WC-pytyssä oli käytetty kondomi. Poikaystävä sanoi, että tullut viemäristä. Onko totta?
Olemme kumpikin 21-v ja muuttaneet yhteen kesän aikana. Poikaystävä on paljon menossa, mutta en usko, että pettää. Nyt illalla tulin töistä kotiin ja huomasin että wc-pytyssä lillui käytetty kondomi. Poikaystäväni sanoi, että tällaisessa vanhassa talossa viemäreistä voi nousta esiin kaikenlaista. Tullut ehkä ylempää talosta (asumme eka kerroksessa). Haluan uskoa, mutta vähän epäilyttää. Mitä mieltä?
Kommentit (164)
Tasan kaksi vaihtoehtoa; Joko on pettänyt, tai sitten esim tunkenut hanuriinsa jotain kortsun kanssa, eikä vain kehtaa myöntää. Mutta ei se kyllä naapurin kortsu ole :D Sinuna vaatisin selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Jos se on tullut vaikka jonkun vieraan perseestä?
Luultavammin poikaystäväsi perseestä. Kongolaiset satamamiehet jne...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano poikaystävälle, että heittää jatkossa kondomit roskikseen, ei koskaan WC-pönttöön. Kondomeja ei saa heittää pönttöön koska ne tukkivat viemärit samalla tavalla kuin siteet ja tamponit.
Tätä poikaystävänikin sanoi. Että kun ihmiset heittävät kaikenlaista kamaa pyttyy, ne jäävä kiinni ja tukkivat putkiston. Joskus sitten joku irto-osa voi lähteä liikkumaan ja kulkeutuu putkia pitkin ties minne talossa.
Ei se siitä vesilukosta tule ylöspäin, ellei koko talon pääviemäri ole tukossa. Silloin kyllä paskaa tulisi ovista ja ikkunoista ulos.
Joo kortsut nousee kiemurtaen ylös putkea kuin boa-käärmeet... googlaa "hajulukko" niin käsität miten pösilö satu sulle kerrottiin.
Mä suuttuisin eniten tosta aliarvioinnista että miehes pitää sua noin typeränä, että uskot tollasen selityksen. Rakastuneena tottakai haluaisi uskoa parasta, mutta tyhmä ei saa silti olla. Vessanpönttöön ilmaantuu kortsuja tasan silloin kun ne on kyseisestä pöntöstä vedetty alas ja sitten jääneet sinne lillumaan.
Jos kyseessä olisi masturbointi tms niin eiköhän ukkos olisi laittanut sen kumin roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavammin poikaystäväsi perseestä. Kongolaiset satamamiehet jne...
Kongolaisilla on komean kyrvät myönnetään.
Ap heitä kortsu vessanpönttöön tänään ja kun poikaystävä kysy, mikäs se juttuu oikein on, sanot viattomasti, että se on varmaan tullut sinne naapurin viemäristä.
Kipaisepa yläkertaan kysymään, onko siellä joku heittänyt kumitulpan vessanpönttöön.
Onhan se nainen voinu heittää sen sinne vaikka lattialta seksin jälkeen
Selvä peli, poikaystäväsi pettää sinua. Parempi viheltää peli poikki ihan kokonaan, ansaitset parempaa.
Entäs jos poikaystäväsi kokeili salaa miltä kurpitsa perseessä tuntuu, eikä halunnut tunnustaa sitä sinulle?
Ei ole tullut viemäristä, valitan. Joudut nyt totuuden eteen. Jätä heti se kaveri, koska joudut tekemään sen sitten myöhemmin kuitenkin etkä voi ikinä enää luottaa häneen koska hän on sinua pettänyt nyt.
Ei pidä olla niin lapsellinen, että uskoo, mitä haluaa uskoa, vaikka tietää että ei voi olla totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo tarina. Toisaalta, kuka olisi niin tampio että heittää kumit pönttöön.
Poikaystävä sanoikin, että ei kai hän niin tyhmä olisi, että heittäisi kortsun pyttyyn minun nähtäväksi. Siksi mietin, että onko oikeasti tullut muualta. Tietääkö joku noista paineenvaihteluista. Tämä ahdistaa nyt kovasti.
ap
No se just oli niin tyhmä.
Se pitää sinua niin tyhmänä, että uskot, ja jäät siihen siivoamaan, tiskaamaan ja pyykkäämään.
Olen pahoillani, oletteko seurustelleet kauan?
Mulla lainehti pöntössä kun joku muu vetäsee talossa pöntön ja joskus jopa laskee silmillä nähtävissä vesi pöntössä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä sanoikin, että ei kai hän niin tyhmä olisi, että heittäisi kortsun pyttyyn minun nähtäväksi. Siksi mietin, että onko oikeasti tullut muualta. Tietääkö joku noista paineenvaihteluista. Tämä ahdistaa nyt kovasti.
ap
No ei tietenkään jättäisi, mutta se ei ole välttämättä mennyt vetämällä putkistoon asti. ;)
Ja kuka tampio heittää kortsun pynttyyn... Sellainen, joka ei halua heittää sitä löydettäväksi roskiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitä voi käyttää myös masturboidedda. En kylläkään usko
Minun ex-poikakaveri yritti käyttää tätä selitystä kun paketista puuttui pari kortsua kun olin kuukauden reissussa. Myöhemmin tunnusti että kylässä oli käynyt ravintolasta mukaan lähtenyt naisihminen...
Joo, en jatkanut enää sitä suhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No ei tietenkään jättäisi, mutta se ei ole välttämättä mennyt vetämällä putkistoon asti. ;)
Ja kuka tampio heittää kortsun pynttyyn... Sellainen, joka ei halua heittää sitä löydettäväksi roskiin. :D
Eikä likaviemärin puolella painetta ole. :D
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos poikaystäväsi kokeili salaa miltä kurpitsa perseessä tuntuu, eikä halunnut tunnustaa sitä sinulle?
Ihmettelinkin kun löysin aamulla pöntöstä kurpitsan. Höh, mä luulin sitä karkki tai kepponen pilaksi. Taisikin olla ap:n poikaystävän kortsu vai kurpitsa jekku:)