Naapuri remontoi sunnuntaina. Menee hermot. Se on meillä kielletty pyhinä mutta tota jätkää ei kiinnosta.
Kohta menen rimputtamaan ovikelloa ja vien tuon huutavan lapsen sen luo. Kiitos taas päiväunilta herättämisestä.
Kommentit (7)
Milloinkas ajattelit, että työssäkäyvällä on aikaa remontoida jollei viikonloppuisin?
Työssäkäyvä palkatkoon remonttimiehen, jos ei iltaisin (klo 22 mennessä) ja lauantaisin saa remppaansa tehtyä.
t. ei ap vaan toinen järjestyssääntöjä noudattava
Vierailija:
Milloinkas ajattelit, että työssäkäyvällä on aikaa remontoida jollei viikonloppuisin?
Se nyt vaan sattuu olemaan monilla viikon ainoa vp, jolloin jotain ehtii touhuamaan!
Neuvoisin sinua ottamaan yhteyttä isämmöitsijään tai sitten vaan reilusti itse remontoijaan.
kun katselee omaa nukkavierua kämppäänsä
Nykymaailmassa on sääntöjen noudattamisesta tullut ihan välinpitämätöntä touhua. Olen itse vuorotyössä ja harvinainen sunnuntai vapaapäivä menee pilalle tuollaisista pikkunilkeistä.
Säännöt ovat sääntöjä, noudattaminen on kohteliasta. Kaikessa meinaan. Pahin poraus onneksi on nyt päättynyt. Kiitos sille yhdelle vastaajalle joka ymmärsi.
t: ap
Viime keäsnä muutti ja remontoi ensin 3 kk. Isänsä kuuluu hallitukseen ja luulee olevansa ylijumala yhtiössämme.
Silti pyhänä Ei meidän yhtiössä saisi remontoida, eikä myöskään tampata mattoja. On ihan järjestyssäännöissä ja muut ovat noudattaneet.
Ärsyttää. Tää poraus ja pauke vetää pinnan kireelle.