Miksi monet naiset valehtelevat seksikumppaneidensa lukumäärän todellista pienemmäksi?
Pelkäävätkö he, että mies pitäisi heitä lorttona?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukemalla jo selviää miksi naiset valehtelevat silloin kuin valehtelevat ja että sitä on todellakin syytä jatkaa :DDD.
Miksi ihmeessä? Eikö tämänkin ketjun perusteella ole nimenomaan tarpeen ihan joka ikisen naisen kertoa rehellinen totuus. Eihän tuo miesten harrastama l*tkittelu ja lokerointi lopu kuuna päivänä jos me naiset pidetään itse yllä tuota illuusiota siveydestä ettei miehelle vaan tule paha mieli. Siinähän miehet sitten joko ovat ilman naista tai hyväksyvät naiset just sellaisina mitä naiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ketjua lukemalla jo selviää miksi naiset valehtelevat silloin kuin valehtelevat ja että sitä on todellakin syytä jatkaa :DDD.
Miksi ihmeessä? Eikö tämänkin ketjun perusteella ole nimenomaan tarpeen ihan joka ikisen naisen kertoa rehellinen totuus. Eihän tuo miesten harrastama l*tkittelu ja lokerointi lopu kuuna päivänä jos me naiset pidetään itse yllä tuota illuusiota siveydestä ettei miehelle vaan tule paha mieli. Siinähän miehet sitten joko ovat ilman naista tai hyväksyvät naiset just sellaisina mitä naiset ovat.
Entä jos sitä miestä ei yksinkertaisesti kiinnosta?
Edelleenkään en ole ikinä kohdannut miestä, joka olisi kysynyt. Tai jolta itse olisin kysynyt. Mitä ihmeen väliä sillä on, monenko kanssa hän on ollut??
Mä oon varmaan sitten ainoa joka aina on valehdellut numeroa ylöspäin. Oikea lukumäärä on nykyään 3 ja ikää 37 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En valehtele. Lukuni on tasan 20. Osa miehistä pelkää olevansa pienimunaisempia ja surkeampia sängyssä kuin naisen edelliset, joten varmaan siksi jotkut naiset valehtelevat lukunsa pienemmäksi.
Tuo on aina tuo perinteinen syy, mutta itseäni ärsyttää kumppanin seksikumppanien suuressa määrässä se, että heihin joutuu mahdollisesti törmäämään arjessa. Se syö suhteemme ainutlaatuisuutta jos on paljon muitakin miehiä, jotka ovat harrastaneet vaimoni kanssa seksiä. Jos näihin miehiin ei joudu törmäämään koskaan, niin silloin seksikumppaneiden määrällä ei ole juurikaan merkitystä. Sillä tosin on jos hän on suhtautunut miehiin pelkkinä panoina tai käyttänyt heitä hyväkseen.
Eh. Nyt ei logiikka aukea. Miten niinhin miehiin törmäämiseen vaikuttaa se miten tosissaan vaimo on ollut? Stalkkaako ne vaimoasi puskissa vai miten?
Nuo olivat kaksi erillistä asiaa.
Minulla on ollut 27 miestä ja miehelläni oli poikuus tallella :D ei ole häirinnyt.
Miksi on ylpeydenaihe olla jakorasia? En tajua sitä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se ylpeydenaihe ole, muttei häpeänaihekaan. Tulkaa jo pois 50-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullisessa tilassa on ainakin palstan monien naisten arvomaailma. "Minähän vittu panen kaikkia!" No tee se, mutta minä vedän sellaisesta toiminnasta omat johtopäätökseni. Omassa arvomaailmassani kaikki kasuaali seksi ja ympäriinsä paneskelu EI OLE mitään itsetuntoisuuden ja voimaantumisen ilmentymää. Ei todellakaan.
Ja mikä siis ongelmasi on? Etsit naista, joka jakaa samat arvot ja haluaa tietää monenko kanssa itse olet ollut, joten te kysytte ja kerrotte kokemuksistanne.
Miksi sinulle on ongelma, että me muut emme koe siihen tarvetta??
Niin siis sehän ei ole minulle varsinaisesti mikään ongelma. Tehkää toki ihan mitä lystäätte. Se mikä on mielestäni jännittävää on se kuinka eri maailmoista arvoinemme tunnumme olevan. Silloin kun kyse on niinkin fundamentaalista asiasta kuin seksuaalisuus niin arvoilla on itselleni miltei mittaamaton arvo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi hävetä sitä, että oon sinkkuaikoinakin tykännyt seksistä ja harrastanut sitä ilolla ja siitä nauttien? Olisiko pitänyt jättää sekstailutnväliin, ettei joku sillä hetkellä täysin tuntematon tyyppi pahoita mieltään joskus hamassa tulevaisuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Ei se järvi soutamalla kulu :D olen huomannut, että nämä naisten seksielämää kritisoivat eivät yleensä tunne naisten anatomiaa ollenkaan.
t. se 27 miestä saanut :D
Eh. Nyt ei logiikka aukea. Miten niinhin miehiin törmäämiseen vaikuttaa se miten tosissaan vaimo on ollut? Stalkkaako ne vaimoasi puskissa vai miten?