Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaipaan pika-apuja. Taidan olla kännissä, mies tulee kotiin puolen tunnin päästä kotiin töistä enkä saa vaikuttaa kännisellä. Pikaselviämisvinkkejä kiitos!

Vierailija
31.08.2016 |

Avasin tuliaisiksi tuodun punaviini pullon maistaakseen lasillisen ja saadakseni vapaa-päivääni/siivouspäivään vauhtia ja energiaa. Pistin myös hyvää musiikkia taustalle ja koska viini oli hyvää ja fiilis yllättävän hyvä siivouksesta huolimatta niin koko pullo sujahti aika vauhdikkaasti alas ja olen kännissä ja mies tulee pian töistä kotiin. Onko jotain keinoa miten voin tehdä itsestäni "selvän"?

Meillä ei ole lapsia eikä mun tartte ajaa autoa tai tehdä muutakaan vastaavaa tänään.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyppää kaivoon!

Vierailija
2/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet terassille naurattamaan jännämiehiä, ja väität vanhan opiskelukaverisi tulleen kaupunkiin ja pakottaneen sinut mukaansa "lounaalle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paha jos huomaakin?

Vierailija
4/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuu, alkoholistin kootut selitykset

Vierailija
5/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäisi selvitä?

Vierailija
6/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinun pitää peitellä sitä mieheltäsi?

Vierailija
7/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hampaat, käy suihkussa ja esitä sairasta. 

Vierailija
8/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi ollut tuota  ongelmaa aiemmin, sulla ei olisi mitään halua edes yrittää selitellä mitään.

Eikä edes velvoitetta, ellei tosiaan ole niitä lapsia..

Mutta se neuvo: Syö jotain ja juo paljon vettä.

Vierailija
9/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde karkuun karkuun karkuun.

Vierailija
10/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikai tuossa mitään pahaa ole. Paitsi jos ole kuivilla oleva alkoholisti, raskaana tms.

Kai sitä nyt vapaapäivänään voi vähän viiniä ottaa. Mullakin vapaa huomenna ja aion ottaa tänään pari siideriä ehkä muutaman vielä lisää. Eikä kiinnosta hittoakaan mitä mies sanoo :)

Jos nyt oikeasti pitää esittää selvää niin keitä kahvit, pese hampaat, silmätippoja silmiin jos on, et höpöttele turhia. Käyt vaikka sohvalle lukemaan kirjaa.

Vierailija
11/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä sienikoppa käteen ja metsään. Tulet sieltä sitten tunnin päästä selvempänä ja syytät ajantajun katoamista, koska löysit niin paljon herkkutatteja. Ts. ulos kämpästä ja sitten palaat takaisin tunnin parin päästä kuin ei mitään.

Vierailija
12/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tohon auta kuin ajan kuluminen. Kuinka monessa tunnissa sulta palaa 6 annosta alkoa? Milloin aloitit juomaan?

Vierailija
13/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene "päiväunille". Kun mies tulee herättelemään, sano että on tosi kurja olo, tunnet että olet tulossa kipeäksi ja haluat jäädä nukkumaan.

Sitä ennen syö, juo vettä ja pese hampaat.

Mutta aika hälyttävää jos pitää omalta kumppaniltaan piilotella juomista!

Vierailija
14/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäisin miestä tuomaan lisää alkoholia ja otettais yhessä vielä parit lisää. Mitä sitä turhaa selviämään, jos ei mitään velvollisuuksia.

Vierailija
15/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä pitäisi miehellesi jotain esittää? Itse sanon että olin rasittunut ja stressaantunut ja se on ihan ok, mutta ei mies multa paria viinilasia kiellä. Sanot miten asia on jos ihmettelee.

Itse olen hiprakassa himokkaampi, joten sopii miehelle. Jos ei lapsia eikä velvoitteita, niin miksi teeskennellä? En ymmärrä ellei mies ole väkivaltainen tiukkapipo.

Vierailija
16/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et saisi olla humalassa kun mies tulee kotiin? Itse varmaan lähtisin reippaalle kävelylle, eiköhän tunnissa selviä jonkin verran. Vesipullo mukaan ja lenkin jälkeen suoraan suihkuun.

Vierailija
17/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pullon on huomaamattaan kiskassut niin viittaa kyllä alkoholiongelmaan... Itse olisin ainakin kirjoituskyvytön ja taju pois tuossa vaiheessa, enkä edes ole mikään super-raitis.

Vierailija
18/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että vedin päiväkännit. Miksei mies saisi tietää? Onko sulla jotain alkoholiongelmaa tai kontrolloiva mies?

Vierailija
19/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihittele kun miehesi tulee ja sano että viini tekee olosi aika himokkaaksi että mitä jos vähän...voisiko se muka olla sulle silloin vihainen? Vaikka en ymmärrä miksi olisi muutenkaan, mun mies vaan nauraisi ja sanoisi että haenko vähän lisää sulle :)

Vierailija
20/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö jotain rasvaista esim. pitsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi