Counter Strike (CS)-pelin ikäraja?
13-v. poika on tähän asti pelannut lähinnä Minecraftia ja on nyt kiinnostunut CS-pelistä. Kuulemma "kaikki" seiskaluokkalaiset pojat pelaavat sitä, mukaan lukien hänen parhaimmat kaverinsa, jotka ovat minusta fiksuja samoin kuin vanhempansa. Olin sitä peliä nyt hankkimassa, mutta äsken luin, että se on ainakin jossain luokiteltu K18-peliksi tms. Miten on? En halua mitään silmitöntä, realistista väkivaltaa, mutta en nyt kaikkea räiskimistä vastusta. Minkä ikäiset teillä pelaavat tuota peliä?
Kommentit (75)
jos kunnon lapsen haluut kasvattaa nii sano sille et pistää cs tulille ja osta sille 300megain netti et 0 ping
SANON ETTÄ MAAILMA ON PERSEESTÄ JOS EI OLISI CSGO NIIN KAIKKI PELAA COMPPII ;D
Oma lapseni (12v) pelaa tätä peliä kavereidensa kanssa eikä ole yhtään väkivaltainen. Ulkoilee ja on kavereiden kanssa. Pelin ikäraja 16 tulee siitä kun peliä pelataan netissä ja tiimiläiset voivat olla hiukan rivoja. Eli KYLLÄ antaisin 12v+ lapsen pelata csgo peliä.
Sama homma mulla moni kaveri pelaa sitä mutta mä en saa :(
Mitä aktuaalista vittua boomer vaan 200 tuntia ja kauanko kilpailullinen kynäri matsi kestikään niin et ole asian tuntia. Olen itse 11v ja olen nyt pari viikkoa kynäriä pelaillut niin suosittelen hyvä peli ON! Venäläisten kielen käyttö jos ei haittaa niin kannattaa ladata
Cs on normi sotapeli jonka ikäraja pitäisinolla 3+ itse olen 7v ja pelaan counter streakia
Sanoisin että cs:go ei ole pelottava mutta vähän raaka. Minun mielestä se on vanhempien päätös saako 12v esimerkiksi pelaa cs. Itse sain ekan kerran pelata jo 8 VUOTIAANA eli mielestäni se on vanhempien päätös.
Tietenkin cs on raaka joten ymmärrän k12 jo mutta liiottelua on k18 ja k3 sotapeli silti vaikka pelasin kyseistä peliä 8 VUOTIAANA. Se on k12 tai k16 esim itse pelasin paljon minecraftissa serverillä minestrike peliä se oli cs:go mutta ei raaka pelaajat kuoli mutta cs:gossa on verta ja paljon väkivaltaa. Eikä nyt mikään k18 se oo, koska minun veljeni pelasivat molemmat ekan kerrat cssää alle 18 vuotiaina, eikä he ollut edes 16 vuotias. Toivon että kaikki ymmärtää. Minun mielestä vanhempien päätös.
welcome to the cap store (🧢standard🧢)$5 (⛑medical cap)$12 (👒womens cap👒)$14 (🎓graduation cap)$16 (🎩deluxe cap🎩)$50
Itse olen 11v ja pelaan kyseistä CS GO peliä. Peli on PC:llä K16 koska siihen tarvitsee taitoa pelaamiseen. Kyllä siinä vähän verta roiskuu mutta ei mitään semmost muuta. Saan itse POIKKEUKSELLISESTI pelata Skyrimiä joka on K18.
Skyrimissä on vaan väkivaltaa. Mun Iskä mietti pitkään että saanko pelata sitä. (Siis skyrimiä)
Isäni on pelannut sen monta kertaa läpi ja olen katsonut vierestä ja ei se ollut sillee pelottava.
Ite haluisin pelaa mut en saa :( mitä mun pitäs tehä
Göttä löve the fäking inglish! 🤦🤦
Helvetin hyvää tavaamista hei. Pari äikän kurssia ei vois tehä yhtään pahaa teillekin.
Pc ei ole k18, konsoleilla on.
Paljon pahempiakin pelejä mielestäni löytyy k12 joukossakin, jossa muuten on esim yksi cs tyyppinen ja matkiva.
Jo pikkulasten peleissä tapetaan ja cs ei mielestäni edes näytä pahalta kun ammutaan.