Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kaipaan pika-apuja. Taidan olla kännissä, mies tulee kotiin puolen tunnin päästä kotiin töistä enkä saa vaikuttaa kännisellä. Pikaselviämisvinkkejä kiitos!

Vierailija
31.08.2016 |

Avasin tuliaisiksi tuodun punaviini pullon maistaakseen lasillisen ja saadakseni vapaa-päivääni/siivouspäivään vauhtia ja energiaa. Pistin myös hyvää musiikkia taustalle ja koska viini oli hyvää ja fiilis yllättävän hyvä siivouksesta huolimatta niin koko pullo sujahti aika vauhdikkaasti alas ja olen kännissä ja mies tulee pian töistä kotiin. Onko jotain keinoa miten voin tehdä itsestäni "selvän"?

Meillä ei ole lapsia eikä mun tartte ajaa autoa tai tehdä muutakaan vastaavaa tänään.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi voin juoda viiniä ihan vapaasti omassa kodissani jos haluan ilman mitään selittelyjä tai nuhdesaarnoja tai raivareita.

Mutta koska sinulla ei ole nähtävästi aikuisen ihmisen omaa tahtoa ja valinnanvapautta niin syö, juo kahvia ja mene viileään suihkuun. Sitten menet vielä kävelylle niin saat raitista ilmaa mutta älä eksy terassille kun sekin on varmasti kielletty sinulta.

Vierailija
22/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vapaapäivänä ja siisouspäivänä ei saa juoda viiniä jos haluaa? Oletko jotenkin miehen holhouksessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisouspäivä on siis SIIVOUSPÄIVÄ...ja en ole edes kännissä :) (23)

Vierailija
24/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos alkoholia on lisää niin juo. Tärkeintä on kun miehesi tulee kotiin sanot ensimmäiset sanat normaalilla äänensävyllä sitten vaihdat ääntäsi vihaiseen/ilkeilevään sävyyn. Aloitat kertomalla miten pettynyt olet mieheesi ja miten mies ei ikinä tue sinua tai arvosta! Samalla voit rikkoa jotakin tavaroita sekä huutaa, samalla sitten pikkasen kyyneltä. Muista kokoajan jatkaa miehen haukkumista sekä millainen pettäjä mies on ( ei sillä ole mitään väliä vaikka mikään ei olisi totta ) samalla nuuhkit miestä ja hänen vaatteita ja huudat " Arvasinhan minä! Vieraan pilluntuoksu!! " samalla käsket miestä antamaan kännykän sinulle, että voit tarkistaa sen.

Tätä showta jatka pari tuntia ja sitten sano " Minä lähden hotelliin nyt! Ja herra miettii tekosiaan SEKÄ maksaa hotellin. Olisi ihan kiva ollut viettää ilta rauhassa mutta eihän se HERRALLE sopinut "

Humalatila ei ole enään mikään ongelma.

Vierailija
25/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

C-vitamiini nopeuttaa alkoholin poistumista. En keksi muuta. Syö purkkaa ja mee nukkuu "migreeniä"?

Vierailija
26/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pullon on huomaamattaan kiskassut niin viittaa kyllä alkoholiongelmaan... Itse olisin ainakin kirjoituskyvytön ja taju pois tuossa vaiheessa, enkä edes ole mikään super-raitis.

Ja peittely viittaa myös alkoholiongelmaan..

Tai johonkin muuhun ongelmaan, että ap on asemassa, että pitää jotain esittää miehelle..

Tsemppiä ap ja toivottavasti sulla ei oo ongelmaa!

Vierailija
27/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vähän armonaikaa kun pyysin että mies kävisi kaupassa kun tulee että voin tehdä ruokaa. Vaikka kämppä on siisti nyt ja en ulkoisesti näytä känniseltä, mieheni on vanhanaikainen alkoholin suhteen, eli sitä kuuluu luoda vain seurassa ja mieluiten hyvän ruuan kanssa yksi lasillinen. En usko että mies pahastuisi kauheasti vaikka paljastuisikin että olen juonut, mutta parempi pelata varman päälle.

Ap

Vierailija
28/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pullon on huomaamattaan kiskassut niin viittaa kyllä alkoholiongelmaan... Itse olisin ainakin kirjoituskyvytön ja taju pois tuossa vaiheessa, enkä edes ole mikään super-raitis.

Sä oot tainnut jo juoda maksasi pilalle, jos yhdestä viinipullosta lähtee taju. Eli maksa ei polta enää kunnolla alkoholia. Eikö sua pelota? Sinuna rupeaisin kyllä nyt heti ihan super-raittiiksi.

Vierailija
29/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut? Mielestänne on siis normaalia kiskaista vauhdilla pullo viiniä kurkusta alas ja sen jälkeen virheettömällä suomen kielellä pohtia tilannetta täällä? :D

Vierailija
30/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä oot tainnut jo juoda maksasi pilalle, jos yhdestä viinipullosta lähtee taju. Eli maksa ei polta enää kunnolla alkoholia. Eikö sua pelota? Sinuna rupeaisin kyllä nyt heti ihan super-raittiiksi.

Toivon ettet ole tosissasi! :D "Yhdestä viinipullosta", tajuatko, kuinka monta alkoholiannosta on "yhdessä viinipullossa"? Tiedätkö, mikä on riskiraja kerralla nautittavaksi? Myönnän, etten ole koskaan kokeillut juoda kokonaista pullollista, mutta voin hyvin kuvitella sen tunteen.

Vierailija
31/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain vähän armonaikaa kun pyysin että mies kävisi kaupassa kun tulee että voin tehdä ruokaa. Vaikka kämppä on siisti nyt ja en ulkoisesti näytä känniseltä, mieheni on vanhanaikainen alkoholin suhteen, eli sitä kuuluu luoda vain seurassa ja mieluiten hyvän ruuan kanssa yksi lasillinen. En usko että mies pahastuisi kauheasti vaikka paljastuisikin että olen juonut, mutta parempi pelata varman päälle.

Ap

Miehesi kuulostaa kauhean ahdistavalta. Oliko toinen hänen vanhemmista alkoholisti tms? Itse olen nettitreffeillä tehnyt selväksi, että tykkään nauttia viiniä. En kännätä, mutta viini rentouttaa ja tykkään siitä. Kukaan mies ei mua siinä kontrolloi, sen enempää kuin syömisessäkään. Joten raivoraittiit jää heti rannalle. (Exäni oli muuten italialainen, ja siellä viini ei ole mikään suuri saatana.)

Vierailija
32/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon ettet ole tosissasi! :D "Yhdestä viinipullosta", tajuatko, kuinka monta alkoholiannosta on "yhdessä viinipullossa"? Tiedätkö, mikä on riskiraja kerralla nautittavaksi? Myönnän, etten ole koskaan kokeillut juoda kokonaista pullollista, mutta voin hyvin kuvitella sen tunteen.

Se on ihana ❤🍷joten toivottavasti 😊

Vierailija
33/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitäkö se voi johtua?? Join tosi usein humalaan opiskeluaikoina, vähintään kerran, joskus kaksi tai kolme kertaa viikossa. Voin vannoa että pari vuotta opiskeluajoista meni niin että olin humalassa vähintään 50 kertaa vuodessa, järkyttävä myöntää se. Juominen alkoi vähentyä 5 vuotta sitten opintojen siirryttyä pois bilevaiheesta, ehkä 1-2 krt kuussa humalat parin vuoden ajan, mutta kolme viime vuotta on mennyt etten juo enää ollenkaan, kun ensin kun lopetin kokonaan raskauden vuoksi, en voinutkaan enää juoda sen jälkeen. Tuntuu että alkoholinsietokyky mennyt, jo kolmesta tulee hutikkainen huono olo, tulee pahamieli ja jos juon 5-6, epämiellyttävä olo ja krapula aamulla.. En nykyään sitten juo humalia enää. Luulen että jos joisin viinipullon, oksentaisin. opiskeluaikana meni helposti pullo illassa ja muutama tuoppi päälle. Oon luullut vaan että toleranssini palautui ns normaaliksi raskauden aikana mutta voiko olla että opiskeluaikojen juonti on tuhonnut maksan? Verikokeissa ei ole ollut häikkää, eikös työn perusterveystarkastuksessa oteta myös maksa-arvot? Kamalaa..

Vierailija
34/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä alapeukut? Mielestänne on siis normaalia kiskaista vauhdilla pullo viiniä kurkusta alas ja sen jälkeen virheettömällä suomen kielellä pohtia tilannetta täällä? :D

Viinipullossa on noin 7 annosta. Normaali ihminen ei mene millään tavalla sekaisin siitä määrästä ja tuskin AP on vetäissyt sitä suoriltaan kurkusta alas.

Vierailija
35/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese hampaat, purkkaa suuhun ja pitkälle lenkille. Sitä ennen syö jotain. Sit sieltä suoraan suihkuun.

Vierailija
36/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viinipullossa on noin 7 annosta. Normaali ihminen ei mene millään tavalla sekaisin siitä määrästä ja tuskin AP on vetäissyt sitä suoriltaan kurkusta alas.

Juuri näin. Naisilla riskikäytön raja yhdellä kerralla on 5 annosta. Miedossa viinissä annoksia on 6-7. Jos joskus harvoin holauttaa viinipullon samalla, kun siivoaa (ja tanssahtelee mopin varressa), ei ole mitään syytä huoleen. Vähän nyt taas sitä arkijärkeä käteen mammat.

Vierailija
37/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene "päiväunille". Kun mies tulee herättelemään, sano että on tosi kurja olo, tunnet että olet tulossa kipeäksi ja haluat jäädä nukkumaan.

Sitä ennen syö, juo vettä ja pese hampaat.

Mutta aika hälyttävää jos pitää omalta kumppaniltaan piilotella juomista!

Juuri tämä,ei siinä mitään että vetää vapaapäivä ex tempore kalsarikännit,mutta jos asiaa pitää pimittää,mahtaako taustalla olla jokin juominen ongelman kanssa?

Joskus parikymppisinä minulla ja parhaalla ystävälläni kului oikeasti aivan liikaa viinaa.Kerran juotiin viiniä keskellä päivää,ystävän poikakaveri tuli kesken päivän kotiin katsomaan,ettei ystävä vain ryypiskele.Piilotimme pullon sohvan taakse,ja esitimme viatonta.Valitin sosiaaliterapeutille,että mies on vainoharhainen,kun tuolla tavalla kyttää.Terapeutti selitti,ettei kyse ole vainoharhasta,jos asia todella on niin kuin epäilijä luulee.Ystävä on vielä nyt kolmikymppisenäkin kaappijuopppo.Avauksen perusteella kuulostaa siltä,että niin on myös AP.

Minäkin kannatan "päiväunille" menoa,eli pään selväksi nukkumista,jota täällä aikaisemmin ehdotettiin.

Vierailija
38/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tuttu väitti että humala haihtui kun otti pari ruokalusikallista etikkaa, toden peräisyydestä en tiedä.

Vierailija
39/39 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täällä kyllä saa aina alkoholistin leiman jos sattuu kännit vetämään :D Mammat kun ne itse on niin täydellisiä, jep!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän