Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mieheni?

Vierailija
01.09.2016 |

Eli, en jaksa pitkästi selittää mutta meillä pitkä avioliitto ja mies aloitti uuden työn kesän alussa. Työpaikalla pelkkiä naisia miehen lisäksi, työajat säännölliset. Eka kk meni ihan normaalisti, mutta heinäkuussa alkoi iltamenot, virkistyspäivää, firman illanistujaisia melkein joka vkloppu...
Viime vkloppuna taas oli ja tuli kotiin la yönä kolmen aikaan, vaikka piti vaan parin työkaverin kanssa käydä "yhdellä". Nyt sitten äsken sanoi että huomenna ois taas tarkoitus käydä syömässä ja "palaveeraamassa". En käsitä, toki mä oon vaan kotiäiti eikä kokemusta tuon alan työpaikoista, mut onko tosiaan niin että joka vkloppu ollaan palaverissa vapaa-ajalla?? Oon ollu tosi kärsivällinen eikä pettäminen tullut mieleen ennen eilistä, kun mies sai raivarin lapsen vietyä hänen puhelimensa. Ennen on lapsi ihan vapaasti saanut pelailla ym iskän puhelimella. Oli jotenkin tosi epätyypillistä käytöstä miehelle. Nyt kun aloin vainoharhaiseksi niin tuntuu että muutenkin ollut tosi kireä jo tosi pitkään, ts ei oma itsensä. Kiukuttaa ja oon huolissani...

Kommentit (290)

Vierailija
201/290 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö grandiosa pizzaa tai tuplalihakebabia 😃

Vierailija
202/290 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ultra Lilac kirjoitti:

Vanhempien sotkeminen kuvioon on myös silkkaa typeryyttä. Joskus myöhemmin kun tilanne rauhoittuu ja selkeytyy, voi tottakai mainita eron oikean syyn, mutta ei missään nimessä pidetään lähteä hätäisesti mustamaalaamiskampanjaa. Kyseessä on kuitenkin lasten isä ja appivanhempien poika.

:DDDDDD Mitä ihmeen mustamaalausta se on, jos avoimesti kertoo totuuden, eli sen että aviomies petti. Miten tämä "mustamaalaa" miestä ihmisenä? Mieshän teki kaiken ihan oman tahtonsa mukaan ja vaimolla on oikeus kertoa julkisesti mitä todella tapahtui. Todeta faktat.

Jotkut miehet varmaan luottavat siihen, että vaimo ei kerro kun häpeää. Ja näin mies säästyy muiden silmissä kun kenenkään tietoon ei tule eron oikeaa syytä, eli sitä että mies petti ja hylkäsi perheensä.

Aivan ehdottomasti tekisin itsekin näin että kertoisin kaikille totuuden.

En liioittelisi enkä haukkuisi mutta en myöskään vähättelisi enkä peittelisi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisosi on työskennellyt kesästä asti kyseisessä työssä. Voihan olla, että firmassa on paljon illanistujaisia yms. Ja mies käy niissä kaikissa.

Itse työskentelin firmassa, jossa oli minä (nainen) ja loput miehiä. Firmalla meni hyvin ja henkilöstöllä oli yhtä ja toista kissanristiäistä ja iltamenoa. Itsekin innostuin vähäksi aikaa menemään mukana, mutta tilanne rauhoittui vähitellen. Mutta halusin liikkua mukana, jotta oppisin tuntemaan työtoverini ja olla osa joukkoa.

Kertaakaan en pettänyt näissä juhlissa.

Vierailija
204/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenu viestiketjua joten en tiedä aiheesta paljoakaan. Anna sille miehelles seuraavaksi oikeen kiihkeetä seksiä ja syö sen kaula ihan ruvelle. Siinä on mukava sitten mennä uutta naista tapaamaan kaula syötynä. (kun siellä kotonahan on aina se väsähtäny nainen joka ei kiinnosta milläänlailla. Voi siinä Uudella naisella vähä fiilikset laskea ja töissäkään noita fritsuja on vähä vaikea peitellä :D :D

Vierailija
205/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultra Lilac kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ultra Lilac kirjoitti:

Kuulostaa todella ikävältä, aivan kauhealta.

Tuossa tilanteessa olisin niin epämiellyttävä, että soittaisin maanantaina miehen esimiehelle ja kertoisin tilanteen, että heidän työpaikassa on sisäisiä suhteita, jotka hajottavat perheitä.

Huomenna tai tänään soittaisin miehen vanhemmille ja kertoisin mitä heidän poikansa on päättänyt tehdä ja miten hoiti asian.

Paras vastaisku mitä voit nyt tehdä on, että näytät siltä, että sinulla on jo sovittu hauskaa tekemistä ystävien kanssa ja laittaudut nyt jonkin aikaa supernaisellisesti. Se auttaa myös sinua eteenpäin ja kohottaa oloa.

Siinä vaiheessa, kun tiedät kuka toinen nainen on, niin käy meikkaajalla ja laita itsesi oikein hyvännäköiseksi. Seksikkääksi. (Korkokengät, mekko jne). Tapaa se toinen nainen yllättäen jossa tiedät hänen olevan. Esittelet rauhallisesti kuka olet ja voit kertoa, että halusit vain nähdä kasvotusten naisen joka hajotti sinun perheen. Voit kysyä miten pitkään peliä on ollut. Mutta sinun tulee olla koko ajan rauhallinen, viestiä, että olet hänen yläpuolellaan.

Olen pahoillani ap. Miehen käytös vaikuttaa niin tunteettomalta, että epäilen jonkinlaista luonnehäiriötä. Myöhemmin kiität itseäsi, että suhde päättyi. Valinta on ollut miehesi. Hänellä oli mahdollisuus puhua tai päättää jättää tekemättä. Jatka sinä rohkeasti eteenpäin! Nyt olet pohjalla, joten vuorossa on nousu.

Hyvä, että sinulla on hienoja ystäviä tukena!

Olipas harvinaisen huonoja ohjeita.

Työnantajana minua ei todellakaan kiinnosta, mitä työntekijäni tekevät vapaa-ajallaan, niin kauan kuin se ei ole mitenkään oikeasti laitonta. Se on yhdentekevää työn kannalta käykö porukka viikonloppuna seurakunnan tapahtumissa, baarissa, vieraissa vai kalassa. En todellakaan halua kuunnella, jos jonkun petetty puoliso haluaa oksentaa pahanolon niskaani. En ole mikään terapeutti.

Toisen naisen tapaaminen miten seksikkäästi pukeutuneena hyvänsä on myös noloa. Toinen nainen enintään pitäisi outona ja säälittävänä. Jotkut fuckme-bootsit ja juhlameikki lähinnä korostaa sitä säälittävyyttä, kyllä se näkyy todella läpi mitä siinä yritetään.

Vanhempien sotkeminen kuvioon on myös silkkaa typeryyttä. Joskus myöhemmin kun tilanne rauhoittuu ja selkeytyy, voi tottakai mainita eron oikean syyn, mutta ei missään nimessä pidetään lähteä hätäisesti mustamaalaamiskampanjaa. Kyseessä on kuitenkin lasten isä ja appivanhempien poika.

Olen pahoillani ap;n puolesta, mutta älä missään nimessä kuuntele noin hölmöjä neuvoja, jos haluat säilyttää itsekunnioituksen ja näyttää vahvalta muiden silmissä.

Oletpa valittava ihminen. Missä ne sinun toimivat neuvot ovat? Vai arvosteletko vain?

Tuossa oli ääripää siitä miten nolataan mies. Miksi ei saisi nolata? Kyllä minä ainakin työpaikalla tuollaisen puhelun jälkeen kiinnittäisin huomiota mieheen lähinnä siinä miten suoriutuu tehtävistään. Olisi siis silmätikkuna vähän aikaa.

Ja jos sinun käsitys seksikkyydestä on "fuckme" look, niin se kertoo vain sinun kieroutuneesta käsityksestä. Seksikkäästi voi pukeutua myös näyttävällä tavalla.

Tuo laittautumistemppu on testattu parin ihmisen kertomana, kyllä siinä "rikoksentekijä" on valahtanut kalpeaksi. Toiselle tuli jokin kompleksi, oli sanonut miehelle vaimon olleen todella kaunis ja salasuhteesta oli muodostunut ilmeisesti paha mieli. Hetken päästä ko. henkilö jätti miehen. Mies menetti siis kummatkin naiset.

Se, että tuohon pystyy ja kylmän viileänä, niin se vaatiikin naiselta "munaa". Harva pystyy.

Onhan tässä pieni totuuden siemen. Jos ei välitä siitä että soittamalla miehen työpaikalle nolaa itsensä täysin, voi sillä aiheuttaa vähän harmia miehellekin. Siitä voidaan olla monta mieltä onko järkevää lähteä kostamaan ja alentaa itsensä.

Vierailija
206/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon pettämiskuvioon liittyy valitettavan usein se, että mies mustamaalaa vaimoa sukulaisille ja tutuille säästääkseen omat kasvonsa. Siksi on erittäin tärkeää kertoa tapahtuneesta avoimesti, mutta rauhallisesti, tutuille. Eli kertoa tuo pettäminen ja miehen viesti, ettei tule kotiin ja että olen nyt itse ihan hajalla hetken, jos ihmettelette syytä. Ei vihaisesti ja kostonhimoisesti siis vaan asiallisesti. Miehen täytyy kantaa 100% vastuu teostaan itse, vaimon ei pidä alkaa peitellä sitä ja ylläpitää kulisseja.

Vierailija
207/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalle soittamisella nolaa vain itsensä. Työnantajalle ei kuulu alaisten vapaa-ajan suhteet ellei kyse ole työstä, jossa suhteessa olevat eivät mielellään voisi olla työpareja, esim. poliisin työ. Soittaja vaikuttaa aina kummalliselta ja työnantaja ei oikein ymmärrä, miksi soitetaan ja pyrkinee lopettamaan puhelun lyhyeen, koska hänen itsensäkään virassa/työssä ei ole oikein soveliasta keskustella ja pohtia alaisten yksityiselämää puhelimessa. Tähän ideaan älä ap ainakaan tartu. Se miten alainen toimii avioliitossaan, ei kuulu meille esimiehille, eikä meidän ole soveliasta keskustella siitä puhelimessa kenenkään kanssa. Emme myöskään paljastuksen jälkeen ala kiinnittää huomiota työntekijän työn laadukkuuteen aiempaa enemmän tai syynätä hänen toimiaan. Sekään ei olisi soveliasta.  Fakta.

ap, voimia sinulle. Sure mutta hyvä neuvo on myös tämä, että älä takerru tai anele, koska vaikka hän veisi sinulta mitä niin älä anna viedä itsekunnioitustasi. Tule kertomaan vielä voinnistasi, joohan.

Vierailija
208/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Ap, tuollaiseen temppuun kykenevä ihminen ei ole empaattinen ja hän on katkaissut kokonaan yhteyden omaan sieluunsa, että kykenee toimimaan kuten toimii. Mikään vetoaminen, rukoilu eikä aneleminen tehoa häneen. Älä siis alennu sellaiseen. Kaikkein pahinta on tuollainen kommunikaation katkaisu ja sinun jättäminen täysin yksin tunnemyrskyn keskelle. Mutta se on sinun taistelusi ja sinä selviät siitä. Erilaisena, mutta selviät kuitenkin. Kun olet kaiken surusi ja tuskasi surrut, sinulle tulee sellainen tyhjä ja kirkas hetki, jossa näet syvemmälle.

Minä olen kokenut lähes saman. Ymmärrän jotain tällaisen ihmisen käsittelystä. Kuten sanoin, mikään omatuntoon vetoaminen ei auta. Sen sijaan kohdista häneen kylmää vihaa, ja ilmoita että sinä et tule joustamaan minkään elatusmaksujen, lapsiin liittyvien tapaamisten tai minkään muunkaan suhteen. Jos hän vastustaa, sano, että hän itse valitsi huoraamisensa joten itse kantaa siitä vastuun. Älä anna periksi senttiäkään. Ja oikeasti, laita mies ottamaan lapset vähintään joka toinen viikonloppu ja myös viikolla joinakin päivinä. Sinä tarvitset myös yksinoloa ja lepoa, mies saa itse miettiä miten järjestää työkuvionsa, ne eivät ole sinun huolesi millään muotoa. Vaadi lisäksi isot elatusmaksut. Sano, että tarvittaessa menet oikeuteen. 

Ja nyt voimia hirveästi. Tämä on sinun sotasi ja sinä selviät. 

Vierailija
209/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap!

Vierailija
210/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta sukulaisille tietoa, että ovat ap:n eivätkä paskakasan tukena. 

Vierailija
211/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se toinen nainen ei olekaan syyllinen ja tilanteesta vastuussa, ihmettelen silti syvästi, miten joku nainen voi alkaa vehdata perheellisen miehen kanssa. Tietäen, että toisella on vaimo ja lapset ja silti toimii noin. En voisi kunnioittaa tuollaista miestä pätkääkään!

Vierailija
212/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka se toinen nainen ei olekaan syyllinen ja tilanteesta vastuussa, ihmettelen silti syvästi, miten joku nainen voi alkaa vehdata perheellisen miehen kanssa. Tietäen, että toisella on vaimo ja lapset ja silti toimii noin. En voisi kunnioittaa tuollaista miestä pätkääkään!

Vaihtoehdot:

1) Ei koe velvollisuutta tuntemattoman ihmisen tunteista. Saattaa olla hiukan tunnekylmä tai sitten vain ei osaa samaistua tilanteeseen ja etäännyttää itsensä siitä muutenkin.

2) Hyvin ihastunut. Vähän naiivi ja kaikki lirkutukset menevät läpi. Vaimosta on kerrottu juttuja, joita pitää totena tai on itse mielikuvissaan maalaillut hirveän pirttihirmun. Mies on täydellinen, joten edes pettäessään ei ole tehnyt mitään väärää.

3) On vain hyvin palavasti rakastunut. Löytyi joku sielunkumppanuus ja oikeasti haluavat viettää loppuelämän yhdessä. Tuntee häpeää ja syyllisyyttä.

Kaikki nuo ovat käyneet omille ystävilleni. On varmaan muitakin vaihtoehtoja, kun ihmiset ja tilanteet ovat niin erilaisia.

Vierailija
213/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää se. JSS. 

Vierailija
214/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy muistaa näissä hommissa vielä eräs seikka. On täysin mahdollista, että tämä "uusi" nainen ei tiedä että miehellä on vaimo & lapsia.

Ei olisi ensimmäinen kerta, kun mies valehtelee uudelle ihastukselle ummet ja lammet tyyliin: avioero vireillä, ex-vaimo sairas, vaimo kuollut, vaimolla toinen mies....kaikki on mahdolllista.

Eli, ei kannata vielä lynkata tätä "uutta" naista täysin, voi olla että hän ei todellakaan tiedä asioiden todellista laitaa.

Vierailija
215/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se syytönkään ole. Kyllä se kuka petokselle kumppaniksi tietäen ryhtyy on synnissä mukana makaava. 

Vierailija
216/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa äijäs ottaa vaan parrua perseeseen. tuttu tilanne. oma äijjä tuli usein kotia ja joutui syömään sohvalla kun anneli oli kipeä. saunassa sitten huomasin kuinka koloa oli hoonattu

Vierailija
217/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:nä kertoisin kyllä piankin appivanhemmille. Meillä nimittäin mies asui joka toisen viikonlopun appivanhempien luona, uusi nainen ei halunnut lapsia hänen luokseen, mies siis muutti kotoa suoraan sen naisen luo asumaan. Pidin tiukasti kiinni joka toinen viikonloppu ja ke illat tapaamisista. Mies on kyllä nämä hoitanut mallikkaasti alku venkuilusta huolimatta, aluksi jätti lapset isovanhemmille ja yritti livistää naikkosensa luokse. Onneksi appivanhemmilla on järki päässä ja he vaativat miehen vietäämään aikaa OMIEN lastensa kanssa. Vaikka anopin kanssa väänsimmekin kaikesta aiemmin, niin onneksi hän on ollut eron jälkeen monissa asioissa kanssani samoilla linjoilla. Hänen sanojaan lainaten "lasten parhasta pitää ajatelle ennen kaikkea".  

Vierailija
218/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulenpa että toinen nainen katoaa pian kuvioista, kun hän huomaa että lapset ovat joka toinen viikonloppu "häiritsemässä". Ja miehen palkasta menee osa elatusmaksuihin. Ei oo niin helppoa olla uusperheen äitipuoli.

Alkaa etsimään oikeesti vapaata miestä, ja silloin sinun miehesi anelee takaisin sinun ja lasten luo.

Vierailija
219/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalle soittamisella nolaa vain itsensä. Työnantajalle ei kuulu alaisten vapaa-ajan suhteet ellei kyse ole työstä, jossa suhteessa olevat eivät mielellään voisi olla työpareja, esim. poliisin työ. Soittaja vaikuttaa aina kummalliselta ja työnantaja ei oikein ymmärrä, miksi soitetaan ja pyrkinee lopettamaan puhelun lyhyeen, koska hänen itsensäkään virassa/työssä ei ole oikein soveliasta keskustella ja pohtia alaisten yksityiselämää puhelimessa. Tähän ideaan älä ap ainakaan tartu. Se miten alainen toimii avioliitossaan, ei kuulu meille esimiehille, eikä meidän ole soveliasta keskustella siitä puhelimessa kenenkään kanssa. Emme myöskään paljastuksen jälkeen ala kiinnittää huomiota työntekijän työn laadukkuuteen aiempaa enemmän tai syynätä hänen toimiaan. Sekään ei olisi soveliasta.  Fakta.

ap, voimia sinulle. Sure mutta hyvä neuvo on myös tämä, että älä takerru tai anele, koska vaikka hän veisi sinulta mitä niin älä anna viedä itsekunnioitustasi. Tule kertomaan vielä voinnistasi, joohan.

No meitä esimiehiä on monia. Kaikki eivät toimi kuten sinä. On monia muita ja vakavampia tilanteita, joissa esimies tuntee olonsa kiusaantuneeksi. Fakta.

Nyt sinä oletit omassa mielessä puhelun ilmeisesti itkun sekaiseksi oksennukseksi. Minun mielessä puhelu on lyhyt ja ytimekäs.

Puhelussa voi kertoa, että miehellä on suhde työpaikan sisällä. Pitkä avioliitto ja lasten perhe hajosi. Ehkä vikaa on myös työpaikan henkilöstöpolitiikassa ja arvoissa vaikka valinta oli miehen.

Fakta on myös se, että yleensä näihin työpaikan sisäisiin suhteisiin suhtaudutaan varauksella. Työn sujuuvuus on tärkeintä. Kaksi läheistä ihmistä ei ole paras yhdistelmä samassa työssä. Siihen voi suhtautua epäilevästi myös työkaverit. Voivat kokea olevansa eri asemassa näiden ihmisten kanssa. Sen sinä varmasti ymmärrät.

Mies olisi siis vähän aikaa silmätikkuna, juurikin työn sujuvuuden kannalta.

Vierailija
220/290 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen puhunut tänään puhelimessa anopin kanssa tästä tilanteesta ja hän ei kyllä olisi voinut uskoa, että hänen oma poikansa tekisi niin. Olen nytten kotona lasten kanssa ja pakannut mieheni tavarat jätesäkkeihin. Viellä ei siis ole ilmaantunut kotiin. Lapsille olen kertonut, että eroan isästä, koska hän rakastui toiseen naiseen, josta tulee äitipuolenne. Tää on vaa niin kamalaa, miten mä jaksan :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä