Pettääkö mieheni?
Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...
Kommentit (290)
Vierailija kirjoitti:
Voisikoha facebookiin laatia pettäjäsivuston, siel vois aina tägätä , jos havaitsee pettäjän.
Tosin oma profiili pitäis olla joku muu, jos ei halua tunnistua.
Facebook on jo itsessään pettäjäsivusto.
Vierailija kirjoitti:
223, ei ole oikea ap.
Ap
Mielenkiintoista. Kaksi eri ihmistä sai melkein sanalleen samanlaisen sisällön pienellä variaatiolla aikaan, ja lähes yhtäaikaa?
Vierailija kirjoitti:
223, ei ole oikea ap.
Ap
Et osannut päättää kumpaan suuntaan viet tarinaa?
Äh, tämäkin juttu perseestä temmattu. Harmi että mokasit itse tarinan lopun.
Selvä peli. Parempi pillu löytyny.
OIKEA AP TÄSSÄ.
Mitä ihmettä edellisellä sivulla on esiinnytty minuna?
En ole soittanut anopille enkä puhunut lapsille. Toinen on vasta 10 kk, toinen reilu 2 v. Kotona ollaan lasten kanssa, miehestä ei ole kuulunut mitään...lakkasin laittamasta viestejä tänä aamuna, olen luovuttanut ja jotenkin lamaantuneen rauhallinen. Ja vihainen.
Hirveän hyviä viestejä osalta teistä tullut, kiitos niistä!! Avioerohan tässä tulee. Lapset ovat vielä niin pieniä, ehkä parempi näin kun eivät kunnolla ymmärrä mitä tapahtuu. Huomenna alan selvittämään virallisia kuvioita, mun äitini on täällä pitämässä mua pystyssä. En tiedä kuulenko miehestä ensi viikolla ja mitä mä teen jos se tuleekin kotiin?
Päivittelen taas.
Ap
Voi ap rakas, voimia. Jos yhtään lohduttaa, niin et ole ainoa joka on joutunut tuollaiseen tilanteeseen. Mun mies oli läheinen työkaverinsa kanssa, pitkään selitti "miten auttaa vain kaverina", "miten käyvät keikolla ja reissuissa vain ystävinä", nyt kesällä sitten tunnusti että tunteita on enemmän kuin ystävää kohtaan. Nyt ovat aloittelemassa sitten yhteistä elämää. Oon itkenyt käytännössä koko kesän, pian yritän lopettaa.
Tsemppiä AP.
Itse erosin kun lapseni oli n.1.5v.
Mieheni jäi muutaman kerran kiinni nais-seikkailuista ja päätin, että parempi ottaa se avioero nyt kun lapsi on vielä niin pieni, ettei tule muistamaan meidän perhe-elämästä mitään.
Avioeroon olisi päättynyt se liitto joka tapauksessa - ennemmin tai myöhemmin.
Poika nyt jo 11.v ja kaikki on mennyt hienosti. Ex uudessa liitossa, kuten myös minä - kaikki voittivat loppujen lopuksi.
Voimia.
Vierailija kirjoitti:
1/5.
Tyyli oli valitettavan tuttu (ilmaisut, kielen "rytmi" jne). Mitä jos hankkisit elämän ;-)
Jaahas, keneksi luulet luulevasi?
Vierailija kirjoitti:
Voi ap :( minä olin tuossa tilanteessa vuosi sitten. Työkaverin kanssa mies petti. Tuli juuri tuollaisia menoja, vahti puhelinta ja osti uusia vaatteita. Itse asiassa koko tyyli vaihtui. Minulle selvisi juurikin puhelimen kautta. Näin pari arveluttavaa viestiä.
Joopa. Tähän on tultu tasa-arvovouhkauksen myötä: miehet ja naiset muhii keskenään työpaikoilla. puolisot kärsii. Mitään mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Hui kun ihan sydäntä kylmää. Tulee niin mieleen omat epävarmuuden ajat. Kunnollinen mies ja maailman paras iskä petti työkaverinsa kanssa reilu vuosi sitten. Ja ihan suhde oli. Kaksoiselämää eli lähestulkoon vuoden ajan. Itse olin niin sinisilmäinen, että uskoin selitykset. Ole tiukkana ap. Iso hali!
