Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten ilmoittaa naiselle, etten aio maksaa treffejä?

Vierailija
29.08.2016 |

Miten pyydän naista treffeille teatteriin, niin ettei tämä oleta minun hankkivan myös hänelle lippua? Ei ole tapana lahjoitella rahaa ihmisille, joten mielestäni molemmat maksavat omat menonsa. Olisi kuitenkin mukava pyytää naista mukaan kanssani, josta tämä tietenkin voi kieltäytyä jos ei halua laittaa rahaa tuollaiseen.

Kommentit (818)

Vierailija
801/818 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daaya kirjoitti:

Mun mielestä miehen ei tule maksaa mitään ekstraa. Ei ainakaan treffivaiheessa. Minä ja mieheni, kun käytiin treffeillä maksoimme molemmat omamme. Itse maksoin jopa junamatkat hänen luokseen. Pääasia että näkee, ei paljon kuluu rahaa.

Mies on koko ajan tienannut enemmän kuin mä, olin tuolloin työtön ja nyt opiskelija. Mies tienasi työttömänä ja nyt töissä enempi kuin minä koskaan. Suhdetta kun on kestänyt, niin kyllä nyt mies maksaa enempi, mutta en todellaka halua olla mikään hyyryläinen, joka käyttää miekkosia hyväkseen.

Tommosia akkoja keille tarjotaan treffeillä kaikennäköistä miellän hyväksi käyttäjiksi. Itse en todellakaan haluis treffeillä mitään kallista. Kahvin voi tarjota, muta ei mitään lippuja

Sitähän tässä on 50 sivun verran ihmetelty, että miksi aloittajan on pakko ensitreffeillä mennä teatteriin tai ravintolaan syömään sen sijaan, että sopisi kävely- tai kahvitreffit. Hän ei ole kyennyt vastaamaan.

Miten se poistaa ongelman, että ongelma sivuutetaan? Olen jo moneen kertaan sanonut, että voin mennä myös tuollaisille treffeille ja olen sellaisilla käynytkin.

No eikös se ongelma ratkea sinun osaltasi sillä, ettet saata itseäsi ongelmalliseen tilanteeseen? Ja jos yksikään mies ei enää koskaan vie ketään naista ensitreffeille ravintolaan tai teatteriin, ongelma katoaa ihan maailmanlaajuisestikin savuna ilmaan. Puff!

Sillehän me palstamammat emme sitten mitään voi, jos miehet eivät tyhmyyttään tätä tajua.

Ps. Naiset saavat toki edelleen pyytää miestä ensitreffeille minne ikinä haluavatkaan, ja fiksut naiset maksavat molempien kulut. Miehen riskiksi jää se, että pyytävä nainen ei olekaan fiksu, kuten nykytilanteessa kaikki miehetkään eivät ole fiksuja. Riskillä siis mennään.

Olen jo moneen kertaan sanonut, että ongelma ei ratkea sillä, että ongelmaa välttelee. Sama kun sanoisit, että älkää naiset menkö äänestämään, niin ette pahoita mieltänne, kun ette saakaan äänestää.

Ei. Ei ole kuule ollenkaan sama. Nyt alkaa sulla jo mopo keulia sen verran, että todellakin suosittelen palstataukoa. :D

Ja toki saat ehdoin tahdoin keräillä itsellesi ongelmia, jos niistä noin kovin nautit. Mikäpä minä olen sitä iloa sinulta kieltämään. Mutta et sitten viitsis tulla tänne itkemään, että on ongelma, jookos kookos.

Tässä taas esimerkki ihmisestä, jonka mielestä ongelmaa ei ole jos se ei koske häntä. Kaltaistesi ihmisten kanssa maailma on niin huono paikka kuin se on.

Ja sinä olet esimerkki ihmisestä, jonka mielestä oma pikkuruinen, pariutumiseen liittyvä dilemma on niin merkittävä juttu tasa-arvon ja ihmisoikeuksien ja kansalaisvelvollisuuksien ja koko ihmiskunnan hyvinvoinnin ja tulevaisuuden kannalta, että siitä kannattaa jankata vuorokausikaupalla pitkin nettiä. Mitä väliä nälänhädällä, saastumisella, murhilla, vainoilla, eläinten joukkoteurastuksilla, tehotuotannolla, maapallon kenties tuhoavalla asteroidilla tai millään muullakaan vähäpätöisellä, kun vaarana on että mies joutuu tarjoamaan jotain ihan itse täysin vapaaehtoisesti treffeille kutsumalleen naiselle! Herranjumala!

Vierailija
802/818 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daaya kirjoitti:

Mun mielestä miehen ei tule maksaa mitään ekstraa. Ei ainakaan treffivaiheessa. Minä ja mieheni, kun käytiin treffeillä maksoimme molemmat omamme. Itse maksoin jopa junamatkat hänen luokseen. Pääasia että näkee, ei paljon kuluu rahaa.

Mies on koko ajan tienannut enemmän kuin mä, olin tuolloin työtön ja nyt opiskelija. Mies tienasi työttömänä ja nyt töissä enempi kuin minä koskaan. Suhdetta kun on kestänyt, niin kyllä nyt mies maksaa enempi, mutta en todellaka halua olla mikään hyyryläinen, joka käyttää miekkosia hyväkseen.

Tommosia akkoja keille tarjotaan treffeillä kaikennäköistä miellän hyväksi käyttäjiksi. Itse en todellakaan haluis treffeillä mitään kallista. Kahvin voi tarjota, muta ei mitään lippuja

Sitähän tässä on 50 sivun verran ihmetelty, että miksi aloittajan on pakko ensitreffeillä mennä teatteriin tai ravintolaan syömään sen sijaan, että sopisi kävely- tai kahvitreffit. Hän ei ole kyennyt vastaamaan.

Miten se poistaa ongelman, että ongelma sivuutetaan? Olen jo moneen kertaan sanonut, että voin mennä myös tuollaisille treffeille ja olen sellaisilla käynytkin.

No eikös se ongelma ratkea sinun osaltasi sillä, ettet saata itseäsi ongelmalliseen tilanteeseen? Ja jos yksikään mies ei enää koskaan vie ketään naista ensitreffeille ravintolaan tai teatteriin, ongelma katoaa ihan maailmanlaajuisestikin savuna ilmaan. Puff!

Sillehän me palstamammat emme sitten mitään voi, jos miehet eivät tyhmyyttään tätä tajua.

Ps. Naiset saavat toki edelleen pyytää miestä ensitreffeille minne ikinä haluavatkaan, ja fiksut naiset maksavat molempien kulut. Miehen riskiksi jää se, että pyytävä nainen ei olekaan fiksu, kuten nykytilanteessa kaikki miehetkään eivät ole fiksuja. Riskillä siis mennään.

Olen jo moneen kertaan sanonut, että ongelma ei ratkea sillä, että ongelmaa välttelee. Sama kun sanoisit, että älkää naiset menkö äänestämään, niin ette pahoita mieltänne, kun ette saakaan äänestää.

Ei. Ei ole kuule ollenkaan sama. Nyt alkaa sulla jo mopo keulia sen verran, että todellakin suosittelen palstataukoa. :D

Ja toki saat ehdoin tahdoin keräillä itsellesi ongelmia, jos niistä noin kovin nautit. Mikäpä minä olen sitä iloa sinulta kieltämään. Mutta et sitten viitsis tulla tänne itkemään, että on ongelma, jookos kookos.

Tässä taas esimerkki ihmisestä, jonka mielestä ongelmaa ei ole jos se ei koske häntä. Kaltaistesi ihmisten kanssa maailma on niin huono paikka kuin se on.

Minä taas väitän että maailma on huonompi paikka sinun kaltaistesi ihmisten takia, ja tämä on täysin yhtä hyvin perusteltu ja validi argumentti (en ole se jolle vastasit).

Älkää naiset menkö äänestämään, ettette pahoita mieltänne siitä että ette saa äänestää? Eli mielestäsi

tämä on ekvivalentti: älä mies kutsu naista jota et halua parisuhteeseen teatteriin vain pitämään sinulle seuraa, jotta et pahoita mieltäsi siitä että on vaikea etukäteen esittää hänelle ettet halua maksaa hänen kulujaan.

Ihan todella debiiliä.

Älkää menkö äänestämään, jotta ette pahoita mieltänne siitä, että ette saa äänestää. Älkää menkö treffeille, jotta ette pahoita mieltänne siitä, että joudutte maksamaan toisen osapuolen menot.

Molemmissa tapauksissa on kyse epätasa-arvoisesta kohtelusta. Mikä tässä ylittää ymmärryksesi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/818 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daaya kirjoitti:

Ja sinä olet esimerkki ihmisestä, jonka mielestä oma pikkuruinen, pariutumiseen liittyvä dilemma on niin merkittävä juttu tasa-arvon ja ihmisoikeuksien ja kansalaisvelvollisuuksien ja koko ihmiskunnan hyvinvoinnin ja tulevaisuuden kannalta, että siitä kannattaa jankata vuorokausikaupalla pitkin nettiä. Mitä väliä nälänhädällä, saastumisella, murhilla, vainoilla, eläinten joukkoteurastuksilla, tehotuotannolla, maapallon kenties tuhoavalla asteroidilla tai millään muullakaan vähäpätöisellä, kun vaarana on että mies joutuu tarjoamaan jotain ihan itse täysin vapaaehtoisesti treffeille kutsumalleen naiselle! Herranjumala!

Onko joku väittänyt, että ongelma olisi suurin ongelma maailmassa? Miksi pitää vetää taas tuo järjetön argumentti, jonka mukaan ei saa keskustella ongelmasta jos on olemassa isompi ongelma?

Ei se ole edes mikään mitätön asia jos toista sukupuolta pidetään yleisesti enemmän maksuvelvollisena kuin toista osapuolta. Tämä on aika perustavaa laatua oleva asennevamma, johon tulee ehdottomasti puuttua.

Vierailija
804/818 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daaya kirjoitti:

Minä taas väitän että maailma on huonompi paikka sinun kaltaistesi ihmisten takia, ja tämä on täysin yhtä hyvin perusteltu ja validi argumentti (en ole se jolle vastasit).

Älkää naiset menkö äänestämään, ettette pahoita mieltänne siitä että ette saa äänestää? Eli mielestäsi

tämä on ekvivalentti: älä mies kutsu naista jota et halua parisuhteeseen teatteriin vain pitämään sinulle seuraa, jotta et pahoita mieltäsi siitä että on vaikea etukäteen esittää hänelle ettet halua maksaa hänen kulujaan.

Ihan todella debiiliä.

Älkää menkö äänestämään, jotta ette pahoita mieltänne siitä, että ette saa äänestää. Älkää menkö treffeille, jotta ette pahoita mieltänne siitä, että joudutte maksamaan toisen osapuolen menot.

Molemmissa tapauksissa on kyse epätasa-arvoisesta kohtelusta. Mikä tässä ylittää ymmärryksesi?

Se että on olemassa ihminen, jolle ihmisoikeuksien ja ihmisuhteiden ero on noin pahasti ymmärryksen ulottumattomissa.

Vierailija
805/818 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aika varma, että anteliaisuus lisää omaa onnellisuutta. Ketjun jankuttaja vaikuttaisi todistavan ajatelmani oikeaksi. Vaikuttaa sen verran ahdistuneelta ja angstiselta henkilöltä o.O

Vierailija
806/818 |
01.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

daaya kirjoitti:

Onko joku väittänyt, että ongelma olisi suurin ongelma maailmassa? Miksi pitää vetää taas tuo järjetön argumentti, jonka mukaan ei saa keskustella ongelmasta jos on olemassa isompi ongelma?

Ei se ole edes mikään mitätön asia jos toista sukupuolta pidetään yleisesti enemmän maksuvelvollisena kuin toista osapuolta. Tämä on aika perustavaa laatua oleva asennevamma, johon tulee ehdottomasti puuttua.

No vähintään äänioikeuteen verrattavissa oleva ihmisoikeuskysymys tuo tuntuu mielestäsi olevan.

"Toista sukupuolta pidetään yleisesti enemmän maksuvelvollisena" ei ole mikään ihmisoikeus- tai laillisuuskysymys. Mitä hemmetin väliä on sillä mitä yleisesti pidetään tai ei pidetä? Kuka yleisesti pitää, sinäkinkö? Vai kaikki muut paitsi sinä?

Mulle on ihan sama, jos ja kun pidetään naista velvollisena tekemään enemmän kotitöitä tai antamaan p*llua kun mies tahtoo. Mä teen mitä itse haluan eikä mikään laki velvoita mihinkään muuhun vaikka kuinka yleisti pidettäisiin velvollisuutena. Suosittelen samaa kaikille, joilla on ap:n ongelmien kaltaisia "yleisesti pidetään velvollisena" -ongelmia.

Typerä mies olet.

Vierailija
807/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina kannattanut kulujen puolittelua, koska miksi se olisi toisen tehtävä maksaa kaikkea? Vaikka toinen ostaisikin teatteriliput, niin silloin ehdotan että minä maksan väliaikajuomat tai kahvit teatterin jälkeen jälkeen tms.

Oli minusta silti huomaavaista kun nykyinen miesystäväni oli pyytänyt minut leffaan, hakenut liput ja kun tarjouduin korvaamaan oman lippuni, hän heilautti kättään (semmoinen höpöhöpö ele) ja sanoi että hänhän minut kutsui. Tarjosin kuitenkin kahvit leffat jälkeen tasapuolisuuden nimissä. Jälkeenpäin puhuimmekin, että ensitreffeillä muodostui hyvä kuva molemmille toisesta.

Ehkä ap:n kannattaa ennemmin harkita tätä vastavuoroisuutta kuin tiukkaa kuittien syynäämistä? Se antaa joustavamman kuvan.

Vierailija
808/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iltasanomissa aiheesta:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001251475.html

sen ohessa on kysely: Kuuluuko miehen maksaa lasku ekoilla treffeillä?

siinä oli äskettäin 1275 vastaajaa, joista 84% oli sitä mieltä, että miehen EI tule maksaa.

Av-mammoilta alkaa elättäjät loppumaan, parasta ruveta pian edustuvaimoksi...

Ei tietenkään kuulu MIEHEN maksaa, vaan KUTSUJA maksaa. Niinhän täälläkin valtaosa keskustelijoista on sanonut, mutta sinne jankkauspäähän ei siitä yksisilmäisyysputkesta taida näkyä kuin ne omaan agendaan sopivat viestit.

Ja siihen samaan sanomaan kuuluu, että MIEHEN kuuluu tehdä aloite, joka tarkoittaa, että MIES kutsuu ja MIES maksaa. Tämä on jatkuvasti esillä näissä ketjuissa (miehen aloite-velvollisuus) mutta sitä et tietenkään maininnut, koska se rikkoisi korttitalosi.

Huhuu, kuuloko sinne muuta kuin omaa jankutustasi?

Mikä laki tai säädös velvoittaa miehen tekemään aloitteita? Laita ihmeessä linkkiä.

Se tekee aloitteen jota enemmän kiinnostaa. Siis SE TEKEE ALOITTEEN JOTA ENEMMÄN KIINNOSTAA, JA SE JOKA KUTSUU, TARJOAA. Näetkö jossakin sanan MIES tai NAINEN? En minäkään. Aika tasa-arvoista, eikö sinunkin mieletäsi?

Todella monet naiset eivät tee aloitetta, vaikka heitä kiinnostaisikin, koska he olettavat miehen tekevän aloitteen jos miestä kiinnostaa.

Nuo sääntösi ovat muutenkin omia keksintöjäsi, eikä suinkaan mikään yleinen sääntö.

Jos mies on riittävän kiinnostava, niin nainen ihan varmasti tekee aloitteen (eikä ota sitä riskiä, että joku muu nainen nappaa miehen).

Tähän vaaditaankin juuri se 10% osuuden huippu mies, nainen tekee aloitteen jos kokee että voisi pariutua ylöspäin. Muuten nainen jää pälyilemään palkintona "pitääkö sitä ny joku tavismies ottaa".

Vierailija
809/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulin takaisin treffeiltä. Nainen oli ihan ok, mutta ei vastannut oikein käsitystä, jonka sain hänestä kuvan ja keskustelun perusteella. Juttu luisti kohtalaisesti, mutta ei kunnollista kemiaa. Syötiin ja laskun tullessa sanoin, että erikseen. Käveltiin yhteinen matka yhdessä ja sitten lähdettiin omille teille. Ei sovittu mitään jatkoa tuota perus lätinää lukuun ottamatta. Tuskin otan häneen enää yhteyttä, enkä tiedä mitä teen jos hän ottaa minuun yhteyttä.

Oli muuten loppu matkasta nauramista, kun näin tuon iltasanomien uutisen.

-AP

Ap on kunnon prinsessa, täysin epärealistiset odotukset treffeistä.

Jos puhut nirsoudesta, niin olet täysin oikeassa ehkä ensimmäisen kerran tässä ketjussa. Minulle ei todellakaan kelpaa kuka tahansa.

Etkö osaa lukea? Sinulla on prinsessasyndrooma, jonka takia odotuksesi ovat epärealistisia. Jos olisit oikeasti catch, niin et enää olisi vapailla markkinoilla tai ainakin tapaisit tasokkaita naisia.

Tämä nyt oli tällainen reality check, sillä olet ilmeisesti laskenut markkina-arvosi väärin.

Kaikki yksin olevat ja suhteeseen haluat ovat prinsessasyndroomaisia? Esimerkiksi pettänyt ja jätetyksi tullut mies tai nainen on syndroomainen koska ei ole suhteessa?

Et taida edes tajuta mikä on prinsessasyndrooma? Se on katsos sitä kun naisille ei meinaa kelvata kuin 20% osuus miehistä ja tutkimustekin mukaan 80% miehistä on keskitasoa rumempia. Nainen on aina suhteeseen kelpaava koska pillu.

Vierailija
810/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
811/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aika varma, että anteliaisuus lisää omaa onnellisuutta. Ketjun jankuttaja vaikuttaisi todistavan ajatelmani oikeaksi. Vaikuttaa sen verran ahdistuneelta ja angstiselta henkilöltä o.O

Samaa ajattelin, että antamalla saa. Antelias ihminen on viehättävä ja puoleensavetävä ja herättää vastavuoroisen antamisen halun, itsekkään ja pihistelevän ihmisen kohdalla taas vaikutus on päinvastainen. Jos joku ihminen ei halua antaa minulle mitään, en minäkään halua antaa mitään hänelle. Pätee monella eri tasolla ja tavalla.

Vierailija
812/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aina kannattanut kulujen puolittelua, koska miksi se olisi toisen tehtävä maksaa kaikkea? Vaikka toinen ostaisikin teatteriliput, niin silloin ehdotan että minä maksan väliaikajuomat tai kahvit teatterin jälkeen jälkeen tms.

Oli minusta silti huomaavaista kun nykyinen miesystäväni oli pyytänyt minut leffaan, hakenut liput ja kun tarjouduin korvaamaan oman lippuni, hän heilautti kättään (semmoinen höpöhöpö ele) ja sanoi että hänhän minut kutsui. Tarjosin kuitenkin kahvit leffat jälkeen tasapuolisuuden nimissä. Jälkeenpäin puhuimmekin, että ensitreffeillä muodostui hyvä kuva molemmille toisesta.

Ehkä ap:n kannattaa ennemmin harkita tätä vastavuoroisuutta kuin tiukkaa kuittien syynäämistä? Se antaa joustavamman kuvan.

Juuri näin se toimii.

En koskaan pyytäisi ulos sellaista naista, jonka ravintola/leffa/teatterikuluja en olisi valmis tarvittaessa maksamaan.

En koskaan pyytäisi toista kertaa ulos sellaista naista, joka ei ensimmäisellä kerralla kohteliaisuudesta tarjoutuisi maksamaan omaa osuuttaan.

Vierailija
813/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska yrityksistä huolimatta palstalla ilmapiiri pysyy aivan yhtä negatiivisena, niin en näe muuta vaihtoehtoa, kuin luovuttaa teidän tahollanne. Keskityn tästä edespäin positiivisempiin ja tasa-arvoisempiin ihmisiin.

Toivon aidosti, että ajan myötä viisastutte ja löydätte tasa-arvoisen tavan elää ilman miesvihaa ja pyrkimystä hyötyä toisesta ihmisestä. Kykenette arvostamaan ihmistä ihmisenä, eikä materiana, jonka häneltä saatte.

-AP

Vierailija
814/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska yrityksistä huolimatta palstalla ilmapiiri pysyy aivan yhtä negatiivisena, niin en näe muuta vaihtoehtoa, kuin luovuttaa teidän tahollanne. Keskityn tästä edespäin positiivisempiin ja tasa-arvoisempiin ihmisiin.

Toivon aidosti, että ajan myötä viisastutte ja löydätte tasa-arvoisen tavan elää ilman miesvihaa ja pyrkimystä hyötyä toisesta ihmisestä. Kykenette arvostamaan ihmistä ihmisenä, eikä materiana, jonka häneltä saatte.

-AP

Olisikin niin, että lähtisit, mutta turha toivo lienee.

Tuolla tuntuu ketju jos toinenkin pullistelevan "kynttiläkippoja", "syysverhoja", "porsivia palstamammoja", "ylivertaisia miehiä" ja "kuvottavia suominaisia", miesvihavouhotusta, "lompakkoloisia" ja "ahneita, pihtaavia, alistavia ja nalkuttavia akkoja", joten taitaa olla niin että lupaat vaan. ;(

Vierailija
815/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt tulin takaisin treffeiltä. Nainen oli ihan ok, mutta ei vastannut oikein käsitystä, jonka sain hänestä kuvan ja keskustelun perusteella. Juttu luisti kohtalaisesti, mutta ei kunnollista kemiaa. Syötiin ja laskun tullessa sanoin, että erikseen. Käveltiin yhteinen matka yhdessä ja sitten lähdettiin omille teille. Ei sovittu mitään jatkoa tuota perus lätinää lukuun ottamatta. Tuskin otan häneen enää yhteyttä, enkä tiedä mitä teen jos hän ottaa minuun yhteyttä.

-AP

Jos puhut nirsoudesta, niin olet täysin oikeassa ehkä ensimmäisen kerran tässä ketjussa. Minulle ei todellakaan kelpaa kuka tahansa.

Etkö osaa lukea? Sinulla on prinsessasyndrooma, jonka takia odotuksesi ovat epärealistisia. Jos olisit oikeasti catch, niin et enää olisi vapailla markkinoilla tai ainakin tapaisit tasokkaita naisia.

Tämä nyt oli tällainen reality check, sillä olet ilmeisesti laskenut markkina-arvosi väärin.

Kaikki yksin olevat ja suhteeseen haluat ovat prinsessasyndroomaisia? Esimerkiksi pettänyt ja jätetyksi tullut mies tai nainen on syndroomainen koska ei ole suhteessa?

Et taida edes tajuta mikä on prinsessasyndrooma? Se on katsos sitä kun naisille ei meinaa kelvata kuin 20% osuus miehistä ja tutkimustekin mukaan 80% miehistä on keskitasoa rumempia. Nainen on aina suhteeseen kelpaava koska pillu.

Voi kyrpä. Lue edes ketju ennenkuin kommentoit. Ap on kieroileva pikkuprinssi, koska huijaa naisia treffeille, eikä edes halua parisuhdetta. En tajua, mitä helvetin väliä sillä naisen ulkonäöllä oli, jos kerran oltiin vain kaveripohjalta liikenteessä. Ilmeisesti miesten naispuolisten ystävienkin pitää olla hyvännäköisiä. Jessus, mikä logiikka. Ei ihme, että vauvapalstalla roikkuu miehiä. Tämä on varmasti sinullekin ainoa kosketus naisiin.

Ja vau, mikä manspleinaus.

Vierailija
816/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-AP

Ja mistähän tällainen tutkimus löytyy?

Vierailija
817/818 |
02.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-AP

Kasva aikuiseksi. Et ole siinä asemassa, että voisit opettaa kenelläkään mitään tasa-arvosta. Noloa yrittää valistaa aikuisia ihmisiä.

Vierailija
818/818 |
29.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhdessä päätetään tavata, kuka silloin on se, joka kutsui treffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän