Onko kukaan muu ikinä masturboinut tunnilla takarivissä?
olin tuossa yksi päivä matikan tunnilla ja sitten siinä tylsistyessäni takarivissä repäisin riemu tattini sepaluksesta esille ja pöydän alle ja rupesin vatkaamaan.
Kommentit (61)
Toi oli niin helppoa, eikä tyttönä tarvinnut istua edes takana, ettei kukaan olis huomannut. Pojilla tossa on omat haasteensa, mut mä vaan istuin farkuissa toinen jalka toisen päällä ja siin paineen tunteessa puristin jalkoja tiiviimmäksi paketiksi ja ylemmäs yhdistelmänä jalkalihaksilla, vatsalihaksilla ja alapään lihaksilla lisäten kiihkoa. Mieletöntä.
Jotenkin tuntuu, että nämä kaikkein uskaliaimmat tapaukset täällä ovat ehkä vähän liioiteltuja vs. totuus, mutta itsekin myönnän hyväilleeni stondista taskun kautta tunnilla alaluokilla. Laukesinkin monta kertaa housuihin. Ei olisi ollut pokkaa ottaa sitä ulos ja hivellä. Mieli teki silloin hormonihuuruissa, en voi kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tuntuu, että nämä kaikkein uskaliaimmat tapaukset täällä ovat ehkä vähän liioiteltuja vs. totuus, mutta itsekin myönnän hyväilleeni stondista taskun kautta tunnilla alaluokilla. Laukesinkin monta kertaa housuihin. Ei olisi ollut pokkaa ottaa sitä ulos ja hivellä. Mieli teki silloin hormonihuuruissa, en voi kiistää.
Hier, hier, arvaa vaan montako kertaa. Kiristää niin ja ahdistaa pitää farkkuja, mutta ei kehtaa eikä uskalla. Poikien elämää, vähän oon kateellinen tytöille :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hier, hier, arvaa vaan montako kertaa. Kiristää niin ja ahdistaa pitää farkkuja, mutta ei kehtaa eikä uskalla. Poikien elämää, vähän oon kateellinen tytöille :D
Ei kannata kadehtia. Oli ihanat menkkakivut nuorena ja tunnilla istuskelu oli silloin yhtä tuskaa.
Olen. Olin jälki-istunnossa takarivillä ja luokassa ollut kuin pari muuta oppilasta lojumassa pulpetin päällä edempänä.
Vedin siis verskojen reunasta käden sisään pujottaen käteeni ja tulin housuun. Haju oli kyllä melkoinen.
Bussissa olen tehnyt myös joskus.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ollut unelma, jos tyttö olisi tehnyt tuota mulle. Seurasin kateellisena kaveria ja hänen tyttöystäväänsä lukiossa luokan takana. He istuivat pulpetit vierekkäin ruotsin luokassa, opettaja oli täysin pihalla mitä tapahtui ja siinä tunnin aikana tyttö hieroi penistä ulkona pojan housuista ja kaveri sormetti ja kuljetti kättä tytön haaroissa, tytön toinen jalka ylempänä pulpetin alla ns. ylätukipalkin päällä. Molemmilla farkkujen sepalukset auki. Aika rohkeaa.
Meilläkin oli tällainen hiplailupari lukiossa. Eivät nyt kuitenkaan housut auki olleet, mutta niiden päältä hierottiin ja samalla toisiaan silmiin katsottiin. Kesken tunnin juu. Eihän tuota nyt voinut olla huomaamatta. He myös nuoleskelivat ja nojailivat pitkin käytäviä välitunneilla.
Yläaste- ja lukioaikoina jokainen aamu alkoi paineiden purkamisella. Ei se nyt seisokkeja estänyt, mutta ei sentään tarvinnut ryhtyä tunneilla runkkaamaan.
Tuntui, ettei ollut tarvetta. Tapasin tulevan vaimoni nuorisourheiluleirillä 14-vuotiaana ja seksi tuli kuvioihin suunnilleen saman tien. Tiedän, tenavia oltiin, mutta minkäs teet, teinitestosteronitasot ja kaunein tyttö ikinä.
Lukion teemaviikolla kuuma espanjanope ja kireät farkut sauma just oikeassa kohdassa. Mielikuvitus lentämään ja sormet sujahtivat housuihin. Ei tarvinnut kuin pienen kosketuksen ja tuntui äärettömän ihanalta. Ei tarvinnut ajatella sotkua niin kuin pojilla.
En tunnilla tai luokassa, mutta tyhjässä käytävässä ja pukuhuoneessa tanssitunnin jälkeen laukesin pitkin suihkun lattiaa. Tanssin ihastukseni kanssa ja olin räjähtää kiihotuksesta. Tänä päivänä olen varma, että tyttö tunsi seisokkini. Hän hymyili paljon ja painoi itseään mua vasten. Voi nuoruus...
Vierailija kirjoitti:
itsekin myönnän hyväilleeni stondista taskun kautta tunnilla alaluokilla. Laukesinkin monta kertaa housuihin. Ei olisi ollut pokkaa ottaa sitä ulos ja hivellä. Mieli teki silloin hormonihuuruissa, en voi kiistää.
En ole ikinä lauennut housuihin pelkästään hiplaamalla taskun kautta esinahkaa edestakaisin mitä toki tuli hirveässä panetuksessa tehtyä salaa (toivottavasti!) takarivillä.
Mutta parikin kertaa tuli kivikovan erektion kanssa todella nolo tilanne kun opettaja yhtäkkiä valitsi luokasta juuri minut kirjoittamaan taululle jonkun läksynä olleen laskutehtävän. "Noh, tules nyt sieltä taululle, mikä maksaa?"
Vaikka miten yritin paniikissa ajatella jopa saunassa näkemiäni mummon karvoja niin erektio ei piitannut ja änkytin nolona unohtaneeni tehdä läksyt.
Ei auttanut. Opettaja intti että kyllä sinä noin helpon tehtävän osaat laskea ihan päässäkin ja jouduin paniikissa vääntämään taskun kautta seisovan pippelin vyön alle kiinni alavatsaan ja raahautimaan taululle sivuttain oudossa kumarassa.
Kolmannella luokalla sain ekoja murrosiän kovia erektioita ja niissä oli sellainen tietty ihana extrakovuus, että tuntui että oli aivan pakko runkata ja laueta. Kerran otin sen sitten housuista ulos ja runkkasin hitaasti tunnilla. Opettaja oli tullut yhtäkkiä viereeni luokan takaosassa ja suuttui mahdottomasti. Kotiin soitettiin ja sain kuulla tempauksestani kauan.
Vierailija kirjoitti:
Pojilla tossa on omat haasteensa, mut mä vaan istuin farkuissa toinen jalka toisen päällä ja siin paineen tunteessa puristin jalkoja tiiviimmäksi paketiksi ja ylemmäs yhdistelmänä jalkalihaksilla, vatsalihaksilla ja alapään lihaksilla lisäten kiihkoa. Mieletöntä.
Lukion luokalta jäi mieleen hoikka, todella kireitä farkkuja käyttänyt tyttö joka istui usein hyppytunnilla esim. aulan penkillä polvet koukussa, jalat harallaan ja kantapäät vastapäiselle penkille nostettuna.
Se heilutteli polviaan auki kiinni lasittunut katse silmissään. Kun istuin sopivaan paikkaan penkin päähän näin miten farkkujen sauma upposi niin syvälle sen haaroihin että häpyhuulet kirjaimellisesti pursuivat paksun kankaankin läpi sauman kummaltakin puolelta.
Tuli hiki ihan katsellessa eikä sitä haitannut yhtään vaikka jäin kiinni suoraan haaroihin tuijottamusesta. Ainakin sillä oli merkittävä vaikutus talouspaperin kulutukseen kotona.
Muistan kyllä että tylsällä tunneilla vitoskutos luokalla oli kivaa puristella reisien kanssa vähän, silleen todella varoivaisesti ettei kukaan tajua.
Muutama poika kyllä jäi kiinni taskubiljardin pelaamisesta, yksi välitunnilla kädet taskussa jäi kiinni. Kyllä näitä muistoja on kaikilla, jotkut vähän varovaisemmin kun toiset, jotkut taas ei tainnut tajuta että näkyy kyllä toi taskubiljardi, tai sitten ei vain välittänyt.
Eipä tullut masturboitua koulussa enkä huomannut kenenkään muunkaan sitä tekevän. Jos olisi jäänyt kiinni niin siitä olisi kuullut vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Toi oli niin helppoa, eikä tyttönä tarvinnut istua edes takana, ettei kukaan olis huomannut. Pojilla tossa on omat haasteensa, mut mä vaan istuin farkuissa toinen jalka toisen päällä ja siin paineen tunteessa puristin jalkoja tiiviimmäksi paketiksi ja ylemmäs yhdistelmänä jalkalihaksilla, vatsalihaksilla ja alapään lihaksilla lisäten kiihkoa. Mieletöntä.
Ylä asteella luokka kaverina ollut lestadiolais tyttö harrasti samaa, tosin välillä hänellä oli käsi haaroissa, ja heilutteli jalkoja, kun tuota teki. Selvästikin laukesi muutaman kerran.
Minut ympärileikattiin vitosluokalla, juuri se munatarkastus josta paljon puhuttiin. Tottakai koko koulu sai tietää missä olin kun viikonkaks kun olin pois, ja liikuntatuntien jälkeen paljastu.
No luokassa sitten kädet taskussa koko ajan koitin vetää huppua päälle, tahattomia erektioita, ja kyllä vähän tuli runkattua koska sitten tuli lepotila taas. Eipä tota salaa voinut tehä kauaa. Oli kauheeta aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Hah näitä kommentteja.
Taitaa olla vain naisten fantasioita.
Eikö tytöt tehneet sitä ollenkaan? Helpompaakin heille, käsi pöksyihin vaan.
Itse harrastelin yläasteen aikaan sellaista, että esittelin seisovaa kikkeliä yhdelle viereisessä pulpetissa istuvalle luokkakaverille (pojalle) housujen läpi, ja kerran laukesin lahkeeseen. Onneksi oli viimeinen tunti, olis ollu sen tahran kanssa vaikeuksia koulussa olla.
Luulin myös tuolloin, että kukaan muu ei tätä huomaa, mutta ehkä kuitenkin huomasi...
No olet sinä sitten kanssa kyrpeleinesi aika veitikka, etten paremmin sano.
ps. (annahan kun täti vie sen kädellään vähän sitä auttaen oikeaan paikkaan Sinne minne se kuuluukin ja saa humpsahtaa ja upota ihan kokonaan sen sisään että hups vaan, kun sen päälle istahdan. )
En luokassa, mutta päivänavauksessa juhlasalissa takarivissä olen harrastanut kevyttä taskubiljardia ja hipelöintiä. Oli tylsää ja tuntui ihan tajuttoman hyvältä. Olin silloin seiskalla.