Pettääkö mieheni?
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Eräs naispuolinen tuttavani on ekonomi, joka ei ole suuntaunut juuri niille "ei matemaattisesti vaativimmille alueille", ja hänellä se on juuri enemmän tuollaista 8-20 riistoa, ei todellakaan millään firman piikillä hemmottelua.
Siis hän on suuntautunut juuri niille "ei matemaattisesti vaativimmille alueille", piti sanoa
Mikä tilanne, tuliko mies kotiin? Mitä selitti?
Ensi kerralla kun lähtee epämääräiseen menoon, niin osta varalle älypuhelin ja siihen paikannusohjelma. Lataa se ja laita päälle äänettömälle ja piilota autoon penkin alle. Voit osoitteen tarkkuudella seurata kotoa käsin, missä mies menee.
Jos tarvis niin me hesalaiset voidaan sitten käydä tsekkaamassa se paikka, missä känny sijaitsee, että mitä näkyy, jos laitat tuntomerkkejä mitä etsiä. Varmaan innokkaita apulaissalapoliiseja löytyy, mä ainakin voin lähteä 'keikalle', se on jännän kuuloista.
Laita päivitystä tilanteesta...
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mies maksaa menonsa käteisellä? Eikai millään firmalla tänäpäivänä ole ylimääräistä rahaa syöttää ja juottaa työntekijöitään tämän tästä...
Älä viitsi naurattaa. Firmalla ei ole palkata uusia työntekijöitä, mutta johtoportaan illanviettoihin on kyllä aina rahaa. Jos tämä mies on niissä osallisena.
Ap tässä. Eilen illalla sain sellaisen paniikkikohtauksen että soitin ystävälleni, joka tuli miehensä kanssa meille ja ystävä jäi meidän lasten unta valvomaan, kun minä hänen miehensä kanssa lähdin ajamaan Helsinkiin. Onneksi on ymmärtäväiset ystävät, arvatkaa hävettikö oma hysteerisyys.
Päästiin melkein keskustaan kun mieheltä tuli lyhyt viesti, että ei ole enää tulossa kotiin ja että ottaa yhteyttä muhun ens viikolla. Mä olin yöllä niin sekaisin ja paniikissa että oksensin auton ovesta ulos. Yritin soittaa miehelle varmaan kymmeniä kertoja ja laitoin kymmeniä viestejä, itkin ja anelin vastauksia. Se ei edes vastaa mulle. En siis tiedä missä hän on ja mitä tämä tarkoittaa!! Tai kuvitella voin.
Olen nyt yksin kotona, lapset lähtivät ystäväpariskunnan mukaan ja ovat siellä huomisiltaan asti, että saan itseni kasattua. Taidan olla shokissa, tai sitten nämä rauhoittavat mitä ystävä antoi auttaa etten sekoa lopullisesti. En osaa ajatella mitään, kai tämä on huono vitsi tai mies on seonnut ja tulee pian järkiinsä? Jos se oli vaan humalassa eilen? Ollut whatsapissa viimeksi yöllä 1.23 ja nähnyt mun viestit.
Mitä mä nyt teen. Mä en osaa edes itkeä, sydän tulee rinnasta ulos ja sattuu niin hirveästi! Mä luulin että meillä on kaikki hyvin!!
Aivan turhaa puhetta. Minähän vain kompastuin viehättävään leidiin ja siinä rytäkässä penetroiduin häneen.
Kuinka pitkään olette olleet yhdessä? Voimia ap. :/
Mies on tosissaan rakastunut ja lähti. Hieman nopea veto ilmeisesti vain parin kuukauden suhteen jälkeen, yleensä järkevä mies syvästikin rakastuneena pohtii vaimon vaihtoa paljon pidempään.
Eli todennäköisesti mies kerjää takaisin parin kuukauden jälkeen, kun ensihuuma haihtuu ja uusi rouva ei innolla ala varaäidiksi vaan uusi vapaus haihtuu ja tilalle tulee aiempaa rankempi vanhemmuuden vastuu erosta oireilevia lapsia yksin hoitaessa.