Onko tämä jotenkin kovinkin yleistä pettää työkavein kanssa ?? Miksi miehet ja naiset laitetaan kollegoiksi ja miksi firmat järjestää illanviettoja virkistäytymisiä ja matkoja . Onko eronnut mies tai nainen aina parempi työntekijä häh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työpaikalle soittamisella nolaa vain itsensä. Työnantajalle ei kuulu alaisten vapaa-ajan suhteet ellei kyse ole työstä, jossa suhteessa olevat eivät mielellään voisi olla työpareja, esim. poliisin työ. Soittaja vaikuttaa aina kummalliselta ja työnantaja ei oikein ymmärrä, miksi soitetaan ja pyrkinee lopettamaan puhelun lyhyeen, koska hänen itsensäkään virassa/työssä ei ole oikein soveliasta keskustella ja pohtia alaisten yksityiselämää puhelimessa. Tähän ideaan älä ap ainakaan tartu. Se miten alainen toimii avioliitossaan, ei kuulu meille esimiehille, eikä meidän ole soveliasta keskustella siitä puhelimessa kenenkään kanssa. Emme myöskään paljastuksen jälkeen ala kiinnittää huomiota työntekijän työn laadukkuuteen aiempaa enemmän tai syynätä hänen toimiaan. Sekään ei olisi soveliasta. Fakta.
ap, voimia sinulle. Sure mutta hyvä neuvo on myös tämä, että älä takerru tai anele, koska vaikka hän veisi sinulta mitä niin älä anna viedä itsekunnioitustasi. Tule kertomaan vielä voinnistasi, joohan.
No meitä esimiehiä on monia. Kaikki eivät toimi kuten sinä. On monia muita ja vakavampia tilanteita, joissa esimies tuntee olonsa kiusaantuneeksi. Fakta.
Nyt sinä oletit omassa mielessä puhelun ilmeisesti itkun sekaiseksi oksennukseksi. Minun mielessä puhelu on lyhyt ja ytimekäs.
Puhelussa voi kertoa, että miehellä on suhde työpaikan sisällä. Pitkä avioliitto ja lasten perhe hajosi. Ehkä vikaa on myös työpaikan henkilöstöpolitiikassa ja arvoissa vaikka valinta oli miehen.
Fakta on myös se, että yleensä näihin työpaikan sisäisiin suhteisiin suhtaudutaan varauksella. Työn sujuuvuus on tärkeintä. Kaksi läheistä ihmistä ei ole paras yhdistelmä samassa työssä. Siihen voi suhtautua epäilevästi myös työkaverit. Voivat kokea olevansa eri asemassa näiden ihmisten kanssa. Sen sinä varmasti ymmärrät.
Mies olisi siis vähän aikaa silmätikkuna, juurikin työn sujuvuuden kannalta.
Olet kyllä todella huono esimies, jos sinua liikuttaa, että joku soittelee sinulle, kuinka "pitkä avioliitto ja lasten perhe hajosi". Millä tavalla se liittyy töihin? En ottaisi millään tavalla syytöksiä vastaan, että jonkun avioliitto on mennyt pilalle meidän henkilöstöpolitiikan takia, sillä meidän henkilöstöpolitiikkaa ei tehdä kenenkään avioliiton ehdoilla. Sanoisin vaan kiitos ja hyvää päivänjatkoa rouvalle.
Työpaikoilla tulee aina kaikenlaisia suhteita: kaveri-, seurustelu- tai vihasuhteita. Tämä on ok. Se käytös taas ei saa heijastua itse työn tekoon ja yhteisöön. Jos niin käy, niin silloin tulee sanomista. Muutoin saavat kyllä omalla vapaa-ajallaan tehdä juuri niin kuin lystäävät.
Sinä petetty (kuka tahansa), joka tätä nyt lukee. Tee itsellesi palvelus ja älä missään tapauksessa soita mitään vinkupuhelua pettäjän pomolle. Parhaimmassa tapauksessa hän pitää sinua lapsellisena, pahimmassa tapauksessa mies saa potkut, jos kyseessä on joku pomo, joka tekee "henkilöstöpolitiikkaa". Ja jos mies saa potkut, niin sinä myös menetät paljon rahaa, sillä ne lapset on teidän yhteiset ja saat suuremmat kustannukset kontollesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui kun ihan sydäntä kylmää. Tulee niin mieleen omat epävarmuuden ajat. Kunnollinen mies ja maailman paras iskä petti työkaverinsa kanssa reilu vuosi sitten. Ja ihan suhde oli. Kaksoiselämää eli lähestulkoon vuoden ajan. Itse olin niin sinisilmäinen, että uskoin selitykset. Ole tiukkana ap. Iso hali!
Onko tämä jotenkin kovinkin yleistä pettää työkavein kanssa ?? Miksi miehet ja naiset laitetaan kollegoiksi ja miksi firmat järjestää illanviettoja virkistäytymisiä ja matkoja . Onko eronnut mies tai nainen aina parempi työntekijä häh
On vissiin aika yleistä pettää juuri työkaverin kanssa. Muistan nähneeni jonkin tutkimuksenkin aiheesta. Olin isossa firmassa töissä ja hirvee kuhina siel kävi. Mun naimisissa olevalla pomollakin oli suhde talon sisältä yhteen nuoreen naiseen. Avioerohan sillä tuli. Mutta oli todella oksettavaa seurata sitä kuhertelua. Pikkujouluissa ihan avoimesti naimisissa olevat immutteli muita. Kai kävivät panemassakin.
Tää on mun mielestä vaan pahentunut. Olin samassa firmassa yli 20-vuotta.
100% varma testi pettäjän paljastamiseksi löytyy http://www.pyllykirja.fi/pyllykirja/pyllykirjan-vitsit
Sä et oo VAAN kotiäiti!! Sä teet omaa osuuttas teidän perheessä.
Et nyt jää rannalle ruikuttaan vaan hankit omia menoja ja mies jää lasten kanssa välillä.
Ei työpaikkaan kuulu automaattisesti "virkistysmenoja" ja jatkuvia "palaveeraamisia". Mies on nyt vaan hullaantunut kaikesta uudesta ja haluaa heilua mukana uusien ihmisten kanssa. Perheellisellä miehellä on vastuu ennen kaikkea perheeestään. Perhe on kahden ihmisen yritys. Molemmilla samat oikeudet.
Voi olla että mies on ihastunut johonkin ja nauttii nyt muka "vapaudestaan".
Stalkkaaa vähän...se on sun oikeutes jos mies koko ajan on poissa ja sä kotona yhteisten lasten kanssa.
JA pidä itses nättinä koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea on uskoa tätä stooria. Mihinkäs se ap sai noin äkkiä lapset hoitoon tunnissa tähän aikaan illasta?
Ja kuka hölmö lähtisi tunnin ajomatkan päästä Helsinkiin etsimään miestä, kun ei tiedä, minne pitää mennä. Jos tämä on totta, niin en silti usko, että mies on Virgin Oilissa tuon La Tour yhteyden perusteella. Tuskin on halunnut mitään oikeaa paikkaa sanoa vaan on yrittänyt hämätä laittamalla jonkun paikan nimen, joka ei ole oikea.
Minusta on uskomatonta, että joku uskoo näitä juttuja alun alkaenkaan. Kertoo paljon Suomen mielenterveyshoidon tilasta, että tällaiset provot keräävät satoja kommentteja, joista osa todennäköisesti vastaa ihan tosissaan. Suurin osa toivottavasti vain läpällä, koska heillä ei ole elämässään mitään parempaa sisältöä - mikä on surullista sekin.
Ap tässä. Olen kertonut tilanteen puhelimessa anopille. Ja siis en voinut mennä heidän luokse, matkaa n.500km.
Anoppi ei olisi uskonut, että hänen oma poikansa pettää. Kehotti meitä menemään yhdessä terapeutille, jossa saisimme asiat kuntoon ja olisimme yhdessä lapsien takia. Olen ajatellut myös avointa suhdetta ja olen päättänyt ehdottaa sitä miehelleni. Joka tapauksessa, pakkasin eilen hänen tavaransa jätesäkkeihin ja ei, hän ei ole vielä ilmaantunut kotiin.
Ap