WC-pytyssä oli käytetty kondomi. Poikaystävä sanoi, että tullut viemäristä. Onko totta?
Olemme kumpikin 21-v ja muuttaneet yhteen kesän aikana. Poikaystävä on paljon menossa, mutta en usko, että pettää. Nyt illalla tulin töistä kotiin ja huomasin että wc-pytyssä lillui käytetty kondomi. Poikaystäväni sanoi, että tällaisessa vanhassa talossa viemäreistä voi nousta esiin kaikenlaista. Tullut ehkä ylempää talosta (asumme eka kerroksessa). Haluan uskoa, mutta vähän epäilyttää. Mitä mieltä?
Kommentit (164)
No mut hei, hyvä mies kun kuitenkin käyttää kumia kun pettää. :)
Vierailija kirjoitti:
Outo tarina. Toisaalta, kuka olisi niin tampio että heittää kumit pönttöön.
Olisiko vaikka sellainen tarpeeksi tampio, joka keksii näin järjettömän selityksen viemäristä nousevista kortsuista ja vielä kuvittelee toisen uskovan?
On ihan mahdollista. Olen törmännyt näihin useinkin työn puolesta. Yleisin syy tukossa olevalle pöntölle on naapureiden kondomit.
Toivottavasti olet provo. Jos kuitenkaan et ole, niin voi kultapienilutuinen, laita se mies vaihtoon. Muiden kondomit eivät kulkeudu teidän pönttöönne mitenkään. Apinaa koijataan, ja vielä harvinaisen helposti. Tsemppiä! Löydät paremman.
Tässä vielä videoklippi joka tuli mieleeni. Awww, honey.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sitä tosiaan jossain spermaviemärissä ole uitettu eli sinänsä jo, viemäri mikä viemäri.. Ihanko sä nyt tosiaan uskot että siellä teidän pöntössä voi olla huomenaamulla vaikka naapurin p*skat ilman että se naapuri on käynyt siellä p*skomassa?
Porvoossa toki voi olla toisin.
Ohis. Asuin 16-vuotta sitten talossa jossa oli jotain ongelmaa viemäreissä. Pari kertaa aamulla oli tullut jonku naapurin pökäle pönttöön ja ei varmasti kukaan ollut yön aikana käyny tietämättäni vessassa. En sano että näin olisi apn tapauksessa käynyt, mutta ei todellakaan mahdottomuus. Ongelma poistui viemäriremontin myötä.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä sanoikin, että ei kai hän niin tyhmä olisi, että heittäisi kortsun pyttyyn minun nähtäväksi. Siksi mietin, että onko oikeasti tullut muualta. Tietääkö joku noista paineenvaihteluista. Tämä ahdistaa nyt kovasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
On ihan mahdollista. Olen törmännyt näihin useinkin työn puolesta. Yleisin syy tukossa olevalle pöntölle on naapureiden kondomit.
Niin, naapuristahan ne aina tulee. :D
Vierailija kirjoitti:
Olemme kumpikin 21-v ja muuttaneet yhteen kesän aikana. Poikaystävä on paljon menossa, mutta en usko, että pettää. Nyt illalla tulin töistä kotiin ja huomasin että wc-pytyssä lillui käytetty kondomi. Poikaystäväni sanoi, että tällaisessa vanhassa talossa viemäreistä voi nousta esiin kaikenlaista. Tullut ehkä ylempää talosta (asumme eka kerroksessa). Haluan uskoa, mutta vähän epäilyttää. Mitä mieltä?
No voi hyvä h*lvetti, ihanko vaan vähän epäilyttää? Eihän tuossa ole mitään epäselvää, ensin sua petettiin ja nyt sitten vielä valehdeltiin päin naamaa. Ja sä haluat uskoa?!
Aika epäuskottavaa että pelkkä kondomi olisi noussut hajulukon yli (pöntön alta menee kuitenkin pitkä ontto putki jonne pönttöä vedettäessä hulahtaa se pöntön materia hajulukon yli).Aloittajana antaisin asian nyt olla, mutta salapoliisileikki alkaisi ja jatkuisi seuraavat ajat. Löytyykö vieraan mallisia hiuksia talosta? Mitä roskissa on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä sanoikin, että ei kai hän niin tyhmä olisi, että heittäisi kortsun pyttyyn minun nähtäväksi. Siksi mietin, että onko oikeasti tullut muualta. Tietääkö joku noista paineenvaihteluista. Tämä ahdistaa nyt kovasti.
ap
Varsinkin uudemmissa wc-istuimissa pöntön huuhtelutoiminto muodostaa siinä määrin paineenvaihtelua, että ylimääräisiä esineitä on ihan mahdollista imeytyä viemäristä takaisin pönttöön.
Totta kai näin voi käydä, ihmiseen kannattaa luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No se just oli niin tyhmä.
Jos putki on tukossa niin voi sieltä tulla kaikenlaista mutta ei sieltä tule silloin pelkkä kortsu, sieltä tulee kaikki yläkerran paskat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Paineen vaihteluista en tiedä, mutta jollain on tainneet paineet purkautua..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No luuletko, että se tunnustaisi. Se on vetänyt, kondomissa ollut ilmaa, mennyt vähän matkaa putkee ja noussut hetken päästä takaisin.
Tottakai jokainen valehtelisi juuri noin. "en kai mä nyt niin tyhmä ole" ... voi kyllä se juuri on niin tyhmä, itsekään et vaikuta ruudinkeksijältä, joten vakka kantensa valitsee jne.
Onko hyvännäköinen mies, jos on niin pettää ihan varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Testiin vaan ukko. Tuleeko normaali mälli vai niukka. Jos niukka, on syytä epäillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Varsinkin uudemmissa wc-istuimissa pöntön huuhtelutoiminto muodostaa siinä määrin paineenvaihtelua, että ylimääräisiä esineitä on ihan mahdollista imeytyä viemäristä takaisin pönttöön.
Esimerkki miesten välisestä solidaarisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Hah:D! Oletko uusi täällä?
Mikään inhimillinen ei ole vierasta tällä palstalla. Jos jossain uusavuttomuus rehottaa, se on tasan just täällä, ja nämä tapaukset eivät todellakaan ymmärrä mihin ne kortsut kuuluisi laittaa:)
Poika vaan harjoitellut käyttöä, että sujuu, kun tositilanne tulee.