Pettääkö mieheni?
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...
Kommentit (290)
Pienen penkomisen jälkeen.
La Tour:
"Viralliset avajaiset järjestetään omistaja HOK:n 80-vuotispäivänä 4.1.99."
Ravintola La Tour, Mannerheimintie 5.
http://m.taloussanomat.fi/uutiset/1998/11/03/la-tour-avaa-hanat/1998996…
Ja nykyään tuossa osoitteessa on:
Ap tässä. Olen nyt itse lähdössä Helsinkiin, sain kaverin. Palataan huomenna asiaan, en viitsi tehdä tunnuksia tän takia.
Ap
Soita sinne VirginOiliin ja kysy miehen firman henkilöitä ja ellei löydy varausta/sieltä niin sitten valehteli, muuta selitystä ei ole.
Mihin se viesti nyt hävisi eli soita sinne VirginOiliin ja kysy firman työntekijöitä tai miestäsi sieltä ja ellei löydy eikä varaustakaan niin mies valehtelee.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen nyt itse lähdössä Helsinkiin, sain kaverin. Palataan huomenna asiaan, en viitsi tehdä tunnuksia tän takia.
Ap
Jes, hyvä Ap! Haluaisin todellakin auttaa tässä, mutta hengessä mukana.
Vierailija kirjoitti:
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa......
Kuten sanontakin menee: "petän kunnes löydän jotain pysyvämpää"
Vierailija kirjoitti:
Ap
Turha keikka. Laita mielummin miehelle viestiä, että työpalaverit on nyt palaveerattu ja jos hän ei ole kotona tunnin sisällä, niin keskustelutkin on keskusteltu.
Ihan turhaa sinne Helsinkiin lähteä haahuilemaan ja muka etsimään miestä, mies on kuitenkin höyläämässä uutta rouvaa ja ei hän sitä tee keskellä Manskua. Plääh, menipä tylsäksi ja naurettavaksi jos nyt sinne muka lähdet miehen perään huutelemaan. Älä ole siis nolo, vaan tiukka akka mielummin. Nainen, joka on lastensa kanssa kotona. Siitä saa paremmat pisteet kuin Hesassa luuhaamisesta. Ja mitä teet jos mies onkin sillä välillä kotiutunut? Saat hullun ja mustasukkaisen akan leiman otsaasi, ja varsinkin huonon äidin leiman jos mies niin haluaa. Mies saa taas huolehtivan isukin leiman.
Ei todellakaan kannata sinne lähteä sillä on niin suuri kylä, ettet miestäsi löydä kun ei koko paikkaakaan ole. Turhaan vaan väsytät itsesi. Muuten täyty hoitaa.
Vaikea on uskoa tätä stooria. Mihinkäs se ap sai noin äkkiä lapset hoitoon tunnissa tähän aikaan illasta?
Ja kuka hölmö lähtisi tunnin ajomatkan päästä Helsinkiin etsimään miestä, kun ei tiedä, minne pitää mennä. Jos tämä on totta, niin en silti usko, että mies on Virgin Oilissa tuon La Tour yhteyden perusteella. Tuskin on halunnut mitään oikeaa paikkaa sanoa vaan on yrittänyt hämätä laittamalla jonkun paikan nimen, joka ei ole oikea.
Hui kun ihan sydäntä kylmää. Tulee niin mieleen omat epävarmuuden ajat. Kunnollinen mies ja maailman paras iskä petti työkaverinsa kanssa reilu vuosi sitten. Ja ihan suhde oli. Kaksoiselämää eli lähestulkoon vuoden ajan. Itse olin niin sinisilmäinen, että uskoin selitykset. Ole tiukkana ap. Iso hali!
Päivittelehän ap kun jaksat! Millainen reissu?
Miehesi pettää sinua isokaluisten mustien miesten kanssa!
No löytyikö mies ravintolasta? Muistathan ratsata puhelimen hänen kanssaan!! Jos salattavaa ei ole, niin sen pitäisi olla hänelle ok.
Tsemppiä!
valitettavasti kokemusta kirjoitti:
Ihan samantyyppisestä meiningistä kokemusta minulla, aikaa tosin jo tuosta kulunut kymmenisen vuotta. Alkoi olla menoja työkavereitten kanssa ihan joka viikonloppu, baarissa kuulemma oltiin, rahaa ei tosin myöskään ikinä kulunut juuri lainkaan. Kotiintulo alkoi venyä, ensin aamukolmeen, sitten viiteen ja sitten kerran havahduin sunnuntaiaamuna siihen, että kello on seitsemän ja viereinen sänky tyhjä. Silloin oikeastaan vasta annoin itseni havahtua siihen missä mennään...ja tavallaan se oli helpotuskin, vaisto oli sittenkin oikeassa. Siltikin kielsi viimeiseen asti, mutta kyllä sitten selvisi, että niitä työkavereita olikin paikalla useimmiten vain yksi ja tapaamispaikkakaan ei tainnut useimmiten olla baarissa vaan tämän neidin kotona.
No erottiin, palattiin myöhemmin yhteen (virhe!), ja nyt mulla ei ole mitään väliä, missä tuo äijä huitelee, oikein ärsyttää, että se ei käy nykyään missään baareissa, urheilee vaan ja katsoo telkkarista urheilua. Löytäispä se jonkun muun, niin olisi 'helppo' jättää se. Tuo vei kaiken kunnioituksen (ja ilmeisesti itsekunnioituksenkin..) eikä mua tosiaan nykyään kiinnosta, mitä touhuaa.
Öö..miks sä oot sen kanssa? Eroa hyvä ihminen ja voit löytää paremman miehen! Ja olla taas onnellinen :)
No miten kävi? Ite olisin laittanu jonkun kaverin asialle.
Vierailija kirjoitti:
Hui kun ihan sydäntä kylmää. Tulee niin mieleen omat epävarmuuden ajat. Kunnollinen mies ja maailman paras iskä petti työkaverinsa kanssa reilu vuosi sitten. Ja ihan suhde oli. Kaksoiselämää eli lähestulkoon vuoden ajan. Itse olin niin sinisilmäinen, että uskoin selitykset. Ole tiukkana ap. Iso hali!
Ihan sama minulla muutama vuosi sitten !
Iso hali ap :lle. Sinä pärjäät, usko se ! Kävi miten tahansa. Ota heti selvää asioiden oikeasta tolasta.
Hei nössö vaimo. Ensin et uskalla mitään eikä oo mitään ja nyt on sulla huomenna treffit ja aiot rohkeasti jutella miehellesi asiat. ...Juttele. Se on hyvä.
Tämä prinsessSatutoivottavasti päättyy hyvin. Suu auki!
Ihanaa, oikein kunnon viihdettä perjantai-iltaan. Paska tilanne ap:lle. Kyllähän tuo ihan selvältä pässinlihalta vaikuttaa. Mikä on tilanne ap?