Mitä mieltä ripsien- ja hiustenpidennyksistä nykyään?
Ovatko in vai out?
Itseä vähän harmittaa kun moni nuori kamppailee ulkonäköpaineisen kanssa tietämättä miltä luonnollinen nainen edes näyttää.. Toki saa meikata ja värjätä hiuksia, mutta oma mielipide on, että nää hiustenpidennykset ja tekoripset menew monella ihan överiksi. Ripsenpidennykset on omasta mielestä jo aika out, olivat siistit tullessaan markkinoille, mutta nykyään monella on niiden kanssa periaate "more is more" ja sitten onkin 15mm volyymiripsikarvamadot silmissä ihan tavallisilla naisilla. Huh. Onneksi elin nuoruuteni 1990-2000 lukujen taitteessa.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ripsienpidennykset on liikaa, moni ei näytä kauniimmalta vaan ulkonäkö jotenkin peittyy niillä. Käytän hiustenpidennyksiä, koska puolipitkät/pitkät hiukset sopii mulle parhaiten ja omat hiukset ei vaan kasva kunnolla vaikka kuinka yritän (paljon sairastelua valitettavasti). Silti jotenkin häpeän käyttää pidennyksiä ja ärsyttää, kun ne on vaivalloiset. Mieluummin olisin luomu, jos vaan pystyisin näyttämään viehättävältä ilman virityksiä.
Minustakin hiustenpidennykset ovat nolot ja turhat, mutta mulla onki paksu ja todella hyväkuntoinen tukka. Sen sijaan mulla on ripsienpidennykset, jotka näyttävät siltä kuin mulla olisi ripsiväriä. Omat ripset ovat olemattomat. Ei ole ollut missään vaiheessa painetta vaihtaa hillittyjä pidennyksiä överi ripsiin.
Itselleni mielestäni sopi ripsienpidennykset, koska luomeni ovat jotenkin raskaat ja painuvat. (Olen alle 3-kymppinen) niin ripsienpidennysten kanssa silmät näyttivät isommilta ja koko katse jotenkin pirteämpi. Mutta en näistä överipidennyksistä pidä, näyttä arjessa tyhmältä, jollei ole paljon muuta meikkiä paitsi raskaat pidennykset.
Eiköhän nuo ole jo molemmat out. Niitä näkee enää vain pikkupimuilla, pubiruusuilla ja jollain tosiTV:n "tähtösillä". Omassa tuttavapiirissäni moni kokeili muutama vuosi sitten ja on palannut luonnolliseen lookkiin.
Tosi typerää sanoa, että hiustenpidennykset ja ripset peittää oikeaa luonnollista naista, jos kerta meikkaaminen ja hiusten värjäys ei sinun mielestä peitä. :D Itse käyttäisin lisäkkeitä jos olisi lyhyt ja ohut tukka, ripsienpidennykset taas ei näyttänyt hyvältä mulla niin kokeiluksi jäi.
Miten hyvin tehty pidennys on epäluonnollinen? Samaan tapaan pitkä oma tukka on epäluonnollinen.
Ripsistä en piittaa. Niistä kun usein näkee kilometrin päähän ettei ole omat.
Vierailija kirjoitti:
Tosi typerää sanoa, että hiustenpidennykset ja ripset peittää oikeaa luonnollista naista, jos kerta meikkaaminen ja hiusten värjäys ei sinun mielestä peitä. :D Itse käyttäisin lisäkkeitä jos olisi lyhyt ja ohut tukka, ripsienpidennykset taas ei näyttänyt hyvältä mulla niin kokeiluksi jäi.
Kukas niin on sanonut?
Överit ripsienpidennykset mielestäni usein peittää silmien muotoa, eikä välttämättä korosta sitä. Näkyy ne ripset, ei silmät. Sama huonon ja liiallisen meikin/värjäyksen kanssa. Kiva meikki, värjäys ja miksei hyvät ripsienpidennyksetkin korostaa sitä kauneutta, joka jo oli olemassa. mutta ripsienpidennykset USEIN on liian runsaan näköiset.
Onhan ihmisillä toki oikeus hankkiutua myös alkuperäisestä ulkonäöstään paljonkin erilaiseksi, pikemmin kuin korostaa luontaista kauneuden "laatuaan". Aloituksessa kysyttiin mitä mieltä, ja kerroin oman mielipiteeni. - Eka vastaaja
Ehdottomasti nämä pidennyssysteemit ovat siirtymässä taka-alalle, itseasiassa ennustin jo 2010 että trendi ei kestä kauaa maailmalla mutta Suomessa buumi oli vasta tulossa. Liimoja ei ole tutkittu lainkaan kunnolla ja monet tekijät allergisoituvat niin voimakkaasti, että joutuvat lopettamaan kaikenlaiset kemikaalit.
Toistaiseksi vielä Suomessa ripsiä otetaan paljon mutta täällä nyt tullaan muutenkin jäljessä. Suomessa ollaan siksi hulluna näihin kestoripsiin kun meillä on niin huonot omat ripset ja sen takia myös tekotukkahärpäkkeet toimii.
Itse kokeilin parin vuoden tauon jälkeen klipsipidennyksiä ja tuli ihan kummallinen olo, MITEN mä olen oikeasti voinut laittaa satoja grammoja irtokarvoja päähäni vielä pari vuotta sitten. :D Tuli huijariolo vaikka käytin aiemmin pidennyksiä ihan mielelläni.
Kaikki eivät halua päästää irti trendeistä ja jatkavat pidennysten ja ripsien käyttöä, mutta niillä on sitten kaljuja länttejä päänahassa lopun ikäänsä ja ripsien tilalla haituvat.
Ehdottomasti pidennykset pitäisi lopettaa 30 ikävuoteen mennessä, koska niitä kaljuja länttejä ei saa piiloon.
Mä näkisin kuitenkin, että ne on jo muodista pois menossa mutta käyttihän moni bootcut lahkeitakin kunnes tulivat taas muotiin. :D
Vierailija kirjoitti:
Miten hyvin tehty pidennys on epäluonnollinen? Samaan tapaan pitkä oma tukka on epäluonnollinen.
Ripsistä en piittaa. Niistä kun usein näkee kilometrin päähän ettei ole omat.
Vähän jännä asenne toi "näkee ettei ole omat". Niin? Ei violetti luomivärikään näytä luonnolliselta, ehkäpä se ei olekaan kaikkien pointti?
Mun ripsipidennyksistä on usein muuten kysytty, onko ne pidennykset vai omat ripset. Toki en käytäkään 20 mm ripsiä.
Mun mielestä ripsienpidennykset on liikaa, moni ei näytä kauniimmalta vaan ulkonäkö jotenkin peittyy niillä. Käytän hiustenpidennyksiä, koska puolipitkät/pitkät hiukset sopii mulle parhaiten ja omat hiukset ei vaan kasva kunnolla vaikka kuinka yritän (paljon sairastelua valitettavasti). Silti jotenkin häpeän käyttää pidennyksiä ja ärsyttää, kun ne on vaivalloiset. Mieluummin olisin luomu, jos vaan pystyisin näyttämään viehättävältä ilman virityksiä.