaniiniksi, testaan vähän intuitiotani ;)

Vierailija
04.03.2006 |

kirjoittakaa silmienvärinne ja ikä ja jotain muuta pientä itsestänne, niin koitetaan ;)

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kiitos leikkiin lähtijöille ja etenkin palautteista :) voipi olla että palailen tähän ketjuun vielä jos lapset sen suo ;))

Vierailija
42/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika hyvin meni :) Omia lapsia ei ole lisää suunnitelmissa.

Osaan olla kyllä tarvittaessa oikein tarmokas. Ja pieni olen, ainakin pituudeltani.

Kiitokset Sinulle ja oikein hyvää keväänalkua!

Lily79

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Nainen 31, kaksi lasta ja silmälasit (anteeks, en muista numeroasi)

Onko sulla sellainen syvänruskea polkkatukka? Luonteeltasi rauhallinen, ehkä vähän hihljainennkin vieraammassa porukassa. Saat kyllä suusi auki sielläkin, mutta et ole sellainen suuna päänä hölöttävä tyyppi.Avioliitossa, vai sanoitko sen jo? Kuitenkin tumma mies, melkoisen pitkä."

Hiukset on pitkät ja vaaleanruskeat, mies on vaalea ja keskimittainen. Luonne osu aika kohdilleen... Hauskaa. Ja kiitos!

Vierailija
44/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aftathan ovat viruksen aiheuttamia kipeitä suun limakalvojen kraaterimaisia haavaumia, mihin ei ole varsinaisesti lääkettä. Mutta jos joku käytännön kokemuksen kautta on huomannut jonkun asian auttavan, niin kiitollisuudella otetaan vinkkejä vastaan... :)

Vierailija
45/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sinä olet vielä kotona lastesi kanssa? Mieskin sinulla on, mutta onko aika paljon pois kotoa työn vuoksi? Nuorin ei ole enää vauva-iässä..sinulla vaaleahkot hiukset, ei mikään kovin lyhyt malli niissä. Asutte jossakin luonnon lähellä, siis ei missään suurkaupungissa. Eikä kerrostalossa.

Vierailija:

Minä olen töissä ja paljon pois kotoa työni vuoksi :) Nuorempi lapsista on puolitoistavuotias. Hiukseni ovat lyhyet ja punaruskeat. Se meni oikein että maalla asutaan omakotitalossa ja mies löytyy.

Nyt muuten itse tajusin että laitoin IKÄNI väärin! oonkin " vasta" 34 :D

Vierailija
46/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi, avoliitossa.

Vierailija
47/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meikkiä ;)

Vierailija
48/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yli olkapään, ehkä jonnekkin leukaperiin saakka. Olet aika pitkä, ehkä jotain 170. Lapsesi on poikalapsi, noin kolmevuotias. Miehesi on sinuakin pidempi, tumma hänkin. Itseasiassa taitaa olla hiuksiltaan todella syvän ruskea, tumma, ei mikään maantienvärinen. Miehen työstä en osaa sanoa mitään, autoon nousee kuitenkin..kulkeeko sitten työmatkat autolla vai mitä, en tiedä,mutta auton näen johon nousee. Ei ole farmari, vaan sellainen uudehko henkilöauto. Pyöreän mallinen keula.

Vierailija:

yksi lapsi, avoliitossa.

Vierailija
49/49 |
04.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäni on 35 vuotta ja minulla kaksi lasta, tyttö ja poika. Olen syntynyt lokakuussa. Minulla on kaunis asunto ja mukavia ihmisiä ympärilläni. Raha-asiani ovat kohtuullisessa kunnossa. Rikas en ole, mutta en pelkää tulevaisuutta. Opiskelen uutteen ammattiin parhaillaan. Ainut mikä hieman mietityttää on se, mihin ammattiin lopulta sijoitun ja löydänkö työn missä viihdyn.

T: temppurata

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän