Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittavimpia selityksiä miksi miehen pitäisi kustantaa treffit/ulkona käymiset.

Vierailija
31.08.2016 |

Mitkä näistä selityksistä on mielestänne naurettavimpia?

Minua jaksaa hymyilyttää perustelu, että koska nainen laittautuu kivaan mekkoon, korkkareihin ja meikkiin niin kyllä miehen pitää panostaa kanssa treffeihin tai pariskunnan uloslähtemiseen :D
"ulkonäköön menee rahaa joten" --> anna mulle ruokaa :D :D

Kommentit (123)

Vierailija
81/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tarjoan mielelläni MUKAVILLE naisille! M28

Vierailija
82/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siihen sen kummempaa selitystä tarvitse. MINÄ arvostan enemmän sellaista miestä joka ÄLYÄÄ tarjota naiselle ensi treffeillä. Ja taas katson halveksien miestä jolla ei ole pelisilmää sen verran että älyäisi tämän. Nykyään enää niin vähän asioita joissa mies voi osoittaa MIEHUUTENSA, se on sitten luonnon valinnan paikka millä käytöksellä varustettu mies pärjää naisrintamalla, ja millä käytöksellä varustettu taas nipottaa täällä vauvapalstalla :)

Yli 80% Iltasanomien lukijoista on eri mieltä kanssasi. Nyt alkaa jo teillä loisilla olemaan kiire löytää niitä kupattavia, jos sellaisen haluatte löytää. Millä sinä osoitat NAISEUTESI? Haukkumalla miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä siihen sen kummempaa selitystä tarvitse. MINÄ arvostan enemmän sellaista miestä joka ÄLYÄÄ tarjota naiselle ensi treffeillä. Ja taas katson halveksien miestä jolla ei ole pelisilmää sen verran että älyäisi tämän. Nykyään enää niin vähän asioita joissa mies voi osoittaa MIEHUUTENSA, se on sitten luonnon valinnan paikka millä käytöksellä varustettu mies pärjää naisrintamalla, ja millä käytöksellä varustettu taas nipottaa täällä vauvapalstalla :)

ei toimi nuo miehuuskortit nykyään kuten ei myöskään rasistikortti.

Vierailija
84/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei edelleenkään ole vauva-palsta, ne osiot on erikseen.

Kuinka suurella rahapanostuksella mies osoittaa sinulle älykkyytensä ja miehuutensa?

Vierailija
85/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oon sen kummempaa selitystä tarvitse. MINÄ arvostan enemmän sellaista miestä joka ÄLYÄÄ tarjota naiselle ensi treffeillä. Ja taas katson halveksien miestä jolla ei ole pelisilmää sen verran että älyäisi tämän. Nykyään enää niin vähän asioita joissa mies voi osoittaa MIEHUUTENSA, se on sitten luonnon valinnan paikka millä käytöksellä varustettu mies pärjää naisrintamalla, ja millä käytöksellä varustettu taas nipottaa täällä vauvapalstalla :)

Kuinka suurella rahapanostuksella mies osoittaa sinulle älykkyytensä ja miehuutensa?

Kyllä tämä edelleen on vauvapalsta, ja kyseessä asia jota minä arvostan, ja joka ohjaa parinvalintaa.

Vierailija
86/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki mies voi maksaa joskus, miehet tienaa enemmän koska tekevät vaativampaa työtä. JOtku hoitsut ovat samaa tasoa kuin normi amikset,ja myös niiden työ. Suuresta vastuusta suuri palkka miehille.

Vierailija
87/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä oon sen kummempaa selitystä tarvitse. MINÄ arvostan enemmän sellaista miestä joka ÄLYÄÄ tarjota naiselle ensi treffeillä. Ja taas katson halveksien miestä jolla ei ole pelisilmää sen verran että älyäisi tämän. Nykyään enää niin vähän asioita joissa mies voi osoittaa MIEHUUTENSA, se on sitten luonnon valinnan paikka millä käytöksellä varustettu mies pärjää naisrintamalla, ja millä käytöksellä varustettu taas nipottaa täällä vauvapalstalla :)

Kyllä tämä edelleen on vauvapalsta, ja kyseessä asia jota minä arvostan, ja joka ohjaa parinvalintaa.

Niin, millaiselle rahapanoksella mies saa seuraasi?

Vierailija
88/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki mies voi maksaa joskus, miehet tienaa enemmän koska tekevät vaativampaa työtä. JOtku hoitsut ovat samaa tasoa kuin normi amikset,ja myös niiden työ. Suuresta vastuusta suuri palkka miehille.

Eli naiset voivat kouluttautua maailman tappiin asti matalapalkka-aloille , ja miehet maksakoon.

Tässäpä sitä tasa-arvoa ja itsenäisyyttä.

Vierailija
89/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saamas aika mukavat bonukset viime vuodelta. Kummasti on rouva alkanut keksiä vaikka mitä lomareissua yms...kun kysyin "niin kenen rahoilla", niin vastaus on "sun" ja kun sanoin ettei minua kiinnosta reissata niin kauhea ulina siitä kuinka olen kotihiiri yms. Unohtipa tuo +100 matkapäivääni viime vuodelta...

Vierailija
90/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se on vaan miehekästä ja välittyy sellanen fiilis, että se mies oikeesti tykkää ja siinä tulee itselle sellainen, että melkin kuin ois oma synttäripäivä. :D tai siis niin, ehkä huono vertaus, mutta tajusitte varmaan.

Vierailija
91/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se on vaan miehekästä ja välittyy sellanen fiilis, että se mies oikeesti tykkää ja siinä tulee itselle sellainen, että melkin kuin ois oma synttäripäivä. :D tai siis niin, ehkä huono vertaus, mutta tajusitte varmaan.

Eli naiset ovat kuin pikkulapsia, joille isukki järkkää yllätyksiä ja sirkushuveja. Tai alkaa itkupotkuraivarit, kuten ketjustakin voi lukea.

Vierailija
92/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä jaksatte meuhkata siitä, kuka jonkun toisen treffeillä maksaa? Treffeille menevät voivat itse päättää kuka maksaa ja mitä, ja jos edes tästä ei päästä yhteisymmärrykseen, on treffikumppani selvästi epäsopiva, ja kannattaa unohtaa koko juttu.

Te miehet jotka ette halua maksaa, kertokaa naiselle tämä kun kutsutte ulos. Naiselle tämä joko on ok, tai sitten ei. Kyllä naisella (ja miehellä) on oikeus haluta että toinen maksaa. Tai vaikka että toinen on 175cm blondi. Tai vaikka että toinen kuuntelee Rasmusta ja Happoradiota. Saahan sitä haluta. Ei ole kenenkään muun kuin oman itsen oikeus päättää mitä haluaa.

Jos tällaista kumppania ei sitten löydy, pitää koko olla yksin tai höllätä vaatimuksia.

Vierailija
93/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha ap, se nainen ei vissiin lähteny sun kanssa sinne teatteriin.

Vierailija
94/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

monta ketjua asiasta vielä? 

Vierailija
95/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanska kirjoitti:

En ole kuullut mitään perusteluja. En ole myöskään törmännyt Suomessa oletukseen, että mies maksaisi treffit. Missä maassa asut?

No just eilen tai toissapäivänä oli ketju, jossa perusteltiin miksi miehen pitää maksaa, täällä av-palstalla Suomessa ja kirjoittelijat vaikuttivat olevan ihan suomalaisia naisia

- ei ap

Vierailija
96/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että jos mies ei maksa treffejä, muistakoon mies sitten suhteen vakiinnuttua, että nainen ei myöskään pese miehen vaatteita, siivoa yksin tai ole ainoa, joka väsyneenä töiden jälkeen heittää jauhelihan pannulle että lapset saavat ruokaa. Mies haluaa siis tasa-arvoa ja sitä hän saa myös myöhemmin parisuhteessaan.

Jos mies maksaa treffit, niin saako hän sitten tällaisen täysihoidon parisuhteessa?

Vierailija
97/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-nainen meikkaa

-nainen , jonka kanssa mies on menossa treffeille, synnyttää automaattisesti lapsia miehelle, imettää ja yöheräilee ja naisen ura kärsii

-isikin on maksanut palstamammalle ruoat ravintolassa

Nämä siis toisesta ketjusta.

Täällä on parilla putkiaivolla hieman luetun ymmärtämisen ongelmia. Tämä meikkaus-vertaus liittyi siihen, että te av-miehet haluatte TASA-ARVOA deittailuun ja parisuhteisiin. Eli kumpikin maksaa oman osuutensa ruuista ym. Kai myös vaaditte naisilta meikittömyyttä, sillä naisten kaunistautumiskulttuuri on lähtöisin siitä, että saadaan ulkonäöllä houkuteltua enemmän "kosijoita". Tämäkin on vanha perinne, kuten se, että mies maksaa treffeillä. Kun haluatte kuopata kaikki sukupuoleen liittyvät käytösmallit, niin teidän pitäisi täällä mesota yhtälailla sen puolesta, että naisten ei tulisi enää meikata. :) Meikkaaminen, tarjoaminen, oven avaaminen, epämukavien korkkarien.käyttäminen jne jne. Kaikki ovat asioita, jotka vaan ovat sattuneet jäämään käytännöksi ja ovat sitä vielä tänä päivänä. Jos haluatte murtaa sukupuoliroolien rajat, niin pitäkää huolta myös muista asioista kuin siitä mikä koskettaa vain teitä itseänne. Valitettavasti teitä ei kuitenkaan kiinnosta naisten oikeudet tai velvollisuudet, vaan pelkästään oma napa ja lompakkonne.

Miehetkö vaativat naisten meikkaamista? Ja kuka vaatii miehiltä esim. parranajoa?

t. nainen, joka meikkaa kahessa minuutissa, jos edes meikkaa

Vierailija
98/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselle tarjoaminen saa aikaan  itselleenkin hyvän mielen. Paitsi tietysti jos on oikein visukinttu.  Ystäväpiirissä vuorottelu toimii hienosti. 

Niin tietenkin. Ei ole mikään ongelma tarjota ruokaa ja kaikkea jos vain on rikas. tarjoamisesta tulee hyvä mieli ja moni rikas mielellään tarjoaakin. Mutta jos on köyhä niin se tarjoaminen ei ole niin itsestäänselvyys. Jos minä olisin miljonääri niin tietenkin tarjoaisin aina ruoat deiteille ja kavereillekin ja miksei koko lähisuvulle.

Mutta vaikka en rikas ole niin kyllä voin silti kahvit tarjota, ei maksa niin paljoa. Ravintolalounas on jo aika kova paikka tarjota voi olla yhteissumma 100 euroa helposti. Ymmärrän kyllä että rikkaat tarjoavat, köyhät eivät aina voi.

Niin, ei mulle ainakaan ole oletusarvo et mies tarjoaa. Tai ei ollut kun vielä deittailin. Toki kiva jos mies pyytää treffeille että tarjoaa mutta vaikka vain kahvin tai jäätelön. Itsekin tarjoaisin jos minä pyytäisin miestä ulos.

Ihme jankuttamisketjuja nämä. Mun miehellä on rahaa ja on alusta saakka halunnut tarjota mulle treffit, tykkää ostella lahjoja ja hemmoitella. Auttaa hän rahallisesti esim äitiäänkin ja ostelee mielellään lahjoja kummilapsellemme jne. En näe sitä pahana asiana. Olisimme varmasti yhdessä vaikka ei olisikaan niin avokätinen, rakastan miestä enkä rahojaan. Toki pidän lahjoista eikä minua haittaa saada niitä.

Vierailija
99/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvettiä jaksatte meuhkata siitä, kuka jonkun toisen treffeillä maksaa? Treffeille menevät voivat itse päättää kuka maksaa ja mitä, ja jos edes tästä ei päästä yhteisymmärrykseen, on treffikumppani selvästi epäsopiva, ja kannattaa unohtaa koko juttu.

Te miehet jotka ette halua maksaa, kertokaa naiselle tämä kun kutsutte ulos. Naiselle tämä joko on ok, tai sitten ei. Kyllä naisella (ja miehellä) on oikeus haluta että toinen maksaa. Tai vaikka että toinen on 175cm blondi. Tai vaikka että toinen kuuntelee Rasmusta ja Happoradiota. Saahan sitä haluta. Ei ole kenenkään muun kuin oman itsen oikeus päättää mitä haluaa.

Jos tällaista kumppania ei sitten löydy, pitää koko olla yksin tai höllätä vaatimuksia.

Tässä nyt yritetään vain kertoa palstamammoille sitä, että miehiä ei kiinnosta maksaa toisten elämistä ja syömisiä. Onneksi yleinen mielipidekin on jo tällä kannalla. Ja loisiakos se tuntuu ahdistavan.

Vierailija
100/123 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiselle tarjoaminen saa aikaan  itselleenkin hyvän mielen. Paitsi tietysti jos on oikein visukinttu.  Ystäväpiirissä vuorottelu toimii hienosti. 

Niin tietenkin. Ei ole mikään ongelma tarjota ruokaa ja kaikkea jos vain on rikas. tarjoamisesta tulee hyvä mieli ja moni rikas mielellään tarjoaakin. Mutta jos on köyhä niin se tarjoaminen ei ole niin itsestäänselvyys. Jos minä olisin miljonääri niin tietenkin tarjoaisin aina ruoat deiteille ja kavereillekin ja miksei koko lähisuvulle.

Mutta vaikka en rikas ole niin kyllä voin silti kahvit tarjota, ei maksa niin paljoa. Ravintolalounas on jo aika kova paikka tarjota voi olla yhteissumma 100 euroa helposti. Ymmärrän kyllä että rikkaat tarjoavat, köyhät eivät aina voi.

Niin, ei mulle ainakaan ole oletusarvo et mies tarjoaa. Tai ei ollut kun vielä deittailin. Toki kiva jos mies pyytää treffeille että tarjoaa mutta vaikka vain kahvin tai jäätelön. Itsekin tarjoaisin jos minä pyytäisin miestä ulos.

Ihme jankuttamisketjuja nämä. Mun miehellä on rahaa ja on alusta saakka halunnut tarjota mulle treffit, tykkää ostella lahjoja ja hemmoitella. Auttaa hän rahallisesti esim äitiäänkin ja ostelee mielellään lahjoja kummilapsellemme jne. En näe sitä pahana asiana. Olisimme varmasti yhdessä vaikka ei olisikaan niin avokätinen, rakastan miestä enkä rahojaan. Toki pidän lahjoista eikä minua haittaa saada niitä.

Kovin helppoa se on sieltä saamapuolelta todeta, että ilmainen materia ja sirkushuvit on kivoja.

Olisitko sinä valmis maksamaan jatkuvalla syötöllä miehille ilmaisia illallisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme