G: Mistä aiheesta riitelit KUNNOLLA miehesi kanssa viimeksi?
Kommentit (11)
eli kotitöistä ja lapsen hoitamisesta. ja tosiaan kunnolla riideltiin.
kun v...ttaa ettei se koskaan mee jakeluun vaika siitä joka päivä " keskustellaan" .
joihinkin verrattuna, kuten pettämiseen tms.
mutta meille tämä juttu on iso koska muuten asiat hyvin, mutta kohta minä masennun totaalisesti tämän työmäärän alle.
t: 3
selvitetty! Mies tekee mitä haluaa ja luulee että sulatan kaiken! En voisi ikinä enää luottaa tähän mieheen...
Olen päättänyt jättää tämän miehen vaikka tulisi mitä ongelmia lapseni kanssa...
ja lapseni ei ansaitsis tuollaista isää, anna mennä vaan! löydät varmasti jonkun joka arvostaa teitä enemmän eikä tekisi noin!
-ap-
Tänään kierrettiin, jälleen kerran K-rauta, Starkki, Rautsi jne.jne.Äääks meni vaan hermot kun se sanoi että jos ei vielä ostettas, jos löytys jostain vielä parempi.Ja kyse oli allaskaapista,huoh.
...siis tuo pettämis juttuhan on miehen ja naisen välinen asia eikä lapsi kuulu siihen mitenkään...lapsen kautta ei saa kostaa ja lapsi ei saa kärsiä siitä katkeruudesta...
Emme ottaneet yhteen, emme tapelleet.
Ja olemme kuitenkin olleet yhdessä kolme vuotta josta 1,5v on eletty väliin vähän väsyttävää ja pinnaakin kiristävää vauvaperheen elämää.
..eikä sille tunnu menevän jakeluun että kun se kumartaa äitilleen niin samalla pyllistää mulle.. On tosi paska olo kun sitoo meidän yhteistä omaisuutta multa kysymättä varsinaiseen riskihankkeeseen, äitinsä kun ei ole mikään yhteiskunnan tulipylväs. V****taa!
(tätä riitaa ei siis vielä ole edes käyty loppuun)
Viime vkloppuna perjantaina ja vielä lauantainaki keskusteltiin asiasta ja olin suuttunut... Perjantaina mieheni sanoin yhtäkkiä baarissa yhdelle tosi inhottavalla lehmälle että voi tuonne tulla tanssiin,kun sen serkku poika siinä vonkas sitä muijaa tanssiin, mieheni tiesi että vihaan sitä akkaa sydämeni pohjasta!!!! perkele että kun menin kysymään mieheltäni heti että mitä tuo oli olevinaan kun en ollut paikalla niin tupisi vaan että sanoin vaan ja lähti ilman takkia käveleen baarista kotiin! Raukka ties et suutun sille. aamulla se ei muistanut koko juttua...Sanoin kuitenki asiasta ja sano vaan ettei muista eikä tarkoittanut ainakaan mulle mitään pahaa.:( Vittu voi miehetki olla typeriä...muuttuvat niin humalassa tyhmiksi! Jotkut...osaa ne olla ihaniakin ja meissä naisissaki on vikaa mutta miksi piti mennä ihana ilta vituksi lopulta.
että mieheni petti minua viime baarireissullaan...:(((