Miksi monet naiset valehtelevat seksikumppaneidensa lukumäärän todellista pienemmäksi?
Pelkäävätkö he, että mies pitäisi heitä lorttona?
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Mä vastaan kysyjälle että en kerro, koska en keksi yhtään hyvää syytä miksi hänen pitäisi saada tietää, ihan huolimatta siitä kuka hän on. Toisekseen, en muista, koska niitä on ollut niin paljon.
En ole koskaan itse kysynyt kenenkään lukua.
Joskus parikymppisenä vastasin jonkun kysyessä, ja kundikaverini kiukutteli kuukausia siitä että kuulemma "leuhkin". Toinen ex päätti että lukuni on 300 koska olin sanonut että "Mitä sillä on väliä vaikka olisin ollut 300:n kanssa?!" Kyllästyttyäni yltyvään huoritteluun sanoin että voidaan sopia että mä oon pannut jokaikistä ihmistä tässä kaupungissa, kaikki jotka sä näät ja jotka sulle tulee mieleen koskaan, mä oon ollut niiden kaikkien kanssa, noin, deal with it! Noh, tästä tuli sitten seuraava kiukuttelun aihe, että miten mä muka tosiaan olisin nainut KAIKKIA ihmisiä koskaan. Jätin tyypin, tietysti.
Et joo, en kerro koska miehet ei kaikki osaa suhtautua fiksusti.
Et kertonut kenellekään todellista lukua ja väität, että kaikki miehet eivät osaa suhtautua fiksusti. Miten voisit edes tietää osaavatko he suhtautua fiksusti, kun et ole koskaan totuutta ilmeisesti kertonut?
En ole valehdellut, mutta tarkkaa määrää en osaa sanoa, koska en tiedä/muista sitä.
Surullisessa tilassa on ainakin palstan monien naisten arvomaailma. "Minähän vittu panen kaikkia!" No tee se, mutta minä vedän sellaisesta toiminnasta omat johtopäätökseni. Omassa arvomaailmassani kaikki kasuaali seksi ja ympäriinsä paneskelu EI OLE mitään itsetuntoisuuden ja voimaantumisen ilmentymää. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miesten itsetuntoa sillä suojellaan. Ovat niin jumalattoman kateellisia toistensa munista. Ja jo kysymyksestä tietää että mies on paska rakastaja. Itsevarmaa ja hyvää panomiestä ei kiinnosta.
Taas kerran miesten syy, että nainen valehtelee. Ja jos mies edes julkeaakin kysyä, niin hän on pikkukiku, luuseri, lassukka, huonoitsetuntoinen tmv. Hyvin te vedätte, naiset! On se vain niin kovin vaikeaa vastata kysymykseen rehellisesti, jos on naiseksi syntynyt.
En halua pahoittaa mieheni mieltä tarkoituksellisesti. Ihan yhtälailla en minäkään olisi koskaan halunnut kuulla hänen suustaan sitä, että hän on pannut entistä ystävääni. Tuollainen aiheuttaa vain turhaa katkeruutta.
Kyllä mielestäni itse lukua oleellisempaa on se, missä tilanteissa kyseistä lukua on kartutettu. On mielestäni ihan eri asia, että naisella on 30-vuotiaana ollut vaikka kuusi parisuhdetta, ja lukumäärä kokonaisuutena on tuo 6, vrt. 18-vuotias, ei koskaan seurustellut ja sama luku.
Multa on kaksi miestä kysynyt ko. lukua.
Toiselle kerroin rehellisesti ja sitten siitä asiasta väännettiinkin joka helvetin käänteessä, samoin kuin entisten kumppaneiden kikkeleiden koosta ja muusta meidän suhteessa todella olennaisesta asiasta. Lemppasin tyypin myöhemmin.
Toiselle en suostunut kertomaan lukua, totesin että jos tuo on kynnyskysymys niin sitten tästä ei tule mitään vakavampaa. En pidä seksikumppanien määrää olennaisena asiana suhteen kannalta, oli niitä sitten 0 tai 100. Jos toinen pitää, niin hei sun heiluvilles vaan.
Kumpikin noista miehistä oli myös intohimoisia munansa mittailijoita...
Vierailija kirjoitti:
En halua pahoittaa mieheni mieltä tarkoituksellisesti. Ihan yhtälailla en minäkään olisi koskaan halunnut kuulla hänen suustaan sitä, että hän on pannut entistä ystävääni. Tuollainen aiheuttaa vain turhaa katkeruutta.
Eli valehtelu on ok, kunhan sen tekee sillä verukkeella, että ei halua pahoittaa toisen mieltä?
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaalaisilla naisilla on kyllä ihan älytön määrä seksikumppaneita. Viettäkää heidän kanssa yö mutta älkää nyt helvetissä tehkö huorasta vaimoa...
Kaksinaismoralismisi haisee pahasti.
Tätä ketjua lukemalla jo selviää miksi naiset valehtelevat silloin kuin valehtelevat ja että sitä on todellakin syytä jatkaa :DDD.
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin noista miehistä oli myös intohimoisia munansa mittailijoita...
Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valehtelu on ok, kunhan sen tekee sillä verukkeella, että ei halua pahoittaa toisen mieltä?
En ole missään vaiheessa valehdellut, koska minulta ei ole seksikumppaneiden määrää tässä suhteessa kysytty. Ja kertomatta jättäminen ei ole mielestäni valehtelua ja olisi ollut parempi vaihtoehto tuossa miehenikin tapauksessa.
En ole valehdellut, mutta eipä tuota kukaan ole kysynytkään. Jos kysyisi, vastaisin joko että en muista tai että kyseessä on yksityisasiani, josta en katso aiheelliseksi kanssasi keskustella, riippuen kysyjästä.
En oikeasti muista omaa lukumäärääni. En ole koskaan katsonut tarpeelliseksi pitää seksikumppaneistani kirjaa. Arvioisin luvuksi jotain 20 ja 50 välillä. Olen 48 vuotias ja yhtä lukuunottamatta kaikki eri kumppanit ovat olleet ennen kuin täytin 29. Tapasin kolme päivää 29-vuotis syntymäpäiväni jälkeen entisen mieheni, jonka kanssa olin 16 vuotta. En pettänyt miestäni kertaakaan ja nyt kun olen ollut yksin, en ole harrastanut seksiä muuten kuin soolona.
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaalaisilla naisilla on kyllä ihan älytön määrä seksikumppaneita. Viettäkää heidän kanssa yö mutta älkää nyt helvetissä tehkö huorasta vaimoa...
Eli miehelle on ok harrastaa yhden illan juttuja, jopa sellaisten naisten kanssa, joita hän pitää huorina?
Vierailija kirjoitti:
En ole valehdellut, mutta eipä tuota kukaan ole kysynytkään. Jos kysyisi, vastaisin joko että en muista tai että kyseessä on yksityisasiani, josta en katso aiheelliseksi kanssasi keskustella, riippuen kysyjästä.
En oikeasti muista omaa lukumäärääni. En ole koskaan katsonut tarpeelliseksi pitää seksikumppaneistani kirjaa. Arvioisin luvuksi jotain 20 ja 50 välillä. Olen 48 vuotias ja yhtä lukuunottamatta kaikki eri kumppanit ovat olleet ennen kuin täytin 29. Tapasin kolme päivää 29-vuotis syntymäpäiväni jälkeen entisen mieheni, jonka kanssa olin 16 vuotta. En pettänyt miestäni kertaakaan ja nyt kun olen ollut yksin, en ole harrastanut seksiä muuten kuin soolona.
Olen kateellinen sulle. Noin se pitäisi suurin piirtein mennä määrän suhteen.
Kyllä minun eksäni ainakin huoritteli minua, koska minulla oli 1-2 seksikumppania enemmän kuin hänellä 😁 Eikä niitä edes ollut mitenkään järkyttävä määrä. Sen takia olen nykyään päättänyt olla kertomatta lukemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehelle on ok harrastaa yhden illan juttuja, jopa sellaisten naisten kanssa, joita hän pitää huorina?
Niinpä. Sanattomaksi vetää miehen logiikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämän kyseisen luvun pitäisi mielestäsi tulla ilmi? Millaisessa tilanteessa? Miksi se sinua kiinnostaa? Ihmisen yksityisasia.
Näin on, samoin kuin peli-, alkoholi- tai huumeriippuvuuden ja väkivaltarikostuomiot jos ne ovat vain historiaa. Elettyä elämää hei, ei kuulu elämänkumppanille mitenkään.
Sä rinnastit juuri rakastelun ja rikostuomiot.
Miesten itsetuntoa sillä suojellaan. Ovat niin jumalattoman kateellisia toistensa munista. Ja jo kysymyksestä tietää että mies on paska rakastaja. Itsevarmaa ja hyvää panomiestä ei kiinnosta.