Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan muu ikinä masturboinut tunnilla takarivissä?

Vierailija
01.09.2016 |

olin tuossa yksi päivä matikan tunnilla ja sitten siinä tylsistyessäni takarivissä repäisin riemu tattini sepaluksesta esille ja pöydän alle ja rupesin vatkaamaan.

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah näitä kommentteja.

Taitaa olla vain naisten fantasioita.

Naiset ei unelmoi alaikäisistä teinipojista, jotka runkkaa pulpetin suojissa.

Vierailija
22/61 |
04.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hah näitä kommentteja.

Taitaa olla vain naisten fantasioita.

Naiset ei unelmoi alaikäisistä teinipojista, jotka runkkaa pulpetin suojissa.

Ketkä runkkaa pulpetin suojissa?

Eivät ketkään. Naisten fantasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnilla pitäs hei keskittyy aiheeseen

Vierailija
24/61 |
24.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo nelikymppinen ykä, ja mun kouluaikoina yleisin housu oli farkut. Yläasteiässä joko ne vakiomustat tai ”hopparityyliset” löysät farkut.

Verskoja ei sillon käytetty kuin liikuntatunneilla. Nykyisin verskat tuntuu olevan se vakiohousu nuorisolla?

Kuitenkin farkkujen kanssa runkkaaminen takapulpetilla ei ihan silleen vain onnistunu. En ainakaan muista, että olisin koskaan tehnyt. Ymmärrän asian olevan helppoa verskojen kanssa mutta ei silleen kyllä farkkujen, joissa on vetoketjua, vyötä.

Farkkujen suurempi ongelma oli juuri ne erektiot joita tuli silloin tällöin ja usein myös hyvin hankalissa tilanteissa. Tosin ihan niin telttana asia tuskin näkyisi kuin verskojen läpi? Mutta se kireys oli ongelma.

Siten ainoa kikka miten muistan koulupäivien aikana paineita purkaneeni joitain kertoja koulupäivien aikana. oli yksinkertaisesti vessan lavuaariin.

Vierailija
25/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa ketjusta mieleen, kun kerran lukiossa istuin jonkun pojan takana tunnilla. En tuntenut häntä, en muista enää, tiesinkö edes nimeä. Hän tuoksui hyvältä, ja jäin sitten siihen tuijottelemaan hänen niskaa ja selkää. Hän oli ihan tavallisen oloinen poika, ei mikään suosittu tai luokan hottis. Tajusin vaan yhtäkkiä, että olen aivan märkä, ja kohta sain kunnon orgasmin, koskematta itseäni millään tavalla. Ihan pelkästään siitä ,että tuijottelin sitä poikaa. Onneksi tyttöjen orgasmit ovat aika huomaamattomia, joten en usko kenenkään tajunneen. Hämmennyin ihan kunnolla. Olin tuolloin vielä neitsyt, enkä koskaan edes suudellut ketään. Istuin koko jakson tuolla tunnilla saman pojan takana, mutta tilanne ei uusiutunut enää. 

Vierailija
26/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulipa ketjusta mieleen, kun kerran lukiossa istuin jonkun pojan takana tunnilla. En tuntenut häntä, en muista enää, tiesinkö edes nimeä. Hän tuoksui hyvältä, ja jäin sitten siihen tuijottelemaan hänen niskaa ja selkää. Hän oli ihan tavallisen oloinen poika, ei mikään suosittu tai luokan hottis. Tajusin vaan yhtäkkiä, että olen aivan märkä, ja kohta sain kunnon orgasmin, koskematta itseäni millään tavalla. Ihan pelkästään siitä ,että tuijottelin sitä poikaa. Onneksi tyttöjen orgasmit ovat aika huomaamattomia, joten en usko kenenkään tajunneen. Hämmennyin ihan kunnolla. Olin tuolloin vielä neitsyt, enkä koskaan edes suudellut ketään. Istuin koko jakson tuolla tunnilla saman pojan takana, mutta tilanne ei uusiutunut enää. 

Hyvä kirjoitus mieheltä😉 nyt Tauno oikeesti. Kotiin syömään!

Vierailija
27/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ihan vaan kolmikymppinen nainen. Kahdesti olen kokenut tuollaisen, että olen saanut koskematta. Toisella kerralla otin poikakaverilta suihin ja tulin samaan aikaan hänen kanssa, vaikka kumpikaan meistä ei koskenut minua. 

Vierailija
28/61 |
25.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen ihan vaan kolmikymppinen nainen. Kahdesti olen kokenut tuollaisen, että olen saanut koskematta. Toisella kerralla otin poikakaverilta suihin ja tulin samaan aikaan hänen kanssa, vaikka kumpikaan meistä ei koskenut minua. 

Nyt kotiin Tauno!! Koulu loppu jo!

Vierailija
29/61 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
30/61 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman kerran kersana. Samalla kun vähän keinuttelin tuolilla yleensä niin, että penis oli housuissa lantiota vähäsen eteenpäin ja takaisin. Tai sitten tein niin, että otin sen ulos farkuista ja kun se seisoi aina järkkykovana ylöspäin, piilotin sen pitkän paidan helman alle, puhelin syliin ja siinä samalla vaivihkaa hiplasin terskaa. Mulla oli jostakin syystä ajatus, ettei kukaan huomaisi, mutta tajusin myöhemmin ettei niin ollut. Seiskalla yks tyttö vilkuili ja hymyili. Olin 11-13.

Vierailija
31/61 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useamman kerran kersana. Samalla kun vähän keinuttelin tuolilla yleensä niin, että penis oli housuissa lantiota vähäsen eteenpäin ja takaisin. Tai sitten tein niin, että otin sen ulos farkuista ja kun se seisoi aina järkkykovana ylöspäin, piilotin sen pitkän paidan helman alle, puhelin syliin ja siinä samalla vaivihkaa hiplasin terskaa. Mulla oli jostakin syystä ajatus, ettei kukaan huomaisi, mutta tajusin myöhemmin ettei niin ollut. Seiskalla yks tyttö vilkuili ja hymyili. Olin 11-13.

Olin kuudennella luokalla ja edessäni istui kaunein tyttö päällä maan silloin minun mielessäni tiukoissa farkuissa. Kaivoin jäykän kalun esille ja aloin runkata peittäen kirjalla toimintaani tai yrittäen peitellä, koska samassa kaverini kävelee ohitseni takanani olleelle kirjahyllylle ja näkee varmasti mitä teen. Onneksi olimme tosi hyviä kavereita ja voin luottaa häneen, ettei hän kertoisi opettajalle tai kenellekään.

Vierailija
32/61 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonnet heräsi. Koittakaa olla tunnillakin yhtä skarppina.

Vierailija
33/61 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ei tarpeeksi haastetta. Ainoastaan eturivissä.

Vierailija
34/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla homma ainakin onnistuu ja on helppoa. Olen sormittanut ex naisystävää linja-autossa keskellä päivää. Takki vaan syliin ja menoksi. Miehenä tulee sotkuisempaa hommaa ja spermat täytyy saada johonkin piiloon

Vierailija
35/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella kiihottava tunne hieroa kovana sykkivää kullia niin ettei kukaan tiedä jos ihmisiä on ympärillä. Taskun kautta kullia voi hieroa huomaamatta ja se näyttää kuin käsi olisi vain taskussa

Vierailija
36/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla homma ainakin onnistuu ja on helppoa. Olen sormittanut ex naisystävää linja-autossa keskellä päivää. Takki vaan syliin ja menoksi. Miehenä tulee sotkuisempaa hommaa ja spermat täytyy saada johonkin piiloon

Sotkuista joo, kokemusta löytyy ala-asteen lopusta. Aluksi tuota edellä mainittua taskun kautta koskettelua ja lopussa nykivä erektio ulos farkkujen vetskarista, nenäliinaa tms. paperia taskusta ja yrittää laueta siihen lainkaan onnistumatta, ja sit pyyhkimään minkä pystyi. Yleensä tuli kaulalle asti ekat isot roiskaisut. Kaikki tää tapahtui kirja sylissä, joskus reppu puolittain siinä ja takarivissä. Ei vaan pystynyt olemaan koskematta.

Vierailija
37/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuota tuli harrastettua enemmän kuin kerran siinä 12 ikävuoden molemmin puolin. Yksi muisto jäi mieleen lähtemättömästi siitä, kun olin varovasti hieronut farkkujen päältä äidinkielen tunnilla. Tylsät sijamuodot ja niin edelleen. Tuli tunne, että mua katseltiin. Viistosti edessä istuva likka oli kääntynyt puoliksi ympäri ja katsoi mitä tein. Nolotti ja hävetti. Olin ihastunut häneen ja ajattelin, mitä hän nyt tuumisi. Hän pudotti pyyhekumin mun jalkoihin, kumartui nostamaan sitä ja hipaisi samalla mua sääreen. Meinasin tulla housuihin. Siitä tunnista asti oltiin pari. Se tyttö tiesi suutelun salat. Olin paitsi ihan kovana myös heikkona jaloista välitunneilla hänen kanssa pussatessa. Terkkuja Hennalle.

Vierailija
38/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tunnustaa, että joskus seisoi koko liikuntatunnin putkeen ja täysin jäykkänä. Teki sitten mieli päälle suihkussa vähän runkkailla ja runkkailinkin. En olisi uskaltanut luokassa alkaa, en edes takarivissä, vaikka jöpöttelikin. Ei olisi tehnyt mieli mällätä housuihin, niin paljon tuli tota teinitavaraa joka kerralla, ja jos tunnilla olisi vedellyt paljasta kullia, ei ainakaan loppua kohti olisi pysynyt mikään enää piilossa. Sen verran piti aina tattia hakata nopeeta superkiihkossa tulemisen lähellä.

Vierailija
39/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussa hellästi housujen läpi/taskun kautta salaa tai asentoa vaihtaen tuolissa samassa lantiolla eteen lykäten, kotiin ja omaan huoneeseen kun pääsin kipeän kova ulos vapauteen ja kunnon vedot sojottavalle tyttöä rinnakkaisluokalta miettien. Tuttua puuhaa täälläkin, olikohan joku joka ei tuota tehnyt/ei kehtaa myöntää. Aikaa ennen (kunnon) nettiä.

Vierailija
40/61 |
04.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ollut unelma, jos tyttö olisi tehnyt tuota mulle. Seurasin kateellisena kaveria ja hänen tyttöystäväänsä lukiossa luokan takana. He istuivat pulpetit vierekkäin ruotsin luokassa, opettaja oli täysin pihalla mitä tapahtui ja siinä tunnin aikana tyttö hieroi penistä ulkona pojan housuista ja kaveri sormetti ja kuljetti kättä tytön haaroissa, tytön toinen jalka ylempänä pulpetin alla ns. ylätukipalkin päällä. Molemmilla farkkujen sepalukset auki. Aika rohkeaa.