Pettääkö mieheni?
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Olen koko päivän yrittänyt saada mieheltä tietoon ravintolaa jossa palaveri pidetään ja nyt mies laittoi lyhyen viestin että "La Tour". Onko Helsingissä tämän nimistä ravintolaa!? En ole nähnyt ja googlesta löytyy vaan jonkun lopettaneen (?) ravintolan tiedot. Ei siis asuta Helsingissä vaan pienemmällä paikkakunnalla tunnin ajomatkan päässä. Harvemmin tulee itsellä siis käytyä Helsingissä ja ravintolassa viimeksi kolme vuotta sitten.
No, sinne kuitenki on illalla menossa omien sanojensa mukaan syömään ja purkamaan jotain keissiä, tärkeä juttu.
En mä saa ketään vakoilemaan ja lapsenvahti on huomiselle. Nyt ei siis auta muu kuin sallia tämä taas.
Ap
Hauska mies! Ehkäpä sinä voit sitten huomenna mennä kavereittesi kanssa myös La Touriin. Perut siis lapsenvahdin ja mies jää heidän kanssaan kotiin kun sinä lähdet tuulettumaan siihen samaan paikkaan. Miehellä ei pitäisi olla asiaan mitään nokan koputtamista ja missään tapauksessa et lähde hänen kanssaan minnekään vaikka mies mitä yrittäisi esittää ja viritellä "parisuhteemme on kunnossa ja on ihana viettää vaimon kanssa aikaa" -yritystä. Tänään voit jo alkaa jakamaan lusikoita, miettiä mitä huonekaluja miehen mukaan annat ja printata eropaperin. Laita mies muuten hakemaan eroa, silloin hän maksaa sen kulut, eli toisin sanoen haette yhdessä eroa, mutta mies on paperissa hakijana. Lapsille ei kannata vielä kertoa, kertokoon mies heille oman versionsa ennen kuin muuttaa kotoa pois.
Ap tässä. Otin yhteyttä kaverin joka kertoi ettei tuon nimistä ravintolaa ole ollut helsingissä enää vuosiin! Onko kenelläkään varmempaa tietoa?
Oon ihan raivoissani jos näin on, ja sitä tapahtuu tosi harvoin. Laitoin jo miehelle viestin että valehteli mulle, on lukenut sen muttei vastannut.
Toisaalta mietin että olen vainoharhainen, ja pilaan oman ja meidän perhe - elämän epäilemällä. Mutta eihän tämä hyvältä näytä...
Ap
On sellainen paikka muistaakseni auki jossain Roihuvuoren suunnalla, oikein on maukasta ja mehukasta pihviä saapusalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Otin yhteyttä kaverin joka kertoi ettei tuon nimistä ravintolaa ole ollut helsingissä enää vuosiin! Onko kenelläkään varmempaa tietoa?
Oon ihan raivoissani jos näin on, ja sitä tapahtuu tosi harvoin. Laitoin jo miehelle viestin että valehteli mulle, on lukenut sen muttei vastannut.
Toisaalta mietin että olen vainoharhainen, ja pilaan oman ja meidän perhe - elämän epäilemällä. Mutta eihän tämä hyvältä näytä...
Ap
Miettine selitystä.
Kyllä mä sanoisin että jos arvostat ja haluat jatkaa yhteiseloa niin tulet nyt kotiin ja keskustelemme. Sittenhän tiedät arvostaako vai ei.
Kaikkea hyvää sulle.
Kun mies tulee kotiin niin kysy miksi valehteli. Jos yrittää selittää, että muistikin paikan nimen väärin tai jotain (ei kannata uskoa, jos kerta viestisikin on lukenut, eikä ole uskaltanut mitään vastata!) niin toista miksi valehteli ja mikä nyt on homman nimi. Että jos haluaa pelastaa mitä pelastettavissa on niin kannattaa puhua.
Toi paikka on lopettanut jo ajat sitten.
Onko la touria enää? Se taisi olla yökerho? siinä oli aikoinaan elokuvateatteri sen paikalla.
La tour:
http://m.taloussanomat.fi/uutiset/1998/11/03/la-tour-avaa-hanat/1998996…
Onko sen paikalla nykyään tämä:
http://eat.fi/helsinki/oficina
Siinä päädyssä on siis joku baarin kaltainen ravintola, jolla on pieni suosittu terassi ulkosalla
Vierailija kirjoitti:
On sellainen paikka muistaakseni auki jossain Roihuvuoren suunnalla, oikein on maukasta ja mehukasta pihviä saapusalla.
En tiedä onko siellä joku paikallinen pieni lähiöravintola, mutta Roihuvuori on siis tosi tosi kaukainen lähiö. Sinne ei todellakaan mitkään työporukat eksy ellei työpaikka sijaitse ihan vieressä. vanha 'oikea' la tour oli ydinkeskustassa.
Minkä nimisellä kadulla miehesi työpaikka on?
Laitahan tänne päivitystä mitä kuuluu...selityksiä voi olla muitakin kuin toinen nainen. Alkoholiriippuvuus tai peliriippuvuus. Tai haluu pitää kynsin hampain kiinni uudesta työstään ja siksi uhraa sille kaiken aikansa...
Vierailija kirjoitti:
Onko la touria enää? Se taisi olla yökerho? siinä oli aikoinaan elokuvateatteri sen paikalla.
La tour:
http://m.taloussanomat.fi/uutiset/1998/11/03/la-tour-avaa-hanat/1998996…Onko sen paikalla nykyään tämä:
http://eat.fi/helsinki/oficina
Siinä päädyssä on siis joku baarin kaltainen ravintola, jolla on pieni suosittu terassi ulkosalla
Eikö myös Virgin Oil ole siinä, jos on vielä olemassa?
Jos ei ole käynyt Helsingin yöelämässä pitkään aikaan, voi tietenkin vahingossa kutsua ravintolaa vanhalla nimellä, mutta tuskin koko työporukka luulee ravintolan olevan La Tour.
Se vanhan la tourin tila on iltabaari, ei mikään kokoustila.
Mutta luultavasti mies vetäisi nimen hatusta. On oikeasti sen naisen kämpillä.
Ap tässä. Tilanne on se ettei miehestä ole kuulunut mitään sen mun laittaman viestin jälkeen. Oon ihan jotenkin paniikissa ja ahdistaa ja pelottaa, ja nämä teidän vakuuttavat kommentit pettämisestä tekee mut ihan hulluksi! :( tekisi niin mieli lähteä Helsinkiin, mutta mistä mä sen miehen löytäisin jos sitä ravintolaakaan ei ole??
En voi uskoa että mies tekee näin. AINA on vastannut mun viesteihin.
Sen verran aion leikkiä etsivää että tsekkaan miehen työkavereiden somet.
Itkettää :(
Ap
Kyllä tuo nyt tosi pahalta kuulostaa. Onko mies kiinnittänyt ulkonäköönsä enemmän huomiota viime aikoina?
Voi ap :( minä olin tuossa tilanteessa vuosi sitten. Työkaverin kanssa mies petti. Tuli juuri tuollaisia menoja, vahti puhelinta ja osti uusia vaatteita. Itse asiassa koko tyyli vaihtui. Minulle selvisi juurikin puhelimen kautta. Näin pari arveluttavaa viestiä.
Kyllä se nyt jotain höylää eikä se ole kellokortti!
No niin, av:n mammat apuun etsimään ap:n mies! Eiköhän täältä aina joku nainen tai muutamakin lähde miesjahtiin. Toki jos mies jonkun typsyn majavassa piileskele, niin löytäminen vaikeutuu, mutta ei ole mahdotonta! Ap voi siis rauhoittua viettämään rauhallista miesvapaata perjantaita ja antaa av-mammojen hoitaa homma kotiin. Kerot vain hieman tuntomerkkejä ja suuntaa, missä voisi olla.
No jo pitäisi miehen ahkera työnteko alkaa näkymään sillä yhteisellä tillilläkin, niin kovasti miesrukka raataa pitääkseen perheensä leivässä! Anna siis miehen takoa kun rauta on kuumaa, uutta työpaikkaa ei tänä päivänä helposti löydy.
Jos hänellä nyt ois joku työporukan tapaaminen niin pöytävaraus ois tehty ja tällöin ravintolan nimi ois oikein.. Ei siellä kyllä mitään kabinettia taida olla, joten haiskahtaa..
Millä mies tulee kotiin? Onko autolla liikkeellä?
Mä asun Helsingissä ja voisin toimia etsivänä, mutta pienet lapset nukkuu kotona ja täytyy olla kotona heidän kanssaan.
Ei tarttis kytätä jos noin yleensäkin oltais rehellisesiä.