Kuka lähtee koekaniiniksi, testaan vähän intuitiotani ;)
kirjoittakaa silmienvärinne ja ikä ja jotain muuta pientä itsestänne, niin koitetaan ;)
Kommentit (49)
Sinä olet vielä kotona lastesi kanssa? Mieskin sinulla on, mutta onko aika paljon pois kotoa työn vuoksi? Nuorin ei ole enää vauva-iässä..sinulla vaaleahkot hiukset, ei mikään kovin lyhyt malli niissä. Asutte jossakin luonnon lähellä, siis ei missään suurkaupungissa. Eikä kerrostalossa.
Vierailija:
miehesi tumma, melko pitkäkin. onko tyttölapsi? sellainen taaperoinen vielä, pulleroinen, suloinen :)) teillä taitaa olla vauvakuumetta ilmassa, jollet sitten jo ole raskaana. liikutte melko paljon, ette ole sellaisia kotihiiriä jotka ei koskaan käy kauppaa pitemmällä. tykkäätte ulkoilusta ja ihan kotisuomen matkailustakin. iloa ja onnea tuntuu perheessänne olevan :)
Vierailija:
miehesi tumma, melko pitkäkin. onko tyttölapsi? sellainen taaperoinen vielä, pulleroinen, suloinen :)) teillä taitaa olla vauvakuumetta ilmassa, jollet sitten jo ole raskaana. liikutte melko paljon, ette ole sellaisia kotihiiriä jotka ei koskaan käy kauppaa pitemmällä. tykkäätte ulkoilusta ja ihan kotisuomen matkailustakin. iloa ja onnea tuntuu perheessänne olevan :)
Kiitos viestistä. :) Mies on 180cm, ristiverinen. Lapsi on kouluikäinen poika. Vauvakuume on kauhea. Viihdymme kyllä kotona, mutta tykätään ulkoilusta ja teemme pikkuisia reissuja lähikuntiin. Perheessä on ollut paljon surua ja murhetta, mutta yritämme pysyä järjissämme.
en ymmärrä, mutta en saa sinusta minkäänlaista " otetta" ?? olen pahoillani..
Vierailija:
ikäni on 35 vuotta ja minulla kaksi lasta, tyttö ja poika. Olen syntynyt lokakuussa. Minulla on kaunis asunto ja mukavia ihmisiä ympärilläni. Raha-asiani ovat kohtuullisessa kunnossa. Rikas en ole, mutta en pelkää tulevaisuutta. Opiskelen uutteen ammattiin parhaillaan. Ainut mikä hieman mietityttää on se, mihin ammattiin lopulta sijoitun ja löydänkö työn missä viihdyn.
T: temppurata
Vierailija:
sinä olet pieni ja hento, ainakin minun silmiini ;) asut lapsesi kanssa keskustassa. hän taitaa olla myös poika sellainen korkeintaan kolmen vanha?tumma mies on jotenkin sinuun liittyvä, melko nuori myös, ikääsi suunnilleen. saattaa olla jopa vähän sinua nuorempi, ainakin poikamainen ulkonäkö ja nuorekas olemus. hoikka vartaloinen.
Vierailija:
Vierailija:
sinä olet pieni ja hento, ainakin minun silmiini ;) asut lapsesi kanssa keskustassa. hän taitaa olla myös poika sellainen korkeintaan kolmen vanha?tumma mies on jotenkin sinuun liittyvä, melko nuori myös, ikääsi suunnilleen. saattaa olla jopa vähän sinua nuorempi, ainakin poikamainen ulkonäkö ja nuorekas olemus. hoikka vartaloinen.
kuten huomaat niin en kaikkia muitakaan " näe" oikein. joitakin ihmisiä vain oon sellaisia joille en näe tai saa" kiinni" . ei siinä sen kummempaa :) hyvää jatkoa sulle sinne :)
Vierailija:
T: Temppurata
sinullakin lapsi tai kaksi. tummahkot hiukset, luonnostaan maantienväriset? henkilökohtainen kysymys, mutta tuntuisi kuin olisi murhetta jonkinlaista sulla? sydämessä sellainen ahdistava möykky joka piinaa?? miehesi ristiverinen tai tummempi, aika etäiseltä vaikuttaa?
Vierailija:
Vierailija:
Vierailija:
onko ensimmäinen lapsesi jota odotat? tai sitten sinulla on yksi ennestään? en kuitenkaan tunne sinulla suurperhettä ympärilläsi ;) miehesi rakentaa jotakin.. teille omaa taloa vai tekeekö sitä työkseen? teillä on sellainen vahva suhde välillänne, avioliitto, jos ei vielä niin ainakin tulossa, ihan varma tästä ;) vaalea omakotitalo näkyy?
oletko sinä kotiäiti? teillä ainakin kolme lasta, joista joku on poika ;) sellainen viikariluonne oikein :)) on tainnut aiheuttaa äidille harmaan hiuksen jos toisenkin vilkkaudellaan, mutta sanavalmis ja rakas tottakai. miehesi kanssa teillä sellainen vakaa ja turvallinen suhde. olette olleet jo melkoisen kauan yhdessä..tasaista on suhteenne :)
Sun luonne on ainakin todella energinen, iloinen ja vilkas :) Olet oikein tarmokas ja saat vaikka mitä aikaan, sellainen pieni pyörremyrsky varmaankin kuvaisi sua aika hyvin ;)) Rakkauselämäsi on oikein tyydyttävää ja onnellista. Miehesi tuntuu kovasti sinua rakastavan. Teillä on onnellinen perhe.. lisää lapsia ei taida suunnitelmissanne ihan heti olla.
Vierailija:
sanoopi Lily79
Vierailija:
kirjoittakaa silmienvärinne ja ikä ja jotain muuta pientä itsestänne, niin koitetaan ;)
Ruskeat/vihreät silmät ,pian 27v. 3 lasta, kerran eronnut...
Vierailija:
onko ensimmäinen lapsesi jota odotat? tai sitten sinulla on yksi ennestään? en kuitenkaan tunne sinulla suurperhettä ympärilläsi ;) miehesi rakentaa jotakin.. teille omaa taloa vai tekeekö sitä työkseen? teillä on sellainen vahva suhde välillänne, avioliitto, jos ei vielä niin ainakin tulossa, ihan varma tästä ;) vaalea omakotitalo näkyy?
Vierailija:
oletko sinä kotiäiti? teillä ainakin kolme lasta, joista joku on poika ;) sellainen viikariluonne oikein :)) on tainnut aiheuttaa äidille harmaan hiuksen jos toisenkin vilkkaudellaan, mutta sanavalmis ja rakas tottakai. miehesi kanssa teillä sellainen vakaa ja turvallinen suhde. olette olleet jo melkoisen kauan yhdessä..tasaista on suhteenne :)
T 16
Onko sulla sellainen syvänruskea polkkatukka? Luonteeltasi rauhallinen, ehkä vähän hihljainennkin vieraammassa porukassa. Saat kyllä suusi auki sielläkin, mutta et ole sellainen suuna päänä hölöttävä tyyppi.Avioliitossa, vai sanoitko sen jo? Kuitenkin tumma mies, melkoisen pitkä.
Vierailija: