Miksi monet naiset valehtelevat seksikumppaneidensa lukumäärän todellista pienemmäksi?
Pelkäävätkö he, että mies pitäisi heitä lorttona?
Kommentit (72)
Miksi miehiä edes asia kiinnostaa? Samalla tuonkaltaiset ihmiset itse eivät usein tajua sitä, että naisia ei kiinnosta heidän entiset panonsa ja niiden kanssa touhutut intiimit asiat.
Roadwalker kirjoitti:
Entisten kumppaneiden määrä liittyy olennaisesti ihmisen arvomaailmaan, joten onhan se hyvä suurinpiirtein tietää.
Mitä se ihmisen arvomaailmasta mielestäsi kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua pahoittaa mieheni mieltä tarkoituksellisesti. Ihan yhtälailla en minäkään olisi koskaan halunnut kuulla hänen suustaan sitä, että hän on pannut entistä ystävääni. Tuollainen aiheuttaa vain turhaa katkeruutta.
Eli valehtelu on ok, kunhan sen tekee sillä verukkeella, että ei halua pahoittaa toisen mieltä?
Kyllä jos kyse on noin merkityksettömästä asiasta.
Jos asia kerran on merkityksetön, niin ihan hyvinhän sen totuudenkin voi kertoa. Ei kukaan varmasti mieltään merkityksettömästä asiasta pahoita, eikö niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjoismaalaisilla naisilla on kyllä ihan älytön määrä seksikumppaneita. Viettäkää heidän kanssa yö mutta älkää nyt helvetissä tehkö huorasta vaimoa...
Eli miehelle on ok harrastaa yhden illan juttuja, jopa sellaisten naisten kanssa, joita hän pitää huorina?
Jos se ei ole miehen kumppanille ongelma, miksi se olisi miehelle itselleen?
Onhan se vähän outoa, että seksikumppaneita ei kerrota vaan halutaan olla kunnon vaimoainesta...ristiriitaista. Kyllähän kaikk tietää, että palomies ei tapojaan muuta, mutta muuttaako panolortto!?
Koskaan en ole valehdellut. Koskaan ei kyllä ole myöskään kysytty. Enkä ole itse kokenut tarpeelliseksi kysyä mieheltä.
t. Lähes 40 vuoden seksi- ja parisuhdekokemuksella
Vierailija kirjoitti:
Onhan se vähän outoa, että seksikumppaneita ei kerrota vaan halutaan olla kunnon vaimoainesta...ristiriitaista. Kyllähän kaikk tietää, että palomies ei tapojaan muuta, mutta muuttaako panolortto!?
Nyt kun olet lukenut tätä ketjua niin oletko ihan valtavan tyhmä vai miten voit kirjoittaa että on outoa että seksikumppaneita ei kerrota? Ja seuraavassa hetkessä vielä itse kirjoitat panolortosta. Miesten tyhmyys tällä palstalla ei jaksa lakata hämmästyttämästä mua. Mikä ihmeen miesaivovamma tämän tämmöisen aiheuttaa? Henkilö elää ihan omissa maailmoissaan tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Roadwalker kirjoitti:
Entisten kumppaneiden määrä liittyy olennaisesti ihmisen arvomaailmaan, joten onhan se hyvä suurinpiirtein tietää.
Nimenomaan. En käsitä miksi tämä aihe vaikuttaa olevan varsinkin naisille niin jumalattoman kuuma peruna. Se ei lisää luottamusta että asiaa salaillaan ja yritetään ohittaa yliolkaisesti, vetoamalla siihen että "ei sillä luvulla ole väliä". Minulle se kertoo kyllä aika paljon.
Siinä tapauksessa sinä kysyt sitä. Jos nainen on samaa mieltä siitä, että asia on tärkeä, niin hän varmasti vastaa mielellään ja kysyy omaa lukuasi. Jos hän pyörittelee epäuskoisena silmiään tuollaiselle kysymykselle, niin ette ihan varmasti muutenkaan sopisi toisillenne.
Älä yritä tyrkyttää muille omia arvojasi. Jos minua ei kiinnosta, kuinka monen kanssa mieheni on ollut ennen minua vaan riittää, että keskustelemme arvomaailmasta yleisesti, niin en todellakaan aio muuttaa mielipidettäni jonkun nettikeskustelun takia.
Vierailija kirjoitti:
Surullisessa tilassa on ainakin palstan monien naisten arvomaailma. "Minähän vittu panen kaikkia!" No tee se, mutta minä vedän sellaisesta toiminnasta omat johtopäätökseni. Omassa arvomaailmassani kaikki kasuaali seksi ja ympäriinsä paneskelu EI OLE mitään itsetuntoisuuden ja voimaantumisen ilmentymää. Ei todellakaan.
Ja mikä siis ongelmasi on? Etsit naista, joka jakaa samat arvot ja haluaa tietää monenko kanssa itse olet ollut, joten te kysytte ja kerrotte kokemuksistanne.
Miksi sinulle on ongelma, että me muut emme koe siihen tarvetta??
Onhan se noloa ja mainetta tahraavaa, alitajuisesti tiedostavat sen itsekin, mistä muuten he voisivat tietää että juuri se mies jonka kanssa he olevat, ei sitä hyväksyisi, näkevätkö he sen kristallipallosta? Niinpä niin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noloa ja mainetta tahraavaa, alitajuisesti tiedostavat sen itsekin, mistä muuten he voisivat tietää että juuri se mies jonka kanssa he olevat, ei sitä hyväksyisi, näkevätkö he sen kristallipallosta? Niinpä niin.
Joo, kannattaa tosiaan kokeilla tämän ketjun perusteella. Toki alan kallistua sille kannalle että kannatta kertoa totuus ja vieläpä vähän liioitella, ja jos mies painuu saman tein mittaamaan munaansa, seuraava rasti on laukkujen pakkaaminen. Aika on rahaa, vanha viidakon sanonta.
Niitä on monta, todennäköisesti enemmän kun keskivertonaisella. Enkä kerro lukua kenellekään
Jatkossa minä aion lisätä todelliseen lukuun 20 lisää ja sitten otetaan miehestä mittaa, ihan kirjaimellisesti :D.
Minä olen salannut sen tiedon siksi, että olen varsin nirso ja kumppanien määrä on jäänyt vähäiseksi. En arvosta myöskään miestä, jolle kelpaa kaikki liikkuva. Etsin aikanaan samankaltaista kumppania, ja jos mies kehuskeli valloituksillaan, tiesin jatkaa matkaa. (Kaikella ne luulivatkin tekevänsä vaikutuksen.)
Minä en kehtaisi kertoa jos kysyttäisi.. Enkä voisi valehdella lukua pienemmäksi koska on ollut vain yksi. Sen kanssa aloin seurustella nuorena ja yhdessä oltiin toistakymmentä vuotta. Nyt reilu kolmekymppisenä yksinhuoltajana ei sitten paljon miehiä ole näkynyt. Yhden illan jutut ei kiinnosta yhtään, minä haluan tutustua ennen sänkyyn hyppäämistä. Eikä kyse ole mistään uskonnosta tms. Se on vaan ällöttävä ajatus panna ventovieraan kanssa. Saa hyvässä lykyssä jonkun kivan taudin tai jätkässä on tietämättäni jotain inhottavaa, esim. on varattu tai joku helvetin pedofiili tai eläinrääkkääjä. Yäk.
Ei ole ollut sen enepää tarve valehdella kuin kertoa totuuttakaan.
Mistä vetoa, että aloittaja on Lompakko-Lasse -asperger?
Tänään ei voi kirjoittaa rahasta, koska "on Tinder-treffeillä ruokaravintolassa", mutta kuin tilauksesta tulee palstalle jankutus siitä, kuinka parisuhteissa pitäisi kertoa menneistä seksikumppaneista :-D
BTW, ne ruoka-Tinder-treffit olivat kyllä Lompakko-Lassen kannalta no-win -idea. Jos tarina jatkuu niin, että nainen tarjosi tai ei ainakaan odottanut Lassen tarjoavan, niin hän joutuu pyörtämään koko provosointinsa. Mutta jos tarina jatkuu niin, että nainen ei tarjonnut ja/tai jopa odotti Lassen tarjoavan, niin hän joutuu toteamaan, että hän ei pysty muuttamaan naisten käyttäytymistä vaikka kuinka palstalla provoaisi :-DDD
Roadwalker kirjoitti:
Samaa mieltä. Tosin ei nyt ehkä tarvitse ihan täsmällistä lukua kertoa vaan tosiaan enemmänkin suurin piirtein se haarukka missä mennään, siinä kun on aika paljon eroa onko miehelle kertynyt (seksi)kumppaneita viisi vai viisikymmentä.
Oikeastaan samalla tavalla kertoo ihmisestä kuin vaikka avioliittojen/erojen määrä, yksi on vielä ihan ok mutta kaksi tai enemmän.. nounounou.
N40
Vierailija kirjoitti:
En valehtele. Lukuni on tasan 20. Osa miehistä pelkää olevansa pienimunaisempia ja surkeampia sängyssä kuin naisen edelliset, joten varmaan siksi jotkut naiset valehtelevat lukunsa pienemmäksi.
Tuo on aina tuo perinteinen syy, mutta itseäni ärsyttää kumppanin seksikumppanien suuressa määrässä se, että heihin joutuu mahdollisesti törmäämään arjessa. Se syö suhteemme ainutlaatuisuutta jos on paljon muitakin miehiä, jotka ovat harrastaneet vaimoni kanssa seksiä. Jos näihin miehiin ei joudu törmäämään koskaan, niin silloin seksikumppaneiden määrällä ei ole juurikaan merkitystä. Sillä tosin on jos hän on suhtautunut miehiin pelkkinä panoina tai käyttänyt heitä hyväkseen.
Kyllä jos kyse on noin merkityksettömästä asiasta.