Ei ole todellista! Laittaa viestin että ei ole tulossa enää kotiin, sinut ja lapset hylkää noin vain!? Ihan sairasta! Mutta jos näin todella on, niin mies vielä katuu mitä on mennyt tekemään. Tiedän itse vastaavan tapauksen jossa mies ihastui työkaveriinsa ja lähti edellisen puolison luota ihan yllättäen yhtenä päivänä sanoen että ei tule enää takaisin.
Kovasti voimia sinulle, onneksi sinulla on ystäviä jotka auttavat. Älä ota mieheen enää yhteyttä, pärjäät ilmankin ja ansaitset paremman. Kaikki tuntuu varmasti mustalta nyt, mutta elät ja hengität etkä ole tehnyt mitään väärää.
Iso halaus ja tsemppiä! Ota kaikki tuki ja apu vastaan mitä saat. Yksin ei kannata jäädä! Ja itseään ei kannata syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Eilen illalla sain sellaisen paniikkikohtauksen että soitin ystävälleni, joka tuli miehensä kanssa meille ja ystävä jäi meidän lasten unta valvomaan, kun minä hänen miehensä kanssa lähdin ajamaan Helsinkiin. Onneksi on ymmärtäväiset ystävät, arvatkaa hävettikö oma hysteerisyys.
Päästiin melkein keskustaan kun mieheltä tuli lyhyt viesti, että ei ole enää tulossa kotiin ja että ottaa yhteyttä muhun ens viikolla. Mä olin yöllä niin sekaisin ja paniikissa että oksensin auton ovesta ulos. Yritin soittaa miehelle varmaan kymmeniä kertoja ja laitoin kymmeniä viestejä, itkin ja anelin vastauksia. Se ei edes vastaa mulle. En siis tiedä missä hän on ja mitä tämä tarkoittaa!! Tai kuvitella voin.
Olen nyt yksin kotona, lapset lähtivät ystäväpariskunnan mukaan ja ovat siellä huomisiltaan asti, että saan itseni kasattua. Taidan olla shokissa, tai sitten nämä rauhoittavat mitä ystävä antoi auttaa etten sekoa lopullisesti. En osaa ajatella mitään, kai tämä on huono vitsi tai mies on seonnut ja tulee pian järkiinsä? Jos se oli vaan humalassa eilen? Ollut whatsapissa viimeksi yöllä 1.23 ja nähnyt mun viestit.
Mitä mä nyt teen. Mä en osaa edes itkeä, sydän tulee rinnasta ulos ja sattuu niin hirveästi! Mä luulin että meillä on kaikki hyvin!!
kätkisin kotiin salakuuntelulaitteen jos soittaa puheluita sieltä niin jäisi kiinni.
Ei helv.. mitä kusipää äijiä. Tollaset pitäs ripustaa munista kattoon.
Oikeesti ihan pahaa tekee.
Ja pahaa tekee se, kun ei tiedä kuka niistä on tollanen, jos tässäkin kaikki oli aluksi hyvin.
Onko se niin , että miehen ego ei kestä laosen hankintaa kun muijalta ei enää saa.
Ihmeen munattomia penikoita.
Jos itselle kävisi selville että miehellä on toinen. ,ilmottaisin välittömästi että pettää.
Ei se ole mikään tae , etteikö mies pettäisi jatkossa toistakin.
Kyllä nämä lerppamunat tiedetään.
Tsemppiä tosiaan ap:lle! Ja lohtuna, ettet tosiaan ole ainoa. Joskus ihmiset osaa olla julmia. Minusta se on julmuutta, että ei anna mitään viitteitä siitä, että on tyytymätön suhteeseen. Antaa itsensä rakastua, ei vielä tässäkään vaiheessa puhu puolisolleen mitään ja sitten vaan jättää. Mutta rakastumista on verrattu hulluuteen, mitä tulee aivoihin ja niissä tapahtuviin muutoksiin. Ei järki pelaa kuin vasta siinä vaiheessa, kun rakastumisen huuma on hiipunut. Silloin uskon miestäsi kaduttavan, miten hän koko homman pelasi. Älä syytä itseäsi! Et voinut mitään, kun sua pidettiin koko ajan pimennossa. Mies ei antanut sulle mahdollisuutta parantaa suhdetta, jos hänen mielestään oli joku pielessä...
Hei Ap, Olen todella pahoillani. Olen itse ollut tuollaisessa tilanteessa, ja voin kokemusta sanoa, että nyt kannattaa laittaa kova kovaa vastaan, kun tilanne on noin paha. Näin ainakin itse tekisin sinuna. Jos teillä on hieno talo/asunto tai jos miehesi on komea tai hänellä on hyvä asema jne, älä ajattele niitä, ajattele vain omaa ja lastesi hyvinvointia. Älä jää roikkumaan mihinkään ulkoiseen. Miehesi uusi suhde on erittäin huonolla pohjalla, kun se on lähtenyt liikkeelle petoksesta ja perheen hajottamisesta. Jos olisin sinä, muuttaisin saman tien kotoa pois lopullisesti tai edes väliaikaisesti lasten kanssa (jos et siis pysty jäämään nykyiseen kotiinne taloudellisista syistä -jos pystyt vaihtaisin heti lukot ja ilmoittaisin miehelle, että kaikki on nyt ohi ja pakkaisin hänen tavaransa ja heittäisin jonnekin varastoon tms.). Kerää nyt kaikki voimat, jota sinusta löytyy. Ota käyttöön kaikkien ystävien ja sukulaisten tuki. Näytä sille miehellesi! Jos nyt tulee ero, sinä olet voittaja -pääset eroon tuollaisesta ihmisestä, johon ei kenenkään kannata sitoutua. Älä ajattele, että olet liian vanha, etkä saa uutta miestä tms. koska kyllä saat ja vaikka mitä parempaa, jos ero tulee. Vaikka te vielä päätyisittekin yhteen, se voi tapahtua vain ison muutoksen kautta, jossa sinun on näytettävä miehelle, että näin ei kertakaikkiaan tehdä, parhaiten mielestäni se onnistuu ensin näyttämällä hänelle ovea ja pysymällä kovana. Näytä sille, että sinä olet paljon arvokkaampi kuin mitä hän nyt käytöksensä perusteella näyttää ajattelevan.
Kuulostaa siltä, että mies on jossain hullantumisvaiheen psykoosissa.
Ap tilaa ehdottomasti kirja The Script.
Miehellä on hallusinaatio siitä, että hänen elämänsä muuttuu toisen naisen kautta yhtäkkiä kuin taikaiskusta täydelliseksi. Aivan älyttömässä mielenhäiriössä parhaillaan.
Mies jänisti eikä.kyennyt kohtaamaan sua, tosi raukka. Kai sun kohtaaminen olisi liian todellista elämää tällä hetkellä. Hän ikäänkuin sulkee silmät ja korvat maailmalta ja teeskentelee, että voi elää kuplassaan ikuisesti. Hän tulee havahtumaan muutaman kk päästä ja tajuamaan, mitä on tehnyt. Ja anelee ja itkee sua takaisin.
Eri juttu haluatko enää häntä sen jälkwen. Mutta nyt sun pitää keskittyä itseesi ja lapsiin ja hoitaa käytännön eroa. On tärkeää, ettet tee mitään myönnytyksiä ja päästä miestä helpolla. Vaadi oma osuutesi taloudellisesti ja vaadi vuoroviikot eli viikko viikko systeemi, että mies joutuu kantamaan vastuunsa isänä ja lapset näkevät häntä mahdollisimman paljon eivätkä kärsi.
Palkkaa eroon asianajaja! Tarvitset kylmänviileän ulkopuolisen, joka pitää puoliasi. Olet nyt liian shokissa pystyäksesi tekemään sitä itse. Mies joka on valehdellut ja pettänyt ja jätti noin julmasti tulee yrittämään huijaamaan sulta sellaista, mihin olet oikeutettu. Älä suostu mihinkään omaisuudenjakoohon yksin ilman asianajajaa! Tämä on ehdottoman tärkeää!
Jos ikinä päätät palata yhteen miehen kanssa ja antaa anteeksi, on parempi silloinkin, että voit olla selkäsuorana ja omantunnonarvoinen etkä ole ollut kynnysmatto ja vietävissä kuin litranmitta.
Voimia!
Heitä miehen kamat pellolle sillä välin ja vaihda lukot.
Vierailija kirjoitti:
Hei Ap, Olen todella pahoillani. Olen itse ollut tuollaisessa tilanteessa, ja voin kokemusta sanoa, että nyt kannattaa laittaa kova kovaa vastaan, kun tilanne on noin paha. Näin ainakin itse tekisin sinuna. Jos teillä on hieno talo/asunto tai jos miehesi on komea tai hänellä on hyvä asema jne, älä ajattele niitä, ajattele vain omaa ja lastesi hyvinvointia. Älä jää roikkumaan mihinkään ulkoiseen. Miehesi uusi suhde on erittäin huonolla pohjalla, kun se on lähtenyt liikkeelle petoksesta ja perheen hajottamisesta. Jos olisin sinä, muuttaisin saman tien kotoa pois lopullisesti tai edes väliaikaisesti lasten kanssa (jos et siis pysty jäämään nykyiseen kotiinne taloudellisista syistä -jos pystyt vaihtaisin heti lukot ja ilmoittaisin miehelle, että kaikki on nyt ohi ja pakkaisin hänen tavaransa ja heittäisin jonnekin varastoon tms.). Kerää nyt kaikki voimat, jota sinusta löytyy. Ota käyttöön kaikkien ystävien ja sukulaisten tuki. Näytä sille miehellesi! Jos nyt tulee ero, sinä olet voittaja -pääset eroon tuollaisesta ihmisestä, johon ei kenenkään kannata sitoutua. Älä ajattele, että olet liian vanha, etkä saa uutta miestä tms. koska kyllä saat ja vaikka mitä parempaa, jos ero tulee. Vaikka te vielä päätyisittekin yhteen, se voi tapahtua vain ison muutoksen kautta, jossa sinun on näytettävä miehelle, että näin ei kertakaikkiaan tehdä, parhaiten mielestäni se onnistuu ensin näyttämällä hänelle ovea ja pysymällä kovana. Näytä sille, että sinä olet paljon arvokkaampi kuin mitä hän nyt käytöksensä perusteella näyttää ajattelevan.
En pysty miettimään näitä vielä! Tuntuu kuin näkisin pahaa unta, kyllä kaikki vielä muuttuu hyväksi ja mies on jotenkin seonnut ja tajuaa virheensä. Meillä on ollut hyvä avioliitto, tai niin mä oon luullut! 15 v yhdessä! Ja miten lapset selviää tästä ikinä? Miten minä? Ei mun henkiset voimavarat riitä, mä romahdan. :(
Ap
Eipä nuo parisuhteet nykyajan kertakäyttökulttuurissa kestä. Eroaminen ja lähteminen on muotia. Itsekin olen eronnut muutama vuosi sitten. Lasten kanssa vielä elelen mutta loppuelämä sitten yksikseen. Tilaisuuksia on ollut uuteenkin suhteeseen mutta turha niihin on alkaa kun ne kuitenkin päätty jotenkin rumasti.
Voisikoha facebookiin laatia pettäjäsivuston, siel vois aina tägätä , jos havaitsee pettäjän.
Tosin oma profiili pitäis olla joku muu, jos ei halua tunnistua.
Kyllä se niin on että naisvaltaisilla, ei-matemaattisilla, ei-teknisillä, toimistotyön alueilla on se työntekijöiden ylitarjonta pahinta. Työnantaja ei todellakaan hemmottele näitä merkonomeja ja markkinoinnin tradenomeja millään jatkuvasti auki olevalla firman piikillä, turha iltakukkuminen vain vähentää työntekijöiden tehoa. Enemmänkin voisi odottaa tasaista riistoa, esim. tyyliin aamukahdeksta iltakahdeksaan arkipäivinä ilman ylityökorvauksia. Eräs naispuolinen tuttavani on ekonomi, joka ei ole suuntaunut juuri niille "ei matemaattisesti vaativimmille alueille", ja hänellä se on juuri enemmän tuollaista 8-20 riistoa, ei todellakaan millään firman piikillä hemmottelua.