Pettääkö mieheni?
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...
Kommentit (290)
Ap tässä. Ehdotin aamulla miehelleni että lähdettäisiin viihteelle yhdessä tänään, ja kysyin moneltako illanistujaiset loppuvat. Mies meni ihan hämilleen, ja sanoi että ei tiedä niiden loppumisaikaa ja että mun olisi turha lähteä keskustaan odottelemaan kun ei voi luvata mitään. Ehdotti sitten että mentäisiin huomenna yhdessä ja häipyi töihin ennenkuin ehdin sanoa mitään. Ihan paska olo. :(
Ja kyllä mä olen tossu vaimo, aina ollut, ennenkuin kukaan ehtii mua sellaiseksi haukkua.
Ap
Kyllähän se pettämiseltä vaikuttaa.
Salapoliisintyö. Jäljitä ensin se, mihin ajaa autolla. Seuraamalla tai jollain laitteella.
Eikö kännykästä voi verrata viestejä viestilaskuriin täsmääkö ne. Moni pettäjä osaa myös käyttää käteistä niin ei jää jälkiä tilitietoihin.
Voi myös olla kakkospuhelin. Oletko tutkinut auton onko siellä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Ehdotin aamulla miehelleni että lähdettäisiin viihteelle yhdessä tänään, ja kysyin moneltako illanistujaiset loppuvat. Mies meni ihan hämilleen, ja sanoi että ei tiedä niiden loppumisaikaa ja että mun olisi turha lähteä keskustaan odottelemaan kun ei voi luvata mitään. Ehdotti sitten että mentäisiin huomenna yhdessä ja häipyi töihin ennenkuin ehdin sanoa mitään. Ihan paska olo. :(
Ja kyllä mä olen tossu vaimo, aina ollut, ennenkuin kukaan ehtii mua sellaiseksi haukkua.
Ap
Eli toinen nainen. Valitan.
Vierailija kirjoitti:
Salapoliisintyö. Jäljitä ensin se, mihin ajaa autolla. Seuraamalla tai jollain laitteella.
Eikö kännykästä voi verrata viestejä viestilaskuriin täsmääkö ne. Moni pettäjä osaa myös käyttää käteistä niin ei jää jälkiä tilitietoihin.
En ole tehnyt mitään noista enkä haluakaan, koska en ole vakuuttunut että pettäisi. Mennään huomenna yhdessä treffeille ja ulos, otan tämän kyllä puheeksi!!
Ap
Hyi kuinka ällöttävää tää keskustelu! Epäillä nyt omaa miestään, joka uhraa jopa viikonloppunsa perheen hyvinvoinnin eteen? Miten saatatte ajatella noin alhaisesti, oletteko itse heikkoluonteisia moraalittomia nilkkejä?!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä mies ei juokse baarissa vaan on jonkun naisen luona, tästä syystä tilillä ei näy mitään.
Voi olla juuri näin! Ja ehkä mies on poistanut kaikki viestit.
Puhelin kannattaa tutkia huolella, siis puhelut, muistiot, kuvat, somet jne.
Jotakin hämärää on käynnissä. Jutelkaa. Tai palkkaa yksityisetsivä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi kuinka ällöttävää tää keskustelu! Epäillä nyt omaa miestään, joka uhraa jopa viikonloppunsa perheen hyvinvoinnin eteen? Miten saatatte ajatella noin alhaisesti, oletteko itse heikkoluonteisia moraalittomia nilkkejä?!
Asiaa puhut. Itsekin joudun tekemään töitä usein viikonloppuisin, onneks vaimo ymmärtää tarpeeni, siis työ sellaiset!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole tehnyt mitään noista enkä haluakaan, koska en ole vakuuttunut että pettäisi. Mennään huomenna yhdessä treffeille ja ulos, otan tämän kyllä puheeksi!!
Ap
Eli puhut ja mies saa aikaa siivota jälkensä. Tutki nyt ihmeessä. Joissakin puhelimissa voi laittaa sijaintipalvelun päälle siten, että toinen pystyy puh.nron petusteella katsomaan missä toinen sijaitsee.
Turhaan otat puheeksi, kieltää tietysti kaiken. Voivottelee ja pahoittelee kun on ollut niiiiiin paljon töitä, koittaa järjestää asian. Ja huh sen siliän tien taas olet alkutekijöissä. Mielummin selvität ja varmistat salaa että epäilyksesi ovat totta ja sen jälkeen enempiä selittelemättä pakkaat kimpsusi ja kampsusi. Pettä kerran pettää jatkossakin. Joltakin tulikin hyvä pointti aiemmin että, jos ilta on kerran vietetty baarissa eikä tilillä ole yhtään menoja niin eipä siinä ole epäilystäkään - baarissa ei ole oltu vaan jonkun toisen luona. Eikä mikään firma maksa kaikenyötä työntekijöidensä juopotteluja, ruuan voi maksaa mutta siinäpä se.
Vierailija kirjoitti:
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...
No mitäs luulet. Tod.näk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiaa puhut. Itsekin joudun tekemään töitä usein viikonloppuisin, onneks vaimo ymmärtää tarpeeni, siis työ sellaiset!
Mistä lähtien työpaikan illanistujaiset ovat olleet työtä?! Tutustu työlakiin!
Nimi_ kirjoitti:
Turhaan otat puheeksi, kieltää tietysti kaiken. Voivottelee ja pahoittelee kun on ollut niiiiiin paljon töitä, koittaa järjestää asian. Ja huh sen siliän tien taas olet alkutekijöissä. Mielummin selvität ja varmistat salaa että epäilyksesi ovat totta ja sen jälkeen enempiä selittelemättä pakkaat kimpsusi ja kampsusi. Pettä kerran pettää jatkossakin. Joltakin tulikin hyvä pointti aiemmin että, jos ilta on kerran vietetty baarissa eikä tilillä ole yhtään menoja niin eipä siinä ole epäilystäkään - baarissa ei ole oltu vaan jonkun toisen luona. Eikä mikään firma maksa kaikenyötä työntekijöidensä juopotteluja, ruuan voi maksaa mutta siinäpä se.
Juuri näin!
Minä kyllä kävisin tänään (tai laittaisin jonkun kaverin käymään) tarkistamassa tämäniltaisen palaveripaikan. Ollaanko siellä paikalla ja minkälaisella kokoonpanolla.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ok, eli hän ei halunnut sua mukaan. Selkeästi.
Mitään palaveria ei siis ole.
Nyt toimit omaksi parhaaksi. Selvää on, että jotakin on meneillään.
Lapset hoitoon keinolla millä hyvänsä ja lähde seuraamaan miestä töistä.
Tai laita viesti, että mies saa valita nyt "palaverin" ja perheen väliltä.
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä kävisin tänään (tai laittaisin jonkun kaverin käymään) tarkistamassa tämäniltaisen palaveripaikan. Ollaanko siellä paikalla ja minkälaisella kokoonpanolla.
Juuri näin!!
Juuri näin?! Naurettavaa kyttäysmentaliteettia!
Vierailija kirjoitti:
Ei saa palkkaa menoistaan, mutta yhteisellä tilillä ei myöskään näy nuo iltamenot että ilmeisesti firma ne maksaa?
Ap
Tuskinpa firma maksaa. Minkä alan yritys, muuten? Hän on varmasti jonkun naisen luona. Laita yksitysetsivä perään.
Ihan samantyyppisestä meiningistä kokemusta minulla, aikaa tosin jo tuosta kulunut kymmenisen vuotta. Alkoi olla menoja työkavereitten kanssa ihan joka viikonloppu, baarissa kuulemma oltiin, rahaa ei tosin myöskään ikinä kulunut juuri lainkaan. Kotiintulo alkoi venyä, ensin aamukolmeen, sitten viiteen ja sitten kerran havahduin sunnuntaiaamuna siihen, että kello on seitsemän ja viereinen sänky tyhjä. Silloin oikeastaan vasta annoin itseni havahtua siihen missä mennään...ja tavallaan se oli helpotuskin, vaisto oli sittenkin oikeassa. Siltikin kielsi viimeiseen asti, mutta kyllä sitten selvisi, että niitä työkavereita olikin paikalla useimmiten vain yksi ja tapaamispaikkakaan ei tainnut useimmiten olla baarissa vaan tämän neidin kotona.
No erottiin, palattiin myöhemmin yhteen (virhe!), ja nyt mulla ei ole mitään väliä, missä tuo äijä huitelee, oikein ärsyttää, että se ei käy nykyään missään baareissa, urheilee vaan ja katsoo telkkarista urheilua. Löytäispä se jonkun muun, niin olisi 'helppo' jättää se. Tuo vei kaiken kunnioituksen (ja ilmeisesti itsekunnioituksenkin..) eikä mua tosiaan nykyään kiinnosta, mitä touhuaa.
Soita firmaan, kun mies ei ole siellä ja kysy sitä palaveripaikkaa, kun pitäisi saada mieheen yhteys, kun nyrjäytit nilkkasi, etkä pärjää lasten kanssa nyt mitenkään yksin, eikä hän vastaa puhelimeensa. Firmassa ovat että anteeksi mikä palaveripaikka? Ei meillä ole mitään palaveria.
No, en tietenkään tarkoittanut tätä tosissani, mutta ap kuule... ei miehesi missään palavereissa ole. Syömässä on voinut ollakin ja baareissa jne., mutta ihan omalla ajalla :(
Ota asia puheeksi ja kerro miltä sinusta tuntuu. Voit myös kysäistä, että mitäs mies olisi mieltä siitä, että lähtisit itse "hieman" viihteelle miesten kanssa...
En katselisi tuollaista nilkkiä päivääkään.