Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
201/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa omansa on ihan ok periaate. Mutta se pitää kertoa jo kutsuessa.

Jos emme ole hyviä tuttuja, ja joku kutsuu minut mihin tahansa mikä maksaa paljon, on todella kusetusta että yhtäkkiä minä maksankin, vaikka toinen on kutsuja. Kyllä minulle voi semmoista ehdottaa, mutta tosiaan pelisäännöt on oltava selvät.

Itse yleensä tosin olen oppinut kysymään että mitä jokin kohde/lippu tms maksaa, kun olen huomannut että aika monet, varsinkin miehet, eivät tätä tajua heti edes kertoa. Ja tämä ei-kertominen ei suinkaan tarkoita  että mies olisi aikeissa maksaa, vaan hän on vaan niin tyhmä ettei tajua asiaa kertoa. Testi se on tämäkin kohta, monessa mielessä.

Sen pitäisi olla lähtökohtainen oletuksesi, että jos menet maksulliseen tapahtumaan, niin maksat oman lippusi. En ymmärrä kuinka typerä pitää olla, että kuvittelee automaattisesti pääsevänsä ilmaiseksi. Voin kyllä joskus tarjota, mutta tällöin haluan saada aikaan sen kiitollisen reaktion, jossa toinen oikeasti yllättyy siitä, että haluan tarjota hänelle jotain, koska tällöin hän on palkintonsa ansainnut. Se, että ihminen pitää tarjoamista jonain automaationa antaa erittäin huonon lähtökohdan tasa-arvoiseen suhteeseen oli se sitten kaverisuhde tai parisuhde.

-AP

Jos varakas tuttavani pyytää minut, opintovelkaisen pienipalkkaisen yksinhuoltajan, teatteriin kanssaan, niin oletan lähtökohtaisesti että hän myös maksaa. Jos minulle tuollaista ehdottaa tilanteeni tietäen, ja sitten ylläri pylläri tuleekin esiin että no kaivapa kukkaro esiin ja maksa se kolmekymppiä/viisikymppiä, on kutsuja totisesti tyhmä ja ajattelematon. Ja joo, en voi yleensä kuvitella, että kukaan joka ei tiedä minusta muutamaa perusasiaa, esittäisi tuommoisen kutsun. Ainakaan kukaan sellainen jonka kanssa voisin lähteä minnekään.

Minua voi kutsua museoon, lenkille tai luontoretkelle.

Lisään vielä tähän omaan kommenttiini, että siksi toivoisinkin, että kutsuja sitten saman tien voi sanoa mitä kyseinen meno tulisi minulle maksamaan, jos olisin lähdössä; kuten sanottu olen tosin itse kantapään kautta oppinut kysymään mikäli toinen ei ymmärrä sitä sanoa.

Kyllähän minä mielelläni maksan omat menoni, mutta jos minut kutsuu johonkin mikä maksaa paljon, niin kai nyt joka iikka ymmärtää että semmoisiin en voi omilla rahoillani yleensä lähteä. Kun pitäs rahat riittää myös vuokraan, ruokaan ja lapseen. Ja opintolainan lyhennyksiin.

Teatteri ei maksa kuin muutaman kympin. Kyllä sellaiseen on varaa jokaisella työssä käyvällä.

Vierailija
202/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tilanne. Käytännössä naiset pitää aina lahjoa antamaan###

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan sitten mukava vanhuksena kuolivuoteella saattohoidossa muistella sitä miten fiksusti eleli kun aina muisti vaatia toista maksamaan puolet.

Etenkin sitä on kiva muistella, ettei koskaan tarvinut riidellä rahasta, kun molemmat maksoivat omansa.

Vierailija
204/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tartte tapailla nykymiehiä:D

Vierailija
205/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin maksaa omansa on ihan ok periaate. Mutta se pitää kertoa jo kutsuessa.

Jos emme ole hyviä tuttuja, ja joku kutsuu minut mihin tahansa mikä maksaa paljon, on todella kusetusta että yhtäkkiä minä maksankin, vaikka toinen on kutsuja. Kyllä minulle voi semmoista ehdottaa, mutta tosiaan pelisäännöt on oltava selvät.

Itse yleensä tosin olen oppinut kysymään että mitä jokin kohde/lippu tms maksaa, kun olen huomannut että aika monet, varsinkin miehet, eivät tätä tajua heti edes kertoa. Ja tämä ei-kertominen ei suinkaan tarkoita  että mies olisi aikeissa maksaa, vaan hän on vaan niin tyhmä ettei tajua asiaa kertoa. Testi se on tämäkin kohta, monessa mielessä.

Sen pitäisi olla lähtökohtainen oletuksesi, että jos menet maksulliseen tapahtumaan, niin maksat oman lippusi. En ymmärrä kuinka typerä pitää olla, että kuvittelee automaattisesti pääsevänsä ilmaiseksi. Voin kyllä joskus tarjota, mutta tällöin haluan saada aikaan sen kiitollisen reaktion, jossa toinen oikeasti yllättyy siitä, että haluan tarjota hänelle jotain, koska tällöin hän on palkintonsa ansainnut. Se, että ihminen pitää tarjoamista jonain automaationa antaa erittäin huonon lähtökohdan tasa-arvoiseen suhteeseen oli se sitten kaverisuhde tai parisuhde.

-AP

Jos varakas tuttavani pyytää minut, opintovelkaisen pienipalkkaisen yksinhuoltajan, teatteriin kanssaan, niin oletan lähtökohtaisesti että hän myös maksaa. Jos minulle tuollaista ehdottaa tilanteeni tietäen, ja sitten ylläri pylläri tuleekin esiin että no kaivapa kukkaro esiin ja maksa se kolmekymppiä/viisikymppiä, on kutsuja totisesti tyhmä ja ajattelematon. Ja joo, en voi yleensä kuvitella, että kukaan joka ei tiedä minusta muutamaa perusasiaa, esittäisi tuommoisen kutsun. Ainakaan kukaan sellainen jonka kanssa voisin lähteä minnekään.

Minua voi kutsua museoon, lenkille tai luontoretkelle.

Lisään vielä tähän omaan kommenttiini, että siksi toivoisinkin, että kutsuja sitten saman tien voi sanoa mitä kyseinen meno tulisi minulle maksamaan, jos olisin lähdössä; kuten sanottu olen tosin itse kantapään kautta oppinut kysymään mikäli toinen ei ymmärrä sitä sanoa.

Kyllähän minä mielelläni maksan omat menoni, mutta jos minut kutsuu johonkin mikä maksaa paljon, niin kai nyt joka iikka ymmärtää että semmoisiin en voi omilla rahoillani yleensä lähteä. Kun pitäs rahat riittää myös vuokraan, ruokaan ja lapseen. Ja opintolainan lyhennyksiin.

Teatteri ei maksa kuin muutaman kympin. Kyllä sellaiseen on varaa jokaisella työssä käyvällä.

Joo tervetuloa vierailemaan toisiin todellisuuksiin kuin missä olet tähän asti elänyt. Sinun kuplasi kun ei ole koko maailma.

Not my piece of cake this guy.

Vierailija
206/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt tiedän ainakin yhden asian: En koskaan suostu treffeille, jos mies pyytää minua kutsussa maksamaan oman lippuni. KOSKA on riski, että kyseessä on AP.

Onneksi on enemmän miehiä, jotka tajuavat, että kutsuja maksaa.

Vierailija
207/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmaan sitten mukava vanhuksena kuolivuoteella saattohoidossa muistella sitä miten fiksusti eleli kun aina muisti vaatia toista maksamaan puolet.

Ainakin on varaa maksaa laadukkaammasta saattohoidosta :D

Vierailija
208/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi riistää naiselta oikeus käydä katsomassa sellaista mitä häntä kiinnostaa? Onko nainen jotekin alempiarvoinen kun mitä itse olet?Miksi sinä et kunnioita häntä ja anna hänen elää omaa elämää?

Kuka on kieltäynyt naista katsomasta sellaista esitystä, joka häntä kiinnostaa?

Vierailija
209/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos naisia kiinnostaakin treffailu ja miehiä ei. Kyllä mullekin kelpaisi illan vietto toisten piikkiin. Sitten vain hyvillä mielin kotiin.

No wau! Jos tilanne on tuo että naisia kiinnostaa treffailu, mutta miehiä ei, niin mistä ihmeestä miehet sitten täällä päivittäin valittavat?? Ainainen ruikutus siitä, kuinka naiset eivät lähetä viestejä eivätkä vastaa miesten viesteihin deittipalveluissa. Jokaviikkoinen vininä, kuinka miehille kaikki on niin vaikeaa ja naisille helppoa ja kuinka miehille kelpaisi melkein kuka tahansa nainen mutta naiset eivät vaan kiinnostu!

Miten ihmeessä tämä voi olla mahdollista, jos todellisuudessa miehet ovat naisia haluttomampia treffailemaan?? Siis luulisi niillä harvoilla treffailusta kiinnostuneilla miehillä olevan oikein jono naisia ovensa takana, kun suurin osa teistä ei ole koko deittailujutusta edes kiinnostuneita!

Vierailija
210/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi nauramatta lukea. Mitä teatterikappaletta, sinä epätoivoinen prinssi, haluat mennä katsomaan? Saiturin joulua?

Miksi se on niin tärkeää, että siellä teatterissa jossain istuu joku nainen, jonka sinä olet sinne kutsunut. Jos ostatte liput itsenäisesti, ette todennäköisesti istu vierekkäin.

Ja vielä haaveilet tarjoavasi naiselle aamupalaa, jonka olet maailmanmiehenä valmis tarjoilemaan veloituksetta. Jo tuo, että kuvittelet naisen jäävän yöksi, irrotti kikatuksen. Anteeks.

Kyllä ne liput voi ostaa yhtenä tilauksena, vaikka molemmat ne maksavatkin itse. Ei se varsinaisesti tärkeää ole, että onko nainen mukana teatterissa, mutta olen teatteriin menossa ja treffeillekin olisi tarkoitus mennä, joten nämä voisi hyvin yhdistää.

Lopun katkeraan tilitykseen lienee turha vastata.

-AP

Hahhah. Siitä vaan sitten järjestelemään yhteistilausta. Jos nainen vielä haluaa sun kanssa teatteriin, niin kyllä ansaitseekin sun tosikkomaisen seurasi.

P.S. Se aamiainen. Kaurahiutaleet maksaa Lidlissä 0,49 / kilo. Vie maito näkyviltä naapurin jääkaappiin.

Vierailija
211/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis varmaan nykymaailmassa alkaa tottumaan tähän tasa arvoon, mutta mulle ainakin on ihan hirveä pettymys jos mies ei maksa treffejä :D Siitä tulee jotenkin niin spesiaali olo kun mies tarjoo ees jotain treffeil vaikka ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole varaa/halua joutua maksumieheksi

Miten siitä tulee spesiaali olo, että mies epämieluisan reaktion pelossa tarjoaa sinulle? Eikö se ole paljon spesiaalimpaa, että mies joka ei tavallisesti tarjoa tarjoaa sinulle jotain?

Emminä jaksa vetää mitään syväanalyysiä siitä minkätakia minulle asioita tarjotaan. Siitä tulee jokakerta hyvä mieli ja thats it. :)

Vierailija
212/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäis varmaan nykymaailmassa alkaa tottumaan tähän tasa arvoon, mutta mulle ainakin on ihan hirveä pettymys jos mies ei maksa treffejä :D Siitä tulee jotenkin niin spesiaali olo kun mies tarjoo ees jotain treffeil vaikka ymmärrän kyllä ettei kaikilla ole varaa/halua joutua maksumieheksi

Miten siitä tulee spesiaali olo, että mies epämieluisan reaktion pelossa tarjoaa sinulle? Eikö se ole paljon spesiaalimpaa, että mies joka ei tavallisesti tarjoa tarjoaa sinulle jotain?

Emminä jaksa vetää mitään syväanalyysiä siitä minkätakia minulle asioita tarjotaan. Siitä tulee jokakerta hyvä mieli ja thats it. :)

Jotenkin tämä vastaus ei yllättänyt minua yhtään.

Vierailija
213/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei voi nauramatta lukea. Mitä teatterikappaletta, sinä epätoivoinen prinssi, haluat mennä katsomaan? Saiturin joulua?

Miksi se on niin tärkeää, että siellä teatterissa jossain istuu joku nainen, jonka sinä olet sinne kutsunut. Jos ostatte liput itsenäisesti, ette todennäköisesti istu vierekkäin.

Ja vielä haaveilet tarjoavasi naiselle aamupalaa, jonka olet maailmanmiehenä valmis tarjoilemaan veloituksetta. Jo tuo, että kuvittelet naisen jäävän yöksi, irrotti kikatuksen. Anteeks.

Kyllä ne liput voi ostaa yhtenä tilauksena, vaikka molemmat ne maksavatkin itse. Ei se varsinaisesti tärkeää ole, että onko nainen mukana teatterissa, mutta olen teatteriin menossa ja treffeillekin olisi tarkoitus mennä, joten nämä voisi hyvin yhdistää.

Lopun katkeraan tilitykseen lienee turha vastata.

-AP

Hahhah. Siitä vaan sitten järjestelemään yhteistilausta. Jos nainen vielä haluaa sun kanssa teatteriin, niin kyllä ansaitseekin sun tosikkomaisen seurasi.

P.S. Se aamiainen. Kaurahiutaleet maksaa Lidlissä 0,49 / kilo. Vie maito näkyviltä naapurin jääkaappiin.

Eipä siinä paljon järjesteltävää ole, kun muutama klikkaus ja se on siinä.

Vierailija
214/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha siinä viikkorahoista on mitään muille maksaa. Ap:n ikä on veikkaan maksimi 15

Vierailija
215/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ei vaan noin käyttäydy

Vierailija
216/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tämä vastaus ei yllättänyt minua yhtään.

Olemme siis sittenkin samalla aaltopituudella. Hyvä!

Vierailija
217/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ja mieheni ekat treffit olivat Kreikassa. Sain tekstarin puolitutulta: Mulla on liput Kreetalle, haluaisitko lähteä kanssani? Suostuin, lupasin maksaa omat lippuni ja kysyin hintaa. Mies ei suostunut. Ok.

Olen ollut myös treffeillä nuorempana leffassa ja seuralaisena yritti maksaa liput. Kieltäydyin ja maksoin omani. Ok.

Pointti on naisen tasossa: Pyydä treffeille sellaisia naisia, jotka ymmärtävät itse tarjoutua maksamaan oman osuuden.

Vierailija
218/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko AP huomannut, että tää ei toimi? Sä olet etsinyt sitä omat kulunsa maksavaa naista jo useamman vuoden. Vaikka on se sun hyvä ulkonäkökin tyrkyllä luontaisetuna, niin ei vaan onnaa. Ootko päässyt vielä yhtäkään aamiaista tarjoomaan?

Vierailija
219/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun ja mieheni ekat treffit olivat Kreikassa. Sain tekstarin puolitutulta: Mulla on liput Kreetalle, haluaisitko lähteä kanssani? Suostuin, lupasin maksaa omat lippuni ja kysyin hintaa. Mies ei suostunut. Ok.

Olen ollut myös treffeillä nuorempana leffassa ja seuralaisena yritti maksaa liput. Kieltäydyin ja maksoin omani. Ok.

Pointti on naisen tasossa: Pyydä treffeille sellaisia naisia, jotka ymmärtävät itse tarjoutua maksamaan oman osuuden.

Lopputulos on kuitenkin sama. Jos nainen tarjoutuu maksamaan, niin jotkut silti olettavat, että mies kieltäytyy tästä maksusta ja edelleen tarjoavat.

Vierailija
220/818 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko AP huomannut, että tää ei toimi? Sä olet etsinyt sitä omat kulunsa maksavaa naista jo useamman vuoden. Vaikka on se sun hyvä ulkonäkökin tyrkyllä luontaisetuna, niin ei vaan onnaa. Ootko päässyt vielä yhtäkään aamiaista tarjoomaan?

Miten minä olen voinut etsiä tuollaista naista useamman vuoden, kun olen ollut sinkku vasta muutaman kuukauden. Muutaman aamiaisen olen päässyt jo tarjoamaan. Tosin nämä naiset lähtivät mukaan baarista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi