Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥♥♥ SYYS04 äireet, wiikkispinoon! ♥♥♥

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilalle,virtuaalivoimasäteitä!!!!

(mies meillä muuten mulle vitsailee nykyään et lähetteletkös mammapiirille voimahalauksia kun istun täs koneella ; )

Vierailija
42/43 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lilalle virtuaaliponnistus säteitä täältäkin!!!! Voih kohta on Lilalla tuhiseva pikku vaavi sylissä, ihanaa.

Taas on kirjoittelu jäänyt. Veeti ei anna hetkeäkään olla rauhassa koneella. Heti on tuhoomassa paikkoja. Tuntuu ehtivän joka paikkaan ja löytävän aina kaikki kielletyt jutut.

Bussi lakkokin alkoi, no onneks ne bussit joita Veetin kanssa päivisin tarvitaan että päästään liikumaan niin kulkevat.

Nyt en muista mitä piti kommentoida. Mutta palaeilen huomenna.

Öttis, Veeti & masutoukka rv14+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Lila, ihanaa .. Pian on uusi ihana ihmistaimi sylissä. Kiitos Aavis, viestintuoja, uutisista. Onkohan aamulla jo tiedossa enemmän .. Jännittää täälläkin!

Mulla on vatsa täynnä juustoa. Naapurit tulivat meille nauttimaan juusto-fondueta. Eivät pelänneet vaikka tyttö nuhakuumeessa. Joskin kuume jo laskusuunnassa, onneksi. Tänään ollut vain hiukka lämpöä. Naapurit meinasivat että heidän 3-v. poika kuitenkin saa kaikenmaailman pöpöjä päiväkodista joten ei haittaa. Kivaa oli istua iltaa ruuan ja hyvän seuran merkeissä. Mies (siis mun) oli laittanut oikein kunnolla viimeisen päälle. Ensin oli blinejä alkuruuaksi, sitten juustofondue ja jälkkäriksi sitruunakiisseliä. Nautin yhden lasin valkoviiniä ja jäkiruuan kanssa yhden sitruunalikööri (limoncello) tujauksen ja tuntuu että päähän kilahti. Pöh. Miten on mahdollista ...

Tiivii, juu kyllä shoppailu saa naisen mielen pirteäksi :)

TP, mua harmittaa kun jäi vieraiden takia se " Tanssii tähtien kanssa" väliin, ainakin tämän eka kerta. Ajattelin että olisi mielenkiintoista viihdettä. Ehtii sitä toki myöhemmin.

Mukavia yöunia kaikille!

Alli