Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mieheni?

Vierailija
01.09.2016 |

Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehen käytös aikoinaan muuttui myös niin että Yht äkkiä olikin vaikka mitä koulutuksia yms. Puhelin olikin Yht äkkiä kovin tärkeä, hetkeksikään ei jättänyt enään mihinkään. Ikinä en olisi kyseisestä ihmisestä uskonut että pettää mutta niin vaan oli toinen nainen kuvioissa vaikka ensin kielti kaiken. Samaan aikaan maalaili meille perhe elämää yms..

Vierailija
282/290 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkä suhde takana 16v . Noin reilu vuosi sitten aviomieheni alkoi käyttäytyä oudosti . Tuli ylitöitä , työhyvinvointi illallisia , puhelimeen ei vastattu kun soitin sekä oudot pika suihkut kun mieheni saapui kotiin . Ja kun mieheni sanoi lähtevänsä kaverinsa kanssa muutamalle oluelle ja sanoi myös että ei ole kauaan pois , tuli hän yö myöhään tai sitten seuraavana päivä kotiin . Tasan vuosi sitten pommi putosi kun tuntematon nainen otti minuun yhteyttä ja kertoi mieheni ja hänen suhteesta. Joka oli kestänyt puolitoista vuotta ja suhteeseen myös syntynyt lapsi . Eli kannattaa luottaa omiin vaistoihin ja rohkeasti ottaa asiasta selvää mikäli epäilet miehesi pettävän . En soisi kenellekkään petetyksi tulemisen tuskaa !! Vieläkin joka päivä omassa mielessäni asia .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
08.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota hetki. Katson lasipallosta.

Vierailija
284/290 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjälle viikonloput ovat aina hankalia. Miten keksiä menoja niin, että pääsee vehtaamaan uuden hoidon kanssa. Vielä hankalammaksi tilanne menee jos uusi hoito ei tiedä ukon olevan varattu. Silloin mies raukka joutuu taiteilemaan kahden naisen välissä, ja keksimään miksi viikonloput ei käy joko perhe-elämälle tai panemiselle. 

Vierailija
285/290 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap?

Vierailija
286/290 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi pettää niin että meni Ap:ltä puurot ja vellit sekaisin. Tai sitten se vaan keskittyy uuteen provoonsa.

Vierailija
287/290 |
09.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä.se sika.

Vierailija
288/290 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla avioliitto vaakalaudalla miehen pettämisen vuoksi. Asutaan vielä yhdessä. Mut jos olis tehny tollasen katoamistempun, ei tarvisi enään miettiä jatkuuko avioliittomme. Mun mies ei ollu koskaan öitä pois.

Sinä et ole yhtään vähemmän tossu kuin ap:kaan. Tiedät miehesi pettävän, mutta odotat katoamistemppua tai öistä poissaoloa, jotta voit tehdä päätöksen. Olet pettäjän kanssa vaikka vuosikausia, jos hän ei ylitä jotain kuvitteellista kynnystä. Todennäköisesti et jättäisi häntä sittenkään, vaan keksisit jonkun toisen rajan,  esim. rakastajattaren raskaus. Sittenkin olisit kiltisti kotona, koska "mies yhä muistaa hääpäivämme ja on oikeasti ihan kiltti aina kotona".

Mies nauraa selkäsi takana.

Olen varmaan tossu. Ollaan oltu jo 17-vuotta naimisissa. Mies jäi pettämisestä kiinni vuosi sitten. Mies ollut nyt vuoden äärettömän kiltti ja huomaavainen. En halunnut tehdä hätiköityä päätöstä erosta, koska kaksi lasta.

Mutta olen tehnyt selväksi, jos vielä pettää. On ero välittömästi. En keskustele silloin enää. Ja voi olla että eroamme koka tapauksessa, koska en oikein pääse yli tästä asiasta.

Mä en oikein usko, että miestä kauheesti naurattaa. Sai sellasen vihan niskaansa ja ennen olin niin joustava kaikissa asioissa. En ole enään. Olen muuttunut tosi paljon. Ennen tein jotain asioita miehen mieliksi, nyt en tee jos ei satu kiinnostamaan. Ennen oli vilkas seksielämä. Nyt on sen mukaan jos mua kiinnostaa. Ennen en koskaan huutanut miehelle, nyt teen sitäkin.

Teidän liitto ja parisuhteennehan kuulostaa ihanalle. Se on myös lapsille mukava ja rauhallinen paikka elää, ottaa aikuisuuteen mallia ja tulevaan parisuhteisiin myös. Kyllä kirjoittajan kannatti siis ottaa pettänyt kiltti mies tossukseen, kun voi kohdella häntä nyt juuri niin kakkaläjänä kuin vain ikinä osaa ja kehtaa. Voi huutaakin miehelle silloin kun haluaa! Lisää tällaisia tarinoita, nämä ovat ihania selviytymistarinoita!

Jos kirjoittaja olisi eronnut miehestään, olisit haukkunut hänen luovuttavan liian helposti ja valittanut, miten lapset kärsivät erosta.

Kirjoittajan olisi pitänyt mielestäsi huomata, että vain pettäjällä on oikeus ajatella itseäänkin, ei petetyllä. Ja yhtäkkiä "kiltiksi" heittäytynyttä miestä tulisi suorastaan palvoa päivästä toiseen.

Kyllä huomaa, että tällä "kilttien" miesten puolustajalla on tärkeä elämäntehtävä vauvapalstalla.

Vierailija
289/290 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ap? Minua ainakin kiinnostaisi, palasiko mies jo kotiin ja oliko jotain koottuja selityksiä vai miten kävi?

Vierailija
290/290 |
10.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, niin jäi ap valheesta kiinni kun ei ole enää moneen päivään kuulunut. No, ihan hyvin rakennettu tarina kuitenkin, oli vähän jännitystäkin! :D Ois ollu kiva kuulla minkälainen päätös tarinalla olisi ollut, itse veikkaan että mies olisi tullut anelemaan että ap ottaa takaisin ja ap olisi haistattanut pitkät. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi