Mitä sanoa sairaan uteliaalle työkaverille?
Menin toukokuussa uuteen työpaikkaan. Pääsin tiimiin jossa on sairaalloisen utelias naisihminen. Utelee jatkuvasti kaikenlaista yksityiselämästäni mieheni harrastuksista joulukuusen koristeluun. Minusta ne asiat ei kuulu työpaikalle ja varsinkaan ihmiselle jonka kanssa olen tekemisissä vain työn takia.
Nyt olen tilanteeseen niin kyllästynyt että saatan töksäyttää pahasti. Mutta miten kertoa työkaverille kiltisti että en pidä hänen uteluistaan? Onko vinkkejä?
Kommentit (64)
Meillä oli oikein +55 vuotiaiden naisten vetämä tiimipalaveri jossa ne huusi että kyllä täytyy tietää henkilökohtaisia asioita että voi luottaa työkaveriin. Lähdin siitä paikasta. Olen kuunnellut läpi avioerot ja exien uudet ja vaihdevuodet ja aikuisten lasten mielenterveysongelmat. Ei pidä ovikaan sitä etten näitä olisi joutunut kuuntelemaan. Mä haluan elää töissä työkuplassa jossa puhutaan töistä tai maailmanmenosta- ei kenenkään henkilökohtaisista asioista.
Voiko olla, että olet jotenkin pelottavaa seuraa tai hänellä ahdistunut olo sinun kanssasi ja siksi hän koittaa pitää juttua yllä ja menee överiksi?
Mä kysyn miksi ja tuijotan suoraan silmiin oikein tiukasti. Moni vaivaantuu, mut osa ei, huoh...
Paskaaks täs! Näin porilaisena vastaan. 😳