Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loma loppui, viinin juonti jatkuu

Vierailija
30.08.2016 |

Mä en saa lopetettua sitä nyt. Maistuu vaan niin hyvältä. Aamulla pääsen töihin kyllä, mutta eihän tää kai hyvä juttu oo... Vinkkejä? Ei mitään AA:ta, en mä halua kokonaan alkoholia lopettaa.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et osta lisää muutamaan viikkoon.

Vierailija
2/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisten karkkipäivä eli lauantai. Tätä jonkun aikaa määrää reilusti vähentäen. Sitten jotakin muuta tilalle ja päätös olla ostamatta alkoholia kotiin lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomaan ajattelevani että VAIN kerran viikossa on kauhean vähän! Vaikka mä tajuan että se on kyllä sekin aika paljon. Mulla on joku 15 litraa viiniä varastossa kun just kävin tallinnassa. Voi perse...

-ap

Vierailija
4/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä puoli asiassa on, että itse tiedostat ongelman. Kyllä se siitä!

Vierailija
5/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholisti.

Vierailija
6/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukitse viinit kellariin ja anna avain kaverille.

Vierailija
7/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma, mutta join kyllä eilenkin, aamulla vähän väsytti..

Vierailija
8/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholisti.

No mutta täähän oli avulias kommentti! Ite oot kakkapää :)

-ap

Vierailija
9/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin makeissa syömisissä. Kaikki hyvä mitä kannat kotiin tulee yleensä syötyä/juotua. Eli älä siis kanna niitä kotiin vaan tee päätös jo kaupassa että et osta,

Vierailija
10/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma-to et juo, pe-su saa juoda. Tällä ajatuksella minä selviän.

Vierailija
11/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ma-to et juo, pe-su saa juoda. Tällä ajatuksella minä selviän.

Sunnuntaina ei saa juoda, jos maanantai on työpäivä.

Vierailija
12/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnuntai on vapaapäivä. Saa juoda.

Vierailija
13/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et onnistu itse vähentämään, niin AA-kerho on oikea osoite. Kannattaa mennä vielä kun olet hyvässä jamassa.

Vierailija
14/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon niin yksinäinen. Jotenkin se viini vaan auttaa siihen, vaikka usein itkenkin kun viiniä otan ja kuuntelen musiikkia. Aika menee nopeasti. 

-ap

Vierailija
15/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia krapuloita kärsit?

Jos kärsit sanoinkuvaamattoman kamalista, niin otapas joku perjantai- tai lauantai-ilta oikein kunnolla juuri sitä sun tallinnaviiniä. Kun selviät seuraavat muutaman päivää matalasta dopamiinitasomorkkiksestasi ottamatta hyvänolotunnelasillisia, jonka pitäisi olla helppoa, koska se viini vain ajatuksenakin on sietämätön, niin tapa on poikki.

Ja sitten vain et osta vähään aikaan muuta alkoholia. Vähään aikaan == vähintään viikko tai pari juomatta.

Tämä siis vain, jos et ole oikeasti alkoholisti, vaan koitat saada vain "pahan tavan" kuriin.

Vierailija
16/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi lievittää ahdistusta.mikä sua ahdistaa? Käy se läpi.Alkoholi paska keino, maksa menee ym.Jotain muuta on keksittävå tilalle.Mutta ensin se ahdistuksen syy.

Vierailija
17/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisia krapuloita kärsit?

Jos kärsit sanoinkuvaamattoman kamalista, niin otapas joku perjantai- tai lauantai-ilta oikein kunnolla juuri sitä sun tallinnaviiniä. Kun selviät seuraavat muutaman päivää matalasta dopamiinitasomorkkiksestasi ottamatta hyvänolotunnelasillisia, jonka pitäisi olla helppoa, koska se viini vain ajatuksenakin on sietämätön, niin tapa on poikki.

Ja sitten vain et osta vähään aikaan muuta alkoholia. Vähään aikaan == vähintään viikko tai pari juomatta.

Tämä siis vain, jos et ole oikeasti alkoholisti, vaan koitat saada vain "pahan tavan" kuriin.

En harrasta loiventavia. Harvemmin juon niin paljon että tulee krapula, yksin siis. Pullollisesta pitkin iltaa ei tuu krapula. Noi puolen viikon masennusjutut on tuttuja firman bileitten jäljiltä, silloinkaan en harrasta loiventavia. 

-ap

Vierailija
18/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkoholi lievittää ahdistusta.mikä sua ahdistaa? Käy se läpi.Alkoholi paska keino, maksa menee ym.Jotain muuta on keksittävå tilalle.Mutta ensin se ahdistuksen syy.

Yksinäisyys, erot. Ne mua ahdistaa. Jos löytäisin miehen niin en joisi näin paljoa

-ap

Vierailija
19/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka toki viinin tissuttelua, niin saat couperosa-ihon, laajentuneet ihohuokset, punaisen nenän ja katkenneet punaiset verisuonet t-alueelle. siitä sitten kaikki tunnistaa, että deekuhan tuo

Vierailija
20/56 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys, erot. Ne mua ahdistaa. Jos löytäisin miehen niin en joisi näin paljoa

-ap

Eihän alkoholi lievitä ahdistusta, vaan lisää sitä serotiinitasojen pysyessä koko ajan matalalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi