Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimpia selityksiä miksi miehen pitäisi kustantaa treffit/ulkona käymiset.

Vierailija
31.08.2016 |

Mitkä näistä selityksistä on mielestänne naurettavimpia?

Minua jaksaa hymyilyttää perustelu, että koska nainen laittautuu kivaan mekkoon, korkkareihin ja meikkiin niin kyllä miehen pitää panostaa kanssa treffeihin tai pariskunnan uloslähtemiseen :D
"ulkonäköön menee rahaa joten" --> anna mulle ruokaa :D :D

Kommentit (123)

Vierailija
21/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisessa deittailukulttuurissa ole sitä oletusta, että mies maksaa. Tämän aloittajakin tietäisi, jos olisi joskus deittaillut.

Vierailija
22/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

-nainen , jonka kanssa mies on menossa treffeille, synnyttää automaattisesti lapsia miehelle, imettää ja yöheräilee ja naisen ura kärsii

-isikin on maksanut palstamammalle ruoat ravintolassa

Nämä siis toisesta ketjusta.

Täällä on parilla putkiaivolla hieman luetun ymmärtämisen ongelmia. Tämä meikkaus-vertaus liittyi siihen, että te av-miehet haluatte TASA-ARVOA deittailuun ja parisuhteisiin. Eli kumpikin maksaa oman osuutensa ruuista ym. Kai myös vaaditte naisilta meikittömyyttä, sillä naisten kaunistautumiskulttuuri on lähtöisin siitä, että saadaan ulkonäöllä houkuteltua enemmän "kosijoita". Tämäkin on vanha perinne, kuten se, että mies maksaa treffeillä. Kun haluatte kuopata kaikki sukupuoleen liittyvät käytösmallit, niin teidän pitäisi täällä mesota yhtälailla sen puolesta, että naisten ei tulisi enää meikata. :) Meikkaaminen, tarjoaminen, oven avaaminen, epämukavien korkkarien.käyttäminen jne jne. Kaikki ovat asioita, jotka vaan ovat sattuneet jäämään käytännöksi ja ovat sitä vielä tänä päivänä. Jos haluatte murtaa sukupuoliroolien rajat, niin pitäkää huolta myös muista asioista kuin siitä mikä koskettaa vain teitä itseänne. Valitettavasti teitä ei kuitenkaan kiinnosta naisten oikeudet tai velvollisuudet, vaan pelkästään oma napa ja lompakkonne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

-nainen , jonka kanssa mies on menossa treffeille, synnyttää automaattisesti lapsia miehelle, imettää ja yöheräilee ja naisen ura kärsii

Täällä on parilla putkiaivolla hieman luetun ymmärtämisen ongelmia. Tämä meikkaus-vertaus liittyi siihen, että te av-miehet haluatte TASA-ARVOA deittailuun ja parisuhteisiin. Eli kumpikin maksaa oman osuutensa ruuista ym. Kai myös vaaditte naisilta meikittömyyttä, sillä naisten kaunistautumiskulttuuri on lähtöisin siitä, että saadaan ulkonäöllä houkuteltua enemmän "kosijoita". Tämäkin on vanha perinne, kuten se, että mies maksaa treffeillä. Kun haluatte kuopata kaikki sukupuoleen liittyvät käytösmallit, niin teidän pitäisi täällä mesota yhtälailla sen puolesta, että naisten ei tulisi enää meikata. :) Meikkaaminen, tarjoaminen, oven avaaminen, epämukavien korkkarien.käyttäminen jne jne. Kaikki ovat asioita, jotka vaan ovat sattuneet jäämään käytännöksi ja ovat sitä vielä tänä päivänä. Jos haluatte murtaa sukupuoliroolien rajat, niin pitäkää huolta myös muista asioista kuin siitä mikä koskettaa vain teitä itseänne. Valitettavasti teitä ei kuitenkaan kiinnosta naisten oikeudet tai velvollisuudet, vaan pelkästään oma napa ja lompakkonne.

Ihan yhtälailla mies ajaa parran, laittaa tukan ojennukseen, lankkaa kenkänsä ja prässää housunsa.

Saattaa jopa pestä ja imuroida autonsa , sekä ostaa uuden kauluspaidan.

Ja naisethan kertovat aina laittautuvansa vain itseään, ei miehiä varten.

Nytkö asia ei olekaan niin?

Vierailija
24/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

Ihan yhtälailla mies ajaa parran, laittaa tukan ojennukseen, lankkaa kenkänsä ja prässää housunsa.

Myös minä naisena laitan hiukset ja poistan ei-toivotut karvat. Mutta useimmat miehet ei käytä meikkeihin 500€-1000€ vuodessa. Oletko siis sitä mieltä että nykymaailmassa ja parisuhteissa ei ole MITÄÄN asiaa, jota miehet odottavat juuri naisilta? Ainut sukupuoliin liittyvä epäkohta on se, että mies on herrasmies vain jos hän tarjoaa naiselle treffit? Ei mitään muuta? Naisille deittailu ja parisuhde on pelkkää loikoilua ja heiltä ei odoteta mitään vain sen takia kun olevat naisia? Taidat olla pahimman luokan sovinisti. Onneksi kaltaisiasi miehiä on todella vähän. Onko sinulla yhtään miespuolista ystävää? Jos on, niin kysy heiltä ovatko tarjonneet naisille treffeillä. Kerro tänne sitten tulokset.

Vierailija
25/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo rahaa :(

Vierailija
26/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

Myös minä naisena laitan hiukset ja poistan ei-toivotut karvat. Mutta useimmat miehet ei käytä meikkeihin 500€-1000€ vuodessa. Oletko siis sitä mieltä että nykymaailmassa ja parisuhteissa ei ole MITÄÄN asiaa, jota miehet odottavat juuri naisilta? Ainut sukupuoliin liittyvä epäkohta on se, että mies on herrasmies vain jos hän tarjoaa naiselle treffit? Ei mitään muuta? Naisille deittailu ja parisuhde on pelkkää loikoilua ja heiltä ei odoteta mitään vain sen takia kun olevat naisia? Taidat olla pahimman luokan sovinisti. Onneksi kaltaisiasi miehiä on todella vähän. Onko sinulla yhtään miespuolista ystävää? Jos on, niin kysy heiltä ovatko tarjonneet naisille treffeillä. Kerro tänne sitten tulokset.

Heität kehiin summan, jonka käytät vuodessa meikkeihin, joka on täysin oma valintasi?

Ilman meikkaamista kukaan mies ei kiinnostu sinusta?

Olet esittelemässä jo ensitreffeillä kaikille miehille karvoituksesi?

Ilmoita seuraavalle deitillesi hintasi kaunistautumisesi osalta, niin hän tietää millaisen naisen kanssa on tekemisissä.

Vierailija
27/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin naisena maksan omat sapuskani, ei tartte miettiä, mitä syö, maksaakohan ruoka nyt liian paljon ja vinkkua otan kanssa oman mieleni mukaan (en oo alkkis), mutta joku 12 cl on ihan hanurista ruoan kanssa. Herra voi sitten syödä vaikka itusalaatin kivennäisveden kanssa.

Vierailija
28/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin naisena maksan omat sapuskani, ei tartte miettiä, mitä syö, maksaakohan ruoka nyt liian paljon ja vinkkua otan kanssa oman mieleni mukaan (en oo alkkis), mutta joku 12 cl on ihan hanurista ruoan kanssa. Herra voi sitten syödä vaikka itusalaatin kivennäisveden kanssa.

Lähdet treffeille ryyppäämään, ja kantasi miehiin on harvinaisen selvä. Miksi edes käyt miesten kanssa treffeillä?

Vierailija
29/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en myöskään ymmärrä tuota että miehen pitäisi maksaa treffeillä. Taitaa olla sellainen "saavutetuista eduista ei luovuta" -juttu. 

Tulen aina erittäin kiusaantuneeksi jos minun puolestani maksetaan jotain, paitsi jos kyseessä on merkkipäivä tms. muu juhlistettava asia. Muutoin koen jääväni velkaa ja melkeinpä stressaan kun haluan saada tilit tasan mahdollisimman nopeasti. 

Ehkä ajattelutavassani on sitten eroa muihin naisiin verrattuna. Minkä takia tapailuvaiheessa pitää jo sotkea raha-asiat kuvioon mukaan, saati perustella sitä jollain tulevaisuuden kotitöillä tai naisen meikkitarvikekuluilla? Ne ei liity toisiinsa MITENKÄÄN.

Vierailija
30/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

Sun kannattaa muuttaa Venäjälle, siellä toimitaan juuri haluamallasi tavalla.

Nainen on vain näyttelyesine.

Vierailija
31/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

Vastauksesi perusteella käytät siis epämukavia korkkareita ja meikkaat vaikka et oikeasti haluaisi? Ja asia on kuitattu sillä että mies maksaa ravintolaillallisen? Ei voi muuta sanoa kuin että VOI VOI. 

Vierailija
32/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en myöskään ymmärrä tuota että miehen pitäisi maksaa treffeillä. Taitaa olla sellainen "saavutetuista eduista ei luovuta" -juttu. 

Tulen aina erittäin kiusaantuneeksi jos minun puolestani maksetaan jotain, paitsi jos kyseessä on merkkipäivä tms. muu juhlistettava asia. Muutoin koen jääväni velkaa ja melkeinpä stressaan kun haluan saada tilit tasan mahdollisimman nopeasti. 

Ehkä ajattelutavassani on sitten eroa muihin naisiin verrattuna. Minkä takia tapailuvaiheessa pitää jo sotkea raha-asiat kuvioon mukaan, saati perustella sitä jollain tulevaisuuden kotitöillä tai naisen meikkitarvikekuluilla? Ne ei liity toisiinsa MITENKÄÄN.

Mielestäni kotityöt liittyy kovastikin miehen rahankäyttöön. Olen toista kertaa naimisissa. Mieheni on tj isossa eurooppalaisessa yhtiössä. Hän ei ole juurikaan kotona, joten kotityöt & lapsenhoito kaatuvat minulle.

Olen pienipalkkainen, mieheni isopalkkainen. Täytyy sanoa, että olisi minun näkökulmastani huono diili, jos mies ei maksaisi yksinään perheemme kuluja. Teenhän minäkin yksin kotihommat. Tämä on minulle ok.

Olen korkeasti koulutettu ja minullakin voisi olla kovapalkkainen työ. Koska voimani ovat rajalliset, en välitä juosta niin kovasti töideni takia, teen huonopalkkaisempaa työtä, jolloin voin olla enemmän lasteni kanssa. Samalla teen itse kotityöt, jolloin ei tarvitse olla miehen kanssa riitelemässä, kuka ne työt hoitaa.

Surkeinta olisi, jos tekisin yksin kaikki kotihommat, mutta siltikin pitäisi maksaa puolet kuluista.

Vierailija
33/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti nuoret on niin tasa-arvoisia, että eivät oleta miehen maksavan treffeillä.

Vanhemilla ihmisillä noin +50 on vieläkin se käsitys, että mies maksaa jos treffeille kutsuu.

Tää on kuitenkin ennen ollut aika paljon tapana Suomessa.

Tarviiko ekoilla treffeillä tarjotakkaan mitään kallista. Eiks riitä kahvi tai pari driksuu. Leffa?

Vierailija
34/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah! Toisessa ketjussa kerrotaan ulkomaalaista poikaystävistä ja miehistä. Joku sitten tietysti siihen itkemään että ei suomalainen kelpaa. No, ei kelpaa ei, ja tämän ketjun aihe on yksi niistä lukuisista syistä.

Vierailija
35/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aihe on trollin mielestä jotenkin tosi hyvä. Hän luulee että toistamalla ja toistamalla suomen naiset muuttavat mielipidettään asiasta mutta näin ei tule käymään. Livenä ei edes ole olemassa noin pihejä miehiä. Tai jos on, eivät he pyydä ketään ulos.

Vierailija
36/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni kotityöt liittyy kovastikin miehen rahankäyttöön. Olen toista kertaa naimisissa. Mieheni on tj isossa eurooppalaisessa yhtiössä. Hän ei ole juurikaan kotona, joten kotityöt & lapsenhoito kaatuvat minulle.

Olen pienipalkkainen, mieheni isopalkkainen. Täytyy sanoa, että olisi minun näkökulmastani huono diili, jos mies ei maksaisi yksinään perheemme kuluja. Teenhän minäkin yksin kotihommat. Tämä on minulle ok.

Olen korkeasti koulutettu ja minullakin voisi olla kovapalkkainen työ. Koska voimani ovat rajalliset, en välitä juosta niin kovasti töideni takia, teen huonopalkkaisempaa työtä, jolloin voin olla enemmän lasteni kanssa. Samalla teen itse kotityöt, jolloin ei tarvitse olla miehen kanssa riitelemässä, kuka ne työt hoitaa.

Surkeinta olisi, jos tekisin yksin kaikki kotihommat, mutta siltikin pitäisi maksaa puolet kuluista.

Minä puhuinkin tapailuvaiheesta, kun yhteistä huushollia saati lapsia ei ole. Sun setit on ihan perustellut ja ok.

Vierailija
37/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aihe on trollin mielestä jotenkin tosi hyvä. Hän luulee että toistamalla ja toistamalla suomen naiset muuttavat mielipidettään asiasta mutta näin ei tule käymään. Livenä ei edes ole olemassa noin pihejä miehiä. Tai jos on, eivät he pyydä ketään ulos.

Tästä jankataan siksi, koska hyviä perusteluita naisen pummaamiselle ei ole monisivuisista ketjuista huolimatta kuulunut. 

Yleensä parisuhdetta etsiessä se oikea ei osu heti ensimmäisellä kerralla. Eli jos aktiivisesti etsii kumppania ja käy usein treffeillä niin aika kalliiksi se käy jos joka kerta maksaa myös naisen puolesta. Samalla taas sinkkunaiset voi viettää varsin kivaa elämää käymällä joka viikonloppu ilmaiseksi ravintoloissa.

Vierailija
38/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan mielelläni ja toivon saavani seksiä palkinnoksi.

Mieshän joutuu aina maksamaan pillusta loppujenlopuksi, ikinä en ole tavannut naista joka haluaisi tarjota/rahoittaa mun elämää sillä odotuksella että saisinkullia.

T.Mies

Vierailija
39/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on elämäntapatyötön, joka solvaa täällä naisia ahneudesta kun naiset haluavat että aloittaja lopettaa meidän verorahojemme kuppaamisen ja menee töihin.

Vaikka olisikin, niin miten se vaikuttaa aloituksen varsinaiseen sisältöön?

Kummallisen passiivis-aggressiivinen lähestymistapa. Palstan miesvihaajat tosin spottaa jo ennen kuin edes avaa ketjua, tietyt aiheet vetävät teitä puoleensa.  

Vierailija
40/123 |
31.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti nuoret on niin tasa-arvoisia, että eivät oleta miehen maksavan treffeillä.

Vanhemilla ihmisillä noin +50 on vieläkin se käsitys, että mies maksaa jos treffeille kutsuu.

Tää on kuitenkin ennen ollut aika paljon tapana Suomessa.

Tarviiko ekoilla treffeillä tarjotakkaan mitään kallista. Eiks riitä kahvi tai pari driksuu. Leffa?

Mutta jotain pitää kuitenkin tarjota? Drinksuu ja leffaa?

Jepjep.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